صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۵  ، 
کد خبر : ۱۳۷۱۹۰

از کجا به کجا ؟ ! (نکته ):حسین شریعتمداری

که حفظ نظام از اوجب واجبات است، استفاده ابزاری می کنند»! و توضیح نداد که چگونه می توان از این کلام مبارک حضرت امام(ره) استفاده ابزاری کرد؟...

بصیرت:روز گذشته آقای مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز طی سخنانی در کنگره حزب مردمسالاری گفت؛ «برخی امروزه از این جمله امام(ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است، استفاده ابزاری می کنند»! و توضیح نداد که چگونه می توان از این کلام مبارک حضرت امام(ره) استفاده ابزاری کرد؟! آیا جناب انصاری معتقد است که اگر کسی با استناد به کلام خدا و دستور العمل رسول اکرم(ص) «نماز بخواند» از آیات قرآن و کلام رسول خدا(ص) استفاده ابزاری کرده است؟! و اساساً منظور ایشان از استفاده ابزاری چیست؟! مردم خطاب به سران فتنه و گروههای همسو با آنها نظیر مجمع روحانیون مبارز می گویند، اگر ادعای خط امامی دارید چرا با دشمنان اسلام و انقلاب و امام برای مقابله با نظام اسلامی همراهی می کنید؟ مگر حضرت امام نفرموده اند که حفظ نظام از اوجب واجبات است؟ بنابراین پیروی شما مدعیان خط امام(ره) از فرمول دیکته شده آمریکا و اسرائیل برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران چگونه قابل توجیه است؟ و اگر معتقدید که با دشمنان اسلام و امام همراه نیستید، چرا علیه آنها نه فقط موضع نمی گیرید، بلکه بی چون و چرا دنبال آنها راه افتاده اید؟! کجای این دیدگاه استفاده ابزاری است؟! آقای انصاری می گوید «امام معتقد بود که باید در حکومت به دنبال اجرای احکام اسلام باشیم که بر همین اساس نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد.» و ما به ایشان می گوئیم، تردیدی در صحت این نکته نیست، اما اگر شما آقایان به این واقعیت اعتقاد دارید، چرا از شعار «جمهوری ایرانی» به جای «جمهوری اسلامی ایران» حمایت می کنید؟ و آیا پاره کردن عکس مبارک حضرت امام(ره)، اهانت به عاشورای حسینی(ع)، نفی وجود مبارک امام زمان(عج)، حمایت از اسرائیل، شعار به نفع آمریکا و ... را بخشی از «اسلام» می دانید؟! اگر پاسخ شما مثبت است که باید گفت؛ ما هم می پذیریم که شما نیز پیرو اسلام هستید، اما همان «اسلام آمریکایی» که حضرت امام(ره) بارها خطر آن را گوشزد فرموده بودند. و اما اگر موارد یاد شده را جزو اسلام نمی دانید، چرا علیه آن موضع نمی گیرید و حتی اراذل و اوباشی را که دست به این پلشتی ها زده اند، «مردم خداجوی» می نامید؟!
جناب انصاری فرموده اند «مهم ترین رکن قانون اساسی، اسلامیت و جمهوریت است و در ضمن جمهوریت به اسلامیت الصاق نشده است، بلکه جمهوریت در متن اسلامیت است» این سخن نیز قابل قبول و «کلمه حق» است. و سوال این است که چرا آقایان از این کلام حق، اراده باطل می کنند؟ اگر اسلامیت را باور دارید، چرا، آشکارا علیه مبانی اسلام موضع می گیرید و رکن «اسلامیت» را از «جمهوریت» حذف می کنید؟ این اقدام شما که قابل انکار نیست، هست؟! و اما، اگر «جمهوریت» را قبول دارید چرا رأی جمهور مردم، یعنی آرای 40 میلیونی، حضور 85 درصدی و رأی 25 میلیونی رئیس جمهور کنونی را نه فقط نفی می کنید، بلکه به بهانه آن با دشمنان بیرونی و گروههای ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی هم کاسه می شوید؟! آیا جنابعالی و گروهتان در تمامی 7 ماه گذشته با آمریکا، اسرائیل، انگلیس، منافقین، بهایی ها، سلطنت طلب ها و کلان سرمایه داران علیه اسلام و انقلاب و امام و نظام ائتلاف نکرده بودید؟! ممکن است ادعای تقلب در انتخابات را بهانه کنید که کردید ولی باید گفت؛
اولاً؛ اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع)، نفی وجود مبارک حضرت صاحب الزمان(عج)، پاره کردن عکس امام(ره)، شعار به نفع اسرائیل و آمریکا و... چه ربطی به مخالفت شما با دولت دارد؟ با این دم خروس چه می کنید؟!
ثانیاً؛ اگر ادعای تقلب دارید چرا به هیچیک از راهکارهای قانونی برای پی گیری ادعای خود تن ندادید؟ آیا غیر از این است که ادعای تقلب به شما دیکته شده بود؟ انکار نفرمائید، ادعای تقلب، پیشنهاد از قبل دیکته شده جرج سوروس صهیونیست، رابرت هلوی و جین شارپ بود. یعنی جنابعالی از ملاقات برخی سران فتنه با جرج سوروس خبر ندارید؟! و یا از کلاس های آموزش فتنه که چند ماه قبل از انتخابات در دفتر دوبی خانم الیزابت چنی- دختر دیک چنی معاون وقت بوش- تشکیل شده بود بی اطلاع هستید؟! راستی کیهان از کجا می دانست ادعای تقلب بخشی از برنامه دیکته شده فتنه است که پیشاپیش از آن خبر داده بود؟! و از همه اینها گذشته، همخوانی مرحله به مرحله و مو به موی سران فتنه با فرمول از قبل اعلام شده سازمان های سیا، موساد و MI6 را چگونه توجیه می فرمائید؟!
ثالثاً؛ اخیراً و بعد از شکست رسوایی برانگیز فتنه ، برخی از سران و عوامل اصلی فتنه اعلام کرده اند که دولت را به رسمیت می شناسند و... این اعتراف اگرچه به نظر می رسد ترفندی برای پاک کردن صورت مسئله است و فتنه انگیزان قصد دارند از این طریق مخالفت آشکار خود با انقلاب و امام و نظام را فقط در حد مخالفت با دولت قلمداد کنند! که یادآور سر فرو بردن کبک ها در برف است، ولی این پرسش را هم از افرادی نظیر آقای انصاری، پیش می کشد که پس آنهمه هیاهو و آتش افروزی چرا...؟!
آقای انصاری می گوید به این علت در راهپیمایی 9 دی شرکت نکردیم که به ما اهانت می شد! که باید به ایشان گفت؛ مگر مردم در راهپیمایی چند ده میلیونی سراسر کشور و 4 میلیونی تهران چه می خواستند؟ آنها بر حرمت سیدالشهداء علیه السلام، حفظ انقلاب و نظام، پیروی از امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب و انزجار از آمریکا و اسرائیل و انگلیس تأکید می ورزیدند. خب! چرا جنابعالی و دوستانتان باید از حضور در میان این مردم احساس ناامنی کنید؟! آقای انصاری! نگاهی به پشت سر خود بیندازید! از کجا به کجا رسیده اید؟!

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات