بصیرت:بی بی سی گزارش داد: نمایندگان کشورهای گروه ۱+۵ در سازمان ملل در نیویورک، پنجشنبه بعدازظهر برای ۳ ساعت در مورد اعمال دور چهارم تحریم ها علیه ایران گفت وگو کردند و قرار است این گفت وگوها را در آینده نزدیک ادامه دهند.نمایندگان چین و روسیه این گفت وگوها را سازنده و نماینده آمریکا آن را ارزشمند توصیف کرد.به گزارش خبرگزاری رویترز لی بائودانگ نماینده چین پس از این نشست به خبرنگاران گفت: این مذاکرات خیلی سازنده است. وی افزود: این گروه قصد دارد هفته جاری بار دیگر ملاقات کند.جزئیات این مذاکرات فاش نشده اما رویترز به نقل از دیپلمات ها گزارش می دهد که اعضای گروه هم چنان فاصله زیادی تا توافق بر سر تحریم های تازه علیه ایران دارند.چین پس از چند ماه مقاومت برای پیوستن به این گفت وگو توافق و بائودانگ تاکید کرد که به نظر این کشور تمرکز اصلی رویکرد ۲ مسیره (دیپلماسی و تحریم) در مقابل ایران، دیپلماسی است.