صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۷  ، 
کد خبر : ۱۴۵۲۷۷

اخبار روزنامه های 18خرداد89


جمهوری اسلامی

جهت اطلاع 

***دو هفته پس از بهره برداری از طرح آب رسانی به خرمشهر موسوم به طرح غدیر توسط رئیس جمهوری که با تبلیغات گسترده صدا و سیما نیز همراه بود اکنون مردم خرمشهر از یکدیگر سئوال می‌کنند که آب این طرح در کدام شبکه آبرسانی توزیع می‌شود که آنها از مزه و کیفیت آن محروم هستند؟ شهروندان خرمشهری می‌گویند کیفیت آب خرمشهر پس از افتتاح این طرح هیچ تغییری نکرده است حتی این موضوع را آبفای خرمشهر نیز تأیید می‌کند. مردم خرمشهر همچنان آب مطلوب و آشامیدنی خود را خریداری می‌نمایند.

*** روزنامه کویتی "السیاسه" در ادامه خبرپراکنی علیه ایران مدعی شد: اسامه بن لادن و ایمن الظواهری دو چهره اصلی القاعده در کوه‌های اطراف شهرستان سبزوار واقع در استان خراسان رضوی مخفی شده اند! به گزارش "تابناک"، این روزنامه در ادامه این خبر می‌نویسد: از 5 سال قبل این دو تن و مشاورین و معاونین آنها در سبزوار که با افغانستان و ترکمنستان هم مرز است زندگی می‌کنند و از لشکر قدس ایران حقوق دریافت می‌کنند. این افراد در 4 حلقه امنیتی سیم خاردار برقی به همراه کادرهایی از حزب الله ایران به فرماندهی عملیات در سراسر جهان مشغول هستند. السیاسه که گویا نتوانسته سوژه بهتری برای تخریب چهره ایران در منطقه پیدا کند، در تحلیل این خبر خود ساخته می‌نویسد: ایرانی‌ها ضرب المثلی دارند که می‌گوید "‌دشمن دشمن من، دوست من است" و براین اساس با بن لادن دوستی برقرار کرده و...! روزنامه "السیاسه" به انتشار اخبار خلاف واقع علیه ایران شهره بوده و محتوای این خبر نشان می‌دهد که هیچ اطلاعات دقیقی در آن وجود ندارد.

*** اخیرا فندک‌های گازی کوچکی وارد بازار استان خوزستان و برخی نقاط مرزی کشور شده است. به گزارش آتی، در انتهای این فندکها چراغ قوه کوچکی نصب شده است که هنگام روشن شدن عکس صدام را بر اجسام منعکس می‌کند. این گزارش حاکی است پس از پیگیری‌های نیروی انتظامی اهواز تعدادی از این فندک‌ها به همراه چند نمونه دیگر طراحی شده کشف و ضبط و متهم دستگیر شد. با این قبیل اقدامات، حامیان صدام در عراق در پی ایجاد شیطنت‌هایی در مناطق عرب نشین هستند.

رسالت

شنیده ها و نکته ها

استقبال بی بی سی از تهدید کروبی

بی بی سی از تهدید کروبی به افشاگری استقبال کرد. مهدی کروبی که در میان علاقه مندان به جمهوری اسلامی بحق لقب یکی از سران فتنه را نصیب خود کرده است در بیانیه ای که با شور و اشتیاق رسانه های ضد نظام روبه رو شد تهدید کرده است که اگر اهانت ها همانند آنچه که در روز14  خرداد اتفاق افتاد ادامه یابد دست به افشاگری خواهد زد.

بی بی سی آمادگی خود را برای انتشار مطالب افشاگرانه کروبی اعلام کرد. محمد جواد اکبرین یکی از اعضای نزدیک به دفتر قائم مقام معزول از سوی حضرت امام در مصاحبه ای با بی بی سی ضمن تشویق کروبی به افشاگری مدعی شد احتمالا افشاگری کروبی مربوط به علت فوت مرحوم حاج سید احمد خمینی خواهد بود که توسط وزارت اطلاعات کشته شده است و بخشی از وصیت نامه آن مرحوم تاکنون منتشر نشده است.

گفتنی است مرحوم حاج احمدآقا خمینی یادگار گرانقدر حضرت امام در دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی به علت عارضه قلبی رحلت کرد و وصیت نامه آن مرحوم هم به طور کامل منتشر شده است اما آقای کروبی که احتمالا دچار کم حافظگی شده است تصور می کند با این گونه تهدیدها می تواند از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرد در حالی که اگر پای افشاگری به میان آید جناب کروبی بهتر از هر فردی می داند که پرونده غیر قابل دفاعی دارد.

 رهنمود مضحک یک جاسوس برای مبارزه با نظام

یک ضد انقلاب فراری از وطن راهکار مبارزه با جمهوری اسلامی را اعلام کرد!

علیرضا نوری زاده که جاسوس دو جانبه آمریکا و اسرائیل بوده که هم از توبره و هم از آخور برای فعالیت های مضحک خود مواجب می گیرد در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی وابسته به گروهک تروریستی کومله گفت: راه مبارزه با جمهوری اسلامی از طریق کار هنری بویژه گسترش رقص و موسیقی است و این بزرگترین تهدید برای جمهوری اسلامی محسوب می شود.

این ضد انقلاب فراری برای اثبات ادعای خنده دار خود مدعی شد به همین خاطر است که جمهوری اسلامی جعفر پناهی را زندانی می کند. نوری زاده با ابراز تاسف از تعطیل شدن برخی تلویزیون های

 ضد انقلاب گفت: وقتی می بینم یکی از تلویزیون های ضد نظام خاموش می شود به شدت متاثر می شوم.

 سازمان مجاهدین رنگ عوض کرد!

همفکران هاشم آغاجری به بهانه حادثه روز14  خرداد برای روحانیت و مرجعیت نگران شدند!

سازمان مجاهدین انقلاب که به خاطر پرونده سیاه اهانت به مقدسات و مواضع مغایر با مبانی اسلام سال ها قبل از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و در بیانیه ای با امضای مرحوم آیت الله مشکینی، گروهکی غیر مشروع نامیده شد در پی حادثه روز14  خرداد و اعتراض مردم به عدم موضع گیری حجت الاسلام سید حسن خمینی در قبال اقدامات سران فتنه و سکوت در برابر ساختارشکنی ها فرصت طلبانه وارد میدان شده و در بیانیه ای برای مرجعیت و روحانیت مرثیه سرایی کردند.

گفتنی است هاشم آغاجری از عناصر مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب پنج سال قبل در اظهاراتی گستاخانه تقلید مردم از مراجع معظم تقلید را به کار میمون تشبیه کرد که سخنان سخیف این عضو سازمان مجاهدین انقلاب با اعتراض گسترده مردم مومن و روحانیت و علما مواجه شد که دادگاه پس ازرسیدگی به اظهارات موهن هاشم آغاجری وی را به اعدام محکوم کرد اما در پی وساطت برخی بزرگان مورد ترحم قرار گرفت اما این سازمان هتاک هیچ وقت حاضر نشد سخنان اهانت آمیز عضو مرکزیت خود به روحانیت و تمسخر تقلید مردم مومن از مراجع را پس بگیرد.

 ناکامی در تولید شیپور سبز

شیپورهای سبزمقوایی قبل از کمک به فتنه سبز شناسایی و توقیف شد. در آستانه سالگرد انتخابات ریاست جمهوری از سوی یک گروهک پشت صحنه فعال کردن جنبش فتنه سبز به یکی از چاپخانه های جنوب غرب تهران سفارش داده شده بود که حدود300  هزار شیپور سبز رنگمقوایی تولید و در روزهای آینده میان طرفداران سبزها توزیع شود تا روز22  خرداد به تلاش مذبوحانه بپردازند اما با هوشیاری برخی کارکنان این چاپخانه این اقدام لو رفت و شیپورهای تولید شده کشف و ضبط شد.

کیهان

وقتی نفاق جدید یاد قرآن و امام زمان(عج) می افتد (خبر ویژه)

سازمان مجاهدین (انقلاب) و مجمع روحانیون، اعتراض مردم ارادتمند امام خمینی به سوءاستفاده سران فتنه از سیدحسن خمینی را به امام زمان(عج) تسلیت گفتند!

در بیانیه های متحدالشکلی! که از سوی این گروه ها و همچنین «مجمع محققین» و برخی عناصر نفوذی در مرکز تنظیم و نشر آثار امام به همراه کروبی و موسوی و... صادر می شود، تنظیم کنندگان بیانیه ها ضمن استفاده از آیه استرجاع، مدعی اهانت به سیدحسن خمینی شده اند حال آن که بهتر از هر کس می دانند ملت ارادتمند امام با وجود دلخوری از برخی مواضع سیدحسن، میان او و سران فتنه فاصله گذاشته و اتفاقاً و صرفاً علیه سران فتنه شعار داده اند که طبیعتاً این حریم نگاه داشتن برای نوه امام و شعار علیه رئوس فتنه، برای جماعت نفاق جدید سنگین آمده است.

سازمان مجاهدین در بیانیه خود ضمن به کار بردن آیه استرجاع نوشت «سازمان این فاجعه مؤلمه و این هتک حرمت ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی را به آستان مقدس ولی عصر(عج) و بیوت شریف مرجعیت و روحانیت تسلیت عرض می کند». مجمع روحانیون هم با لحنی مشابه، ماجرای اعتراض مردم به سوءاستفاده فتنه گران از نوه امام را به ساحت بقیه الله الاعظم تسلیت گفت!

این تظاهر کاملاً حرفه ای به سوگمندی و تاثر در حالی است که در روزگار دولت و مجلس اصلاحات، هنگامی که هاشم آغاجری عضو منحط سازمان مجاهدین دین را افیون توده ها خواند و تقلید از مرجعیت را به میمون نسبت داد و رذیلانه تر از آن علناً به ساحت ائمه معصومین جسارت کرد، سازمان مجاهدین و نه اعضای مجمع روحانیون (از خاتمی و موسوی خوئینی ها و کروبی گرفته تا انصاری و محتشمی و موسوی لاری و...) هیچ کدام نه غیرتشان جنبید، نه آیه استرجاع خواندند و نه عناصر افراطی را از خویش راندند. همچنین زمانی که گنجی در برلین به ساحت امام خمینی اهانت روا داشت، کسی از این حضرات معترض نشد تا اینکه این یار غار آغاجری و تاج زاده، اخیراً در آمریکا منکر امام زمان(عج) هم شد و باز هم از اردوگاه نفاق جدید صدایی بلند نشد!

جریان نفاق جدید به دنبال رسوایی زنجیره ای یک سال گذشته در خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایجاد آشوب و مقابله دیکتاتورمآبانه با جمهوریت و رأی مردم، میدان دادن به گروهک ها برای شعار به نفع شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس، حذف اسلام از جمهوری اسلامی، آتش زدن عکس امام و اهانت به ولایت فقیه، و سرانجام جنایت بی سابقه حرمت شکنی امام حسین علیه السلام در روز عاشورا که منجر به تودهنی بزرگ 9دی و 22 بهمن شد، قافیه را کاملاً باخته می بیند و از این جهت خیال می کند آن همه رسوایی را می توان با پنهان شدن پشت سر نوه امام و سوءاستفاده از حرمت وی به فراموشی بسپارد.

روزها پای اینترنت شب ها کابوس درازگوش تروا (خبر ویژه)

حاصل جمع «نزدیکی به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری» و «ریزش مکرر نیروهای فتنه سبز به ویژه پس از عاشورا و 22بهمن»، فشار عصبی شدید و رو به تزایدی را متوجه سازمان دهندگان فتنه کرده است. در این میان زبان و دیالوگ فتنه گران در فضای اینترنت، این اضطراب و افسردگی را بیشتر به رخ می کشد.

آنچه این اضطراب را تشدید کرده، نمایش مضحک اسب تروا در 22 بهمن با چند هفته تبلیغات و پس از آن طنز چهارشنبه سوری و هیاهو برای هیچ در روزگارگر و معلم و نمایشگاه کتاب است که نوعی «جبریت کابوس» را برای عناصر آشوب طلب با کانون مدیریت خارجی رقم زده است. این طیف دغلباز تبلیغاتی مدعی شده بودند که چهاردهم خرداد نیز، شبانه مراسم سوت کشیدن و الله اکبر گفتن و... راه می اندازند اما طبق معمول خبری نشد.

در واکنش به این روند معکوس و کابوس وار بود که محسن سازگارا یکی از 3 خالی بند معروف ضدانقلاب مدعی شد: اگر نتوانستید الله اکبر بگویید، صداهای دیگری مثل بشقاب زدن و کاسه را هم می توان به آن اضافه کرد اگر هم امکان تظاهرات فراهم نشد، مثل چهارشنبه سوری در محلات تمرین کنید(!)

اما واقعیت تلخ تر از آن بود که با لودگی امثال سازگارا، حتی پوزخندی بر لب هم قطاران بنشاند، چنان که یکی از کاربران بالاترین ضمن انتشار عکس یک حباب که با اشاره انگشت ترکیده، نوشت: چرا کسی الله اکبر نگفت. غوغای روز چهارده خرداد را سکوت شب شکست. چرا این سکوت این قدر معنی دار می شود؟ چرا از سکوت آن شب، دلم می لرزد از حدس و گمان برای روزهای پیش رو؟ امروز هم چه قدر سایت ها و صفحات ما بیشتر از همیشه شلوغ بود. چقدر بازار کری خوانی داغ است. برای جنگ باید کری خواند اما خود صحنه نبرد چه می شود؟ چرا ساعت ده امشب هیچ کداممان نرفتیم روی پشت بام؟ چرا خبری از صدای تکبیر نمی خوانم و نمی بینم؟

نویسنده قافیه باخته بالاترین می افزاید: دلگیرم. روز را در صفحه مان شلوغ می کنیم، دعوت می کنم، تبلیغ می کنم، حتی قسم می دهم، شب اندازه خاموشی بیشتر خودم را به روز قبل قیاس می کنم. می خندانم و می خندانم و غصه می خورم. چرا دوست ندارم بدانم که 22 خرداد هم بشود وصف تکبیر آن شب. اگر نمی کنیم حرفی نیست، لااقل رجز نخوانیم برایش. اگر قرار است تغییر رفتار بدهیم پس لااقل خط قبلی را تبلیغ نکنیم که تماشای خودمان در پایان روز برای خودمان سخت باشد. در این شب لعنتی خیلی سؤال از خودم دارم.

یکی دیگر از نویسندگان سایت بالاترین با لحنی فریبکارانه و شیادانه از خارج کشور نوشت: من اینجا فریاد می زنم در فضای مجازی (!) این جا همه چیز عالی است. راحت می توانم تهدید کنم، مسخره کنم. بیرون گود نشسته ام و می گویم لنگش کن. مگر می شود؟! از خودم شرمسارم (!) این حقیر خاک پای شماست(!) که به پشت بام می روید و خیابان می روید و کتک می خورید(!؟) هر گاه خیابان رفتید و بر روی زمین افتادید آب دهانی روی خاک بیاندازید که من آنجا پیش شما نبودم. من شرمنده ام(!) .این متن با امضای جعلی «مارلبورو»! منتشر شده است.

هیلاری کلینتون همچنان در شوک بیانیه تهران (خبر ویژه)

همزمان با تقلای از سر ناچاری آمریکا برای صدور قطعنامه ای سمبلیک علیه ایران در شورای امنیت، فقدان اعتماد به نفس و هراس از دیپلماسی ایران در اظهارات مقامات واشنگتن موج می زند.

در آخرین مورد از این اظهارات، هیلاری کلینتون وزیرخارجه اوباما گفت: انتظار می رود ایران ظرف 24 تا 48 ساعت آینده بازی و ماجراجویی تازه را بر علیه تصویب تحریم ها آغاز کند(!)

وی که عازم دیدار از چند کشور آمریکای جنوبی بود افزود: ایران احتمالاً خواهد گفت صبرکنید، یک دقیقه صبر کنید تا ببینید ما چه می کنیم.

وی گفت: ایران اخیراً بیانیه مبادله اورانیوم را با میانجی گری ترکیه و برزیل امضا کرد در حالی که می دانست ما خود را برای قطعنامه آماده می کنیم.

تقلای آمریکا برای صدور قطعنامه ای سمبلیک و بی خاصیت در حالی است که بیانیه چند هفته پیش تهران همچنان روی میز است و امضای آن ضربه حیثیتی و شوک ویرانگری به تمام تلاش های 9-8 ماه گذشته واشنگتن وارد کرد به نحوی که برای اولین بار 3 عضو شورای امنیت (ترکیه، برزیل و لبنان) با موضع غیرمنطقی آمریکا مخالفت کرده و آن را مورد سرزنش قرار دادند.

پس از لولا داسیلوا و رجب طیب اردوغان، اکنون سعد حریری نخست وزیر 14 مارسی لبنان است که در اظهاراتی کم سابقه گفت: اعمال تحریم های تازه علیه ایران از سوی واشنگتن، خودکشی سیاسی است. به نوشته السفیر حریری گفت: من ماه گذشته در جریان دیدار از واشنگتن ضمن مخالفت با تحریم ایران گفتم که این کار به منزله خودکشی است.

شایان ذکر است ابتکار دیپلماتیک جمهوری اسلامی در صدور بیانیه تهران آن قدر موثر بود که نشریه آلمانی دی سایت تاکید کرد «ایران با بیانیه تهران ثابت کرد نه تنها منزوی نشده بلکه کشورهای جنوب و غیرمتعهد را هم علیه آمریکا شورانده است». مجله نیوزویک هم براین باور است که «عکس سه نفره احمدی نژاد، داسیلوا و اردوغان پس از امضای بیانیه تهران، نه بیش از هزار مقاله بلکه به اندازه هزاران تن مقاله حرف با خود داشت و مقامات آمریکایی را آزار داد. این عکس نشان داد هیچ کس از اوباما نمی ترسد و از این رو همه به راحتی به صف دشمنان آمریکا می پیوندند. رژیم جمهوری اسلامی مثل کره شمالی نیست که در دنیا منزوی شود. نه تنها برزیل و ترکیه بلکه 118 کشور غیرمتعهد از برنامه هسته ای ایران حمایت می کنند».

همچنین چند روز پیش مقارن با تحلیل روزنامه وال استریت ژورنال که تصریح می کرد «اوباما افکارعمومی آمریکا را احمق فرض کرده که از پیروزی دیپلماتیک بر ایران سخن می گوید» ژنرال کالین پاول وزیر خارجه دولت بوش (و حامی انتخاباتی اوباما!) اعلام کرد «ملت ایران، ملتی ریشه دار و با ذکاوت است که از پس تحریم ها برمی آید و این کشور دارای سابقه تاریخی را نمی توان تحریم و منزوی کرد».

انبوهی از این تحلیل ها که طی هفته های گذشته در رسانه های آمریکایی و غربی منتشر شد، روشن می کند که چرا خانم کلینتون بدون اعتماد به نفس و از سر اضطراب و ترس درباره ابتکارات ایران سخن می گوید.

عجله جرس برای اعدام عاملان رسوایی فتنه (خبر ویژه)

سایت وابسته به حلقه ماسونی لندن از احتمال اعدام سران فتنه خبر داد.

جرس به نقل از شنیده ها(!) مدعی شد جمهوری اسلامی در حال تمهید فضا برای دستگیری، مجازات و اعدام کسانی است که سران فتنه نامیده می شوند.

سناریوسازی اخیر حلقه فراری لانه کرده در لندن، به وضوح از مرگ سران فتنه حکایت می کند.

سناریوسازان پس از یک سال بهره برداری از سران فتنه که نوعی سر به سنگ کوبیدن و انتحار سیاسی بود، اکنون معتقدند که این افراد دیگر برگ سوخته محسوب می شوند و تقلای بیشتر آنها صرفاً به ریزش بیشتر نیروها در جبهه فتنه گران منجر می شود. بنابراین مرده سران فتنه اکنون بیشتر از زنده بی خاصیت بلکه زیانبار آنها می ارزد!

جمهوری اسلامی با وجود قدرت برخورد و مجازات سران فتنه، این فرصت را به آنها داد که یا توبه کنند و خود را از کام جریان سیاسی کفتار مسلک بیرون بکشند یا اینکه با تداوم شتاب در بیراهه، رسوایی را به غایت برسانند و شناخت عمیق تر افکار عمومی را باعث شوند. به نحوی که از روز قدس (شهریور ماه) سال گذشته تا به امروز، ایستگاه به ایستگاه، ماهیت واقعی منافقین جدید برای مردم بیشتر روشن شده است.

با این اوصاف، زنده و آزاد سران ورشکسته فتنه به نفع کدام جریان است و مرده آنها به نفع چه محافلی است. از نگاه جمهوری اسلامی مرده متعفن را دوباره نمی کشند!

درگیری با نفوذ دموکراتیک ایران در منطقه اشتباه راهبردی آمریکاست (خبر ویژه)

مشاور شورای امنیت ملی آمریکا در دولت بوش گفت: ایران از زمان کنار رفتن اصلاح طلبان و روی کار آمدن احمدی نژاد توانست اعتبار و نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه افزایش دهد.

به گزارش پایگاه اینترنتی «ریس فور»، فلینت لورت با اشاره به اشتباهات استراتژیک آمریکا در رابطه با حماس و فلسطین تصریح کرد: اوباما نباید اشتباه مبتنی بر اعمال فشار را در مورد ایران تکرار کند.

وی درباره این اشتباهات اظهار داشت: آمریکا و اروپا به شکل قابل ملاحظه ای از محاصره غزه حمایت می کنند. آنها از منظر غیراخلاقی معتقدند تحمیل رنج و درد بر مردم غزه سبب می شود که آنها از حماس روی گردان شوند و با آن مخالفت می کنند.

فلینت لورت گفت: پس از پیروزی حماس در انتخابات سال 2006 فلسطین که با حضور ناظران بین المللی برگزار شد، آمریکا و اروپا با به رسمیت نشناختن این پیروزی و عدم تعامل با حماس مرتکب یک اشتباه استراتژیک شدند.

آمریکا و اروپا فعالانه تلاش کردند تا با تخریب و تضعیف دستگاه حاکمیت مشروع فلسطین از چهره هایی در فلسطین حمایت کنند که تمایل بیشتری برای سازش و تطابق با اسرائیل داشتند. اکنون، با حمله اسرائیل به کشتی آزادی شاهد پیامدهای ژئوپولیتیک رویکرد آن وقت اروپا و آمریکا هستیم. باید گفت که این اقدام اسرائیل و اقدامات بعدی او در آینده ناشی از اشتباه استراتژیکی است که اروپا و آمریکا در به رسمیت نشناختن حماس در سال 2006 مرتکب شدند.

لورت افزود، دومین نکته ایران است. در دهه گذشته، به ویژه از زمان انتخاب محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری ایران در سال 2005، ایران توانست تا حدود زیادی اعتبار و نفوذ خود را در منطقه افزایش دهد و فاتحانی همچون حزب الله در لبنان، احزاب اسلامی در عراق و حماس در فلسطین را به متحدان و هم پیمانان خود در عرصه های مختلف منطقه ای تبدیل کند اما آمریکا همان گونه که نسبت به تحرکات و پویش های عرصه سیاست فلسطین دچار بدفهمی هم شده، موفق به شناخت پویش های عرصه سیاست ایران هم نشد. احمدی نژاد و سایر رهبران ایران هم در ایران و هم در سایر کشورهای منطقه از مشروعیت و حمایت مردمی چشمگیری برخوردارند، زیرا در جهت نیاز و منافع مردم به یک رهبری استراتژیک گام بر می دارند.

وی گفت: متأسفانه، دولت اوباما با این امید که اعمال فشارها، مردم ایران را از دولت احمدی نژاد و شاید کل نظام جمهوری اسلامی روگردان سازد، کوشیده تا مدل غزه را در مورد ایران اجرا کند اما، باید گفت که این سیاست دستکم یک اشتباه استراتژیک است.

جوان

دستگیری یک تیم مسلح ازاعضای گروهک ریگی

ماموران امنیتی اخیرا موفق شده اند یک تیم تروریستی از بقایای گروهک ریگی که قصد عملیات خرابکارانه در آستانه سالروز ارتحال امام (ره) را داشتند، دستگیر کنند.    ماموران امنیتی اخیرا موفق شده اند یک تیم تروریستی از بقایای گروهک ریگی که قصد عملیات خرابکارانه در آستانه سالروز ارتحال امام (ره) را داشتند، دستگیر کنند.یک منبع آگاه با اعلام این خبر به «جوان آنلاین» گفت:افراد دستگیر شده قصد داشتند با ایجاد اغتشاش و خرابکاری در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) امنیت مراسم را برهم زنند.ازاین تیم تروریستی که بنا به گفته این منبع آگاه در روز پنج شنبه 13خرداد در کرج دستگیر شده اند، مقادیری سلاح ازجمله:کلاشینکف،تیربارگرینوف,سلاحکمری،نارنجک و مقادیر قابل توجهی فشنگ کشف و ضبط شده است.

استراتژی جدید اغتشاشگران برای تیر ماه کلید خورد

جریان فتنه در آستانه فرا رسیدن تیر ماه برنامه ریزی جدید برای فتنه افکنی در دانشگاهها تدارک دیده است.   جریان فتنه در آستانه فرا رسیدن تیر ماه برنامه ریزی جدید برای فتنه افکنی در دانشگاهها تدارک دیده است.یک منبع آگاه در گفت و گو با جوان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق گفت: جریان فتنه با توجه به نداشتن عقبه استراتژیک و نداشتن نیروی عملیاتی برای کف خیابان و از سوی دیگر با تاکید بر این موضوع که عدم تحرک خیابانی نشان ازمرگ کامل جریان سبز است؛ در آستانه 22 خرداد و پس از ناکامی های اخیرو بعد از بررسی های مختلف وضعیت موجود برای دانشگاه ها استراتژیهای جدیدی را تدوین نموده است. وی افزود:جریان مذکور میداند در فضای فعلی ، دانشگاه ها با تجمعات سیاسی  برخورد می نمایند از این رو دانشجویان به مسائل صنفی روی می آورند. بر همین اساس دانشجویان همراه با فتنه قصد دارند با پرداختن به مسائل صنفی از این حربه برای سردادن شعار علیه مسئولین نظام و متشنج کردن دانشگاه استفاده نمایند از این رو بهترین بهانه برای متشنج کردن دانشگاه ها در حال حاضر روی آوردن به مسائل فرهنگی و بالاخص مسئله حجاب در چند وقت اخیر می باشد.

این منبع آگاه در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن به 18 تیر و مسائلی که سال گذشته در کوی رخ داد  این جریان در نظر دارد ضمن برجسته کردن این حمله  ضمن تحریک  افکار عمومی نتیجه تحقیق و تفحص مجلس از مسئله کوی را پیگیری نمایند و آن را بهانه ای برای اغتشاش گری نمایند.

وی افزود: محور قرار دادن اسایتد سکولار در دانشگاه ها خط دیگری است که جریان فتنه دنبال خواهد کرد زیرا آنها خط دهندگان اصلی دانشجویان  برای ضدیت با نظام می باشند.

سران فتنه: نظام باید با ما را دستگیر کند!

سران فتنه درصدد ایجاد فضایی هستند که نظام مجبور به برخورد با آنها شود.    بررسی جدبدترین موضع گیریهای سران فتنه نشان دهنده آن است که این افراد درصدد ایجاد فضایی هستند که نظام مجبور به برخورد با آنها شود. به گزارش جوان آنلاین در همین راستا در تازه ترین اخبار منتشر شده  از محافل فتنه ، خبر کوتاهی مطرح گردیده است که در نوع خود بسیار بدیع و کم نظیر می باشد. یکی از سران متوهم فتنه در جلسه ای که با نفر پنجم انتخابات سال گذشته داشته اظهارداشت: " ما باید فشار را به حدی بالا ببریم که نظام این احساس را پیدا کند که اگر سران جنبش را ساکت کند ، آتش تمام حوادث ووقایع پیش رو خاموش خواهد شد. از سوی دیگر مردم با دستگیری ما ساکت نخواهند نشست."گفتنی است این ترفندی بوده است که سران فتنه بویژه مهدی کروبی از سال گذشته آنرا دنبال می کرده اند ( وادار سازی نظام به بازداشت سران فتنه)  که نتیجه ای برایشان نداشته است.از سوی دیگر و پس از عفو 81 نفر از مجرمین حوادث پس ا زانتخابات  طرح این مطلب در شرایط کنونی ، به واسطه فشار روحی روانی وارده به سران فتنه می باشد ، کارشناسان معتقدند، رافت ومماشات نظام موجب نابودی فتنه بعد از 22 خرداد خواهد شد.

شب گذشته در سونای صدف چه گذشت؟

عصر روز گذشته یکی از سران فتنه با تنی چند ازاعوان و انصارش پس از دیدار با سید حسن مصطفوی به سونای صدف رفت.    عصر روز گذشته یکی از سران فتنه با تنی چند ازاعوان و انصارش پس ا زدیدار با سید حسن مصطفوی به سونای صدف رفت.به گزارش "جوان آنلاین"(س.م.خ) که در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام(ره) به یکی ا زشهرهای شمالی کشور سفر کرده بود روز گذشته  پس ازبازگشت  به  همراه  برادران (الف)که از مدعیان نزدیکی به امام(ره) هستند به دیدار سید حسن مصطفوی رفت. در زمان حضور (س.م.خ) نفر پنجم انتخابات سال گذشته نیز سر می رسد که با برخورد سرد حاضرین مواجه می شود و فقط سیدحسن با وی برخورد گرمی انجام میدهد.

پس از این دیدار (س.م.خ) به همراه برادران(الف) و شیخ(ق.ع) از نمایندگان اصلاح طلب مجلس به استخر و سونای صدف واقع در انتهای خیابان امیرآباد شمالی عزیمت می کنند. خبرنگار جوان آنلاین گزارش داد طبقه سیزدهم این مجتمع ورزشی دارای استخر(وی.آی.پی) است که روز گذشته از ساعت18 برای (س.م.خ) قرق شده بود.این گزارش حاکی است عصر روز گذشته این استخرو سونای گرانقیمت  به صورت کامل در اختیار (س.م.خ) و همراهانش قرار گرفته بود و ا زورود افراد ناشناس به آن جلوگیری می شد.گفته می شود (س.م.خ) از سید حسن مصطفوی نیز برای حضور در استخر و سونا دعوت کرده و لیکن بعلت بی حوصلگی این دعوت را رد کرده ست. همچنین وقتی نفر پنجم انتخابات متوجه شد که (س.م.خ) قصد استخر دارد به همراهانش گفت:"ایشان باید هم استخر برود ، روز 14خرداد که شمال بود و فحش و کتکش را ما خوردیم.خطش را هم که ما جدا کرده که شاید به او دیگر نگویند از سران فتنه!ما از اول اشتباه کردیم که روی او حساب کردیم."

اعتراض سید حسن به انتشار عکس هایش!

   سید حسن مصطفوی از انتشار عکس هایش در مراسم عروسی پسر میردامادی گلایه کرده است.

به گزارش جهان، مدتی پیش عکس هائی از مراسم عروسی پسر میردامادی منتشر شد که در آن سید حسن با سران فتنه بر سر یک میز نشسته بودند.انتشار این عکس ها در کنار سکوت یک ساله سید حسن درقبال رفتار توهین آمیز فتنه گران به ساحت حضرت امام خمینی باعث شد روز 14 خرداد، مردم هنگام سخنرانی نوه امام اعتراض خود را باشعارهائی علیه سران فتنه اعلام کنند.در همین رابطه شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که سید حسن از انتشار عکس های مراسم عروسی دلگیر شده و به برخی از نزدیکان خود گلایه کرده است. این گلایه پس از انتشار عکسها در برخی رسانه ها صورت گرفته است.در همین رابطه گفته می شود که اصلا سید حسن قصد شرکت در این مراسم را نداشته است و با اصرار محمدرضا خاتمی به آنجا می رود.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات