محمود احمدى نژاد، رییس جمهورى اسلامى ایران گفت: یکى از من پرسید چرا رییس آن کشور(امریکا) سخنرانى مى کرد شما نشستى و گوش دادى؟ رییس جمهورى تصریح کرد: مااز شنیدن حرف دیگران واهمه نداریم و علاقه مند هستیم حرف ها را بشنویم تا در صورتى که حرف به درد بخورى بود استفاده کنیم. احمدى نژاد که در دیدار استادان دانشگاههاى سراسر کشور در نهاد ریاست جمهورى سخن مى گفت افزود: متاسفانه وقت ما تلف شد و چیزى در حرفهاى او نبود. رییس جمهور ایران در ادامه اظهار داشت: سخنرانى وى (بوش) در مجمع عمومى سازمان ملل متحد مانند انشاى سوم دبستان بود.