صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۵ - ۰۹:۱۵  ، 
کد خبر : ۱۳۳۳

امیر دوبی به برده داری متهم شد


شیخ »محمد بن راشد آل مکتوم«، حاکم امیرنشین دبی در ارتباط با ربوده شدن و به کارگیری هزاران کودک در مسابقه های شتردوانی به برده داری متهم شده است.

شکایت علیه امیر دبی، برادرش »حمدان« و 500نفر دیگر در دادگاهی در آمریکا مطرح شده است و شاکیان گفته اند که این افراد در ربودن و قاچاق کودکان مسئولیت داشته اند.

گفته می شود این کودکان اهل بنگلادش، سودان و جنوب آسیا بوده اند و برای پایین نگه داشتن وزن آنها، به آنها گرسنگی داده می شده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات