صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۳  ، 
کد خبر : ۱۴۰۹۱

شیوع فساد در مقام هاى رژیم صهیونیستى


رسانه هاى اروپایى گزارش داده اند: پدیده فساد در میان مقام هاى رژیم صهیونیستى رواج یافته است. این رسانه ها افزودند: ایهود اولمرت از جمله افراد فاسدى است که در سطوح رده بالاى دولت اسرائیل وجود دارد. براساس این گزارش، علاوه بر اولمرت، موشه کاتساو، رئیس جمهور سابق، وزیر سابق دارایى و نخست وزیران سابق مانند ایهود باراک، آریل شارون و بنیامین نتانیاهو از جمله مقام هایى هستند که متهم به فساد مالى و اخلاقى هستند. رسانه هاى اروپایى افزوده اند: برخى گسترده بودن فساد و رسوایى ها میان مقام هاى اسرائیلى را ناشى از نظام سیاسى مى دانند که مبتنى بر تناسب جمعیت و نماینده است. برخى دیگر علت را در توجه بیش از حد اسرائیل به امنیت و اشغالگرى در سرزمین هاى فلسطینى مى دانند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات