صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۷  ، 
کد خبر : ۱۴۵۸۵

خشم بوش از سفر اولمرت به مسکو


منابع آگاه آمریکایى اعلام کردند: جورج بوش، رئیس جمهور این کشور به شدت از سفر ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستى به مسکو خشمگین شده و در نامه اى به وى اعلام کرده که چنانچه بخواهد سیاست هایش را با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هماهنگ کند دیگر نباید از ایالات متحده درخواست کمک داشته باشد.به گزارش پایگاه اینترنتى المحیط، این منابع تصریح کرده اند: سفر اولمرت سرآغازى براى تیرگى روابط اسرائیل و آمریکا محسوب مى شود.این گزارش مى افزاید: کاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه آمریکا نیز پیش از سفر اولمرت به مسکو در جریان دیدار با وى در سرزمین هاى اشغالى به اولمرت نسبت به سفر به روسیه هشدار داده و از وى خواسته بود که از دیدار با پوتین خوددارى کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات