صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۶  ، 
کد خبر : ۱۳۵۴۵

لس آنجلس تایمز: احمدی نژاد آمریکا را با پیروزی ترک کرد


روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی تحلیلی، به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک و سخنرانی وی در دانشگاه کلمبیا پرداخته و نوشت: محمود احمدی نژاد با پیروزی آمریکا را ترک کرد و عامل اصلی آن، نخوت دانشگاه کلمبیا و بی اعتنایی حساب شده رسانه های خبری آمریکا بود.

به گزارش ایسنا، روزنامه لس آنجلس تایمز در ادامه این گزارش تحلیلی، با اشاره به رفتار توهین آمیز «لی بولینگر»، رئیس دانشگاه کلمبیا در قبال رئیس جمهور کشورمان نوشت: بولینگر ظاهراً هنگامی که آغاز به صحبت کرد، تصور می کرد تنها با مخاطبان آمریکایی روبروست. شاید سخنان بولینگر چندان دردسری برای وی در بیان منتقدان داخلی اش به وجود نمی آورد، اما وقتی پای مخاطبان رسانه ای بین المللی در میان باشد، اوضاع کاملاً متفاوت است. آنچه برای رئیس جمهور ایران مهم است، حامیان وی در جهان اسلام هستند؛ جهانی که اهمیت بسیاری به میهمان نوازی می دهد و ادب و نزاکت را از ارزشهای اجتماعی می داند. برای چنین مخاطبانی، سخنان رئیس دانشگاه کلمبیا به نحو زننده ای زشت بود؛ در حالی که احمدی نژاد متین و آرام بود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات