تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۰  ، 
کد خبر : ۱۳۰۴۶۴
عمروعاص‌صفتان بر مرکب اختلاف‌افکنی در جامعه اسلامی

تاریخ دوباره تکرار شد


سیدعبدالله محمدی
جهان عرصه آزمون انسانهاست. آن انسانی که آگاه‌تر باشد مسئول‌تر می‌باشد و تکالیف براساس ظرفیت‌ها تعیین می‌گردد. افراد و گروهها و جناح‌هایی که مردم جامعه را براساس بینش خویش می‌سنجند و ملاک و معیار سنجش آنها فقط نقطه‌نظرات اطرافیان خودشان باشد، دچار توهم می‌گردند و محکوم به سقوط محتوم می‌باشند.
انتخابات حماسی 22 خرداد 88، آزمونی بود که سره را از ناسره مجزا نمود. چهره‌های پنهان را و چهره‌هایی را که با ماسک‌‌های دروغین و عوامفریبانه خود را ظاهر نموده بودند، گرچه با هزینه‌ای سنگین ولی چه زود آشکار ساخت. کسانی را که می‌رفت با سطحی‌نگری به آنها حتی عقلای قوم نیز در دام تزویرشان گرفتار شوند، خداوند متعال چه زود نقاب دروغین را از چهره‌شان فرو انداخت. محفل‌نشینان جدا از متن مردم و متکی به تارهای عنکبوتی لانه‌های عنکبوتی بیگانگان، در توهمی خارج از قاعده و عرف اجتماعی، خود را همه و همه را خود می‌بینند و از شناخت لایه‌های متفاوت و متحد جامعه اسلامی ایران غافل بودند، متاسفانه از تاریخ هم غافل بودند و گر چه خود را تاریخ‌دان و تاریخ‌خوان و تاریخ‌ساز می‌دانند، عبرت نگرفتند!!
از همه مهمتر، از اعتقادات پاک و بی‌آلایش دینی توده کم توقع و همیشه در صحنه غافل بوده و غافل هستند! هنوز هم غافلند که خودشان و موج‌آفرینی‌های کذبشان که با پول‌های کلان و ملاء و مترف ایجاد نمودند، زودگذر و مانند کف روی آب بودند. اما و اما این غافلان نمی‌دانند؛ که امواج پاک توده‌ای بدون تزریق ریال و دلار و بدن تمسک به بیگانه و ایادی بیگانه، مواج و خروشان پدید می‌آید و تا آخرین قطره خون در صحنه باقی می‌ماند، و بارها و بارها این موج‌های ماندگار در تاریخ این سرزمین؛ ایجاد شده ولی متاسفانه با خیانت خائنین روشنفکر و روشنفکرنما، گهگاهی، موج‌های توده‌ای امروزی که توأم با آگاهی است، با خیانت خائنان دچار شکست و توقف و انحراف نخواهد گردید. سرمایه‌داران بی‌دردی که کیسه‌های خود را برای سرکیسه کردن این ملت، دیگر بار، دوخته بودند، بدانند که تاریخ به عقب باز نخواهد گشت. این موج خروشان، پرقدرت و بانشاط بدون وقفه و سکون به حرکت خود ادامه خواهد داد و تا انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) ادامه خواهد یافت.
بخواهند یا نخواهند، موج عدالتخواهی در جهان شروع شده و هر روز شاهد پیروزی حق، در جبهه‌های گوناگون هستیم. اگر نمی‌بینند چشم‌ها را باز کنند که در جهان چه می‌گذرد و در آغوش اروپای تقدیس شده برای اصحاب سرمایه چه می‌گذرد! موج عدالت‌خواهی سراسر جهان را فراگرفته. ای غافلان دور از قافله، کجای تاریخ قرار گرفته‌اید؟ کمی اندیشه و تامل نمائید! ابرقدرت‌هایی که شماها به آنها چشم دوخته‌اید، خودشان برای برون‌رفت از بحران داخلی، هر روز در گوشه‌ای از جهان بحران‌آفرینی می‌نمایند، مگر نمی‌بینید؟ چشمانتان را باز کنید! به اقصی نقاط جهان نمی‌خواهد بنگرید، به افغانستان و عراق که در کنارتان قرار دارد بنگرید. مدافعان دروغین حقوق بشر، سردمداران مستکبر غرب، در عراق و افغانستان چه می‌خواهند؟ آیا برای نجات مردم آن دولت به آنجا آمده‌اند؟ زهی ساده‌انگاری؟ آیا چشم باز نمی‌کنید که غول وحشی سرمایه‌داری استخوانهایش در هم شکسته؟ و برای ترمیم استخوانهای پوسیده و درهم شکسته خود، چشم طمع به خاورمیانه دوخته؟
آیا هر روز در رسانه‌ها، صدای شکستن استخوان‌های غول سرمایه‌داری را نمی‌شنوید و با چشم نمی‌بینید؟ شما غافلان می‌خواهید نسخه بدون معجزه آنها را برای ملت مسلمان و آرمانی ایران اسلامی تجویز کنید؟ زهی غفلت!
نسخه‌ای که این ملت با آن نسخه خودش و جهان را نجات می‌دهد، نسخه عدالت مولا علی(ع) و قرآن رسول گرامی(ص) است.
جریان این نسخ گرانقدر، فرزندان امام علی(ع) و فرزندان پاک رسول خدا(ص)، رهروان پاک رسول‌الله(ص) و امام علی(ع) هستند. نه شما غربزدگان محفل‌نشین که با کوچکترین بادی استخوان‌هایتان مانند اربابانتان درهم می‌شکند و به دروغ و تزویر و آه و ناله و شکوه به دامان اربابان پوشالی‌تان متوسل می‌گردید، پیروان راستین پیامبر اسلام(ص) و مولا علی(ع) توسل و توکلشان به خدای قادر و متعال است، نه آمریکا و انگلیس و اروپا، کجای تاریخ قرار دارید ای غربزدگان مفلوک؟
ای سیاست‌پیشگان عمروعاص صفت، باکید عمروعاص و فرمان معاویه زمان، می‌خواهید تاریخ را دوباره در کشور اسلامی تکرار نمائید؛ که باز این از غفلتتان است و غافلید که در این برهه بخواهید در مقابل سیل خروشان عدالت‌خواهی قد علم کنید یا بتوانید تاریخ را تکرار کنید!! روشنفکران محفل‌نشینی با هدایت قدرت‌های پوشالی در حال افول اروپا و آمریکا و حمایت‌های مالی آنها خود را لیدر و ناجی ملت معرفی می‌نمایند. کبک‌وار سر به زیر برف فرو برده‌اند و خیال می‌کنند که در منظر دید دیگران قرار ندارند و در غفلت توهم خویش آنچنان گرفتار گردیده‌اند که خود و همفکران خود را پیروز میدان، می‌دانند.
بدون توجه به طرف مقابل و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل طرف مقابل، این یکسویه‌نگری‌ها و عدم توجه‌ها و عدم دقت‌هاست که توهم قدرت و پیروزی برایشان ایجاد نموده و خویش را حق و دیگران را باطل انگاشته‌اند. به این آقایان از خود متشکر بایستی گفت: ای آقایان توهم زده، در اندیشه‌های خود بازنگری نمائید، تحلیل‌های بیمارگونه و یکسویه خود را مورد انتقاد جدی قرار دهید و بدانید و آگاه باشید: این ره که شما می‌روید به ترکستان است! شهامت داشته باشید و از ملت بزرگ ایران اسلامی عذرخواهی کنید و از پیشگاه خداوند طلب استغفار نمائید! و بیش از این، کشور اسلامی ایران و ملت قهرمان و مسلمان ایران را معرض طمع گرگ‌های درنده و در کمین فرصت استکبار هار جهانی قرار ندهید و برای این ملت مظلوم ایجاد هزینه ننمایید.
ایجاب می‌نماید که نهاد‌های محترم قضایی و امنیتی با استعانت از خدای متعال و در جهت برقراری عدالت اجتماعی با عوامل اصلی این غائله شکست‌خورده که با اهداف شیطانی پشت پرده، زیان‌های مادی و معنوی غیرقابل جبرانی بر پیکر این ملت خداجو وارد ساختند، با قهر انقلابی برخورد قضایی نمایند و به کیفر اعمالشان برسانند و اجازه ندهند آرامش مردم بازیچه دست‌های آلوده ایادی آنها گردد و خودشان نیز در حصار‌های امن در پناه قانون بدون کیفر بمانند و این‌گونه وقیحانه در مسیر اعتلای کشور سد و مانع ایجاد نمایند و خود را مصون از هرگونه بازخوانی بدانند. باشد تا مایه عبرت دیگران گردند.
(روستای گرفهلیان ممسنی فارس)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات