صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۰  ، 
کد خبر : ۱۴۲۹۲

دستگیری سه تن از عوامل بمب گذاری های اهواز


با پیگیری های اطلاعاتی عملیاتی، سه تن از عوامل بمب گذاری های شهرستان اهواز که در اغتشاشات و نا آرامی ها نیز شرکت داشتند با هماهنگی مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، دستگیر شدگان که در تشکلی تجزبه طلب عضویت داشته اند، به داشتن ارتباط با خارج از کشور برای آشوب و درگیری قومی اعتراف کرده اند.

از نامبردگان 3 قبضه اسلحه کمری، 2 قبضه کلاشنیکف و 1000 عدد فشنگ و مقداری سی دی های اختلاف افکنانه به دست آمده است.

  

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات