صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۹  ، 
کد خبر : ۱۴۲۳۵

علاوى: مشکلى با ایران نداریم


ایاد علاوى نخست وزیر اسبق عراق گفته: تهدید نظامى ایران از سوى دولت بوش اشتباه است و اشتباه هاى استراتژیک آمریکا، ایران را قوى تر مى سازد. وى افزوده: واشنگتن باید بپذیرد که براى حل مسائل منطقه باید با تهران مذاکره و گفت و گو کند. علاوى همچنین گفته: براى حل مسائل عراق، انجام مذاکرات میان ایران، سازمان کنفرانس اسلامى، کشورهاى عضو شوراى همکارى خلیج فارس، اتحادیه عرب و تمامى گروه ها و احزاب عراقى تحت نظارت جدى سازمان ملل متحد ضرورت دارد. وى افزوده: ما مشکلى با ایران نداریم و امیدواریم روابط و تعامل ما با تهران روز به روز گسترش یابد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات