صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۵  ، 
کد خبر : ۱۳۵۹۳۶

گروهک انجمن پادشاهی ایران: ما محمدی را ترور کردیم


بصیرت:گروهک موسوم به انجمن پادشاهی ایران ترور مسعود علی محمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران را بر عهده گرفت.
به گزارش بصیرت به نقل از فارس، انجمن پادشاهی ایران در اطلاعیه ای با تأکید بر اینکه «آری ما محاربیم»، ترور مسعود علی محمدی از اساتید دانشگاه تهران را به عهده گرفت.در اطلاعیه این گروهک آمده است که محمدی در حوادث اخیر به عنوان لباس شخصی، نقش مؤثر و فعال داشته است.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات