شبکه بین المللى و تلویزیونى پرس تى وى سیماى جمهورى اسلامى ایران به دلیل ارسال پارازیت توسط ایالات متحده امریکا در این کشور با مشکلاتى دریافت مى شود.
یک مقام آگاه با بیان این مطلب افزود: امریکا و غرب به مردم خود این مجال را نمى دهند که دنیا را به صورت شفاف بشناسند و با ادبیات و فرهنگ هاى مختلف آشنا شوند. وى دریافت نشدن تصاویر و برنامه هاى شبکه پرس تى وى در امریکا را نشان از ضعف و ترس مردان سیاسى این کشور در پخش واقعیات موجود در جهان عنوان کرد.