صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۳۸  ، 
کد خبر : ۱۴۲۹۶

بهره بردارى سیاسى از شکر


وزیر جهاد کشاورزى گفته : برخى از افراد سیاسى وارد داستان کارخانه نیشکر هفت تپه شده اند تا از آن بهره بردارى سیاسى کنند. محمدرضا اسکندرى افزوده: این افراد خود در دولت هاى قبل مدیر بوده و مدیریت ضعیف آنان در دولت هاى قبل موجب شد تا امروز این کارخانه با مشکل مواجه شود. وزیر جهاد کشاورزى بااشاره به این که مشکل کارخانه هفت تپه هیچ ارتباطى با بحث شکر و واردات آن ندارد، گفته: در این کارخانه امروز حتى یک کیلو گرم شکر موجود نیست و مشکل آن در ارتباط با فرسوده بودن تجهیزات آن است. وى با بیان این که در دولت قبل کسى در مزایده کارخانه هفت تپه به خاطر زیانده بودن آن حاضر نشد، تصریح کرده: کسانى که خودشان عامل قضایاى کارخانه مزبور بودند امروز مدعى شده اند که چرا این وضع پیش آمده است. وزیر جهاد کشاورزى با اشاره به بدهى ۹۰ میلیارد تومانى این کارخانه راه حل خروج از بن بست را نوسازى تجهیزات عنوان کرده و افزوده:دولت تصمیم داردتا با تأمین تسهیلات لازم و نوسازى تجهیزات کارخانه نیشکر هفت تپه آن را تا سال ۱۳۸۹ به سوددهى برساند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات