صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۴  ، 
کد خبر : ۱۴۸۲۳۴

اخبار ویژه روزنامه 10تیر89


کیهان

نامزد مفقود منافقین نمرده بود، شرمنده صهیونیست ها بود (خبر ویژه)

نامزد گروهک منافقین برای جایزه نوبل پس از مدت ها لکنت زبان، دوباره سر حرف آمد و از تروریست های اعدامی وابسته به گروهک های پژاک و تندر حمایت کرد. این در حالی است که شیرین عبادی در ماجرای حمله جنایتکارانه صهیونیست ها به کاروان بین المللی امدادرسانی به غزه سکوت مطلق اختیار کرده بود و کوچک ترین دفاعی از شهدای مظلوم عضو این کاروان صلح نکرد.

این سلطنت طلب فراری در گفت وگو با رادیو فرانسه به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه حمله کرد و گفت کارنامه قوه قضائیه در یک سال گذشته مثبت نبوده است. عبادی 5 عضو گروهک های تروریستی پژاک و تندر را که چند هفته پیش اعدام شدند، «زندانی سیاسی» جا زد و با وجود اطاله دادرسی آنها که بعضاً بیش از دو سال طول کشید، مدعی شد روند قانونی در رسیدگی به پرونده آنها طی نشده است.

تحریک عواطف برای تروریست های جنایتکار در حالی است که این عنصر سلطنت طلب در زمان رژیم طاغوت، علناً مردم انقلابی را که به خیابان آمده و در راه مبارزه با طاغوت جانبازی می کردند اوباش توصیف می کرد و حق به جانب رژیم پهلوی می داد. به تصریح الهه هیکس از گزارشگران آمریکایی حقوق بشر، عبادی توسط عبدالکریم لاهیجی (وکیل وابسته به گروهک تروریستی منافقین و معروف به کریم بغدادی) به وی معرفی و از این طریق نامزد جایزه صلح نوبل در سال 2003 شد تا در آخر صف جنایتکارانی چون شیمون پرز، اسحاق رابین، هنری کیسینجر، انور سادات و... قرار گیرد. عبادی بنابر اعتراف خود بارها از دولت های بیگانه و از جمله فرانسه و آلمان پول دریافت کرده است. فرانسه هم اکنون تبدیل به پایگاه گروه تروریستی منافقین شده است.

تاراج قبل از واگذاری ... و دیگر هیچ (خبر ویژه)

برخی گزارش ها از برنامه ریزی غیرقانونی برای جابجایی اموال دانشگاه آزاد توسط تیم حاکم حکایت می کند.به گزارش «جهان»، فرمان جابجایی بعضی امکانات سرمایه ای و املاک سرگردان و دارائیهای سرمایه گذاری شده و... صادر گردیده و به زودی تحرکات بسیار زیادی در این رابطه انجام خواهد شد. ظاهراً برخی چهره ها از فضای شلوغ کنونی نهایت بهره برداری را کرده و طرح اموال قابل تصاحب را در برنامه کاری خود لحاظ نموده اند. با توجه به اینکه مسئولین این دانشگاه در گذشته احتمال حسابرسی و بازرسی ها را می داده اند با ترفندی فریبکارانه بسیاری از اموال دانشگاه آزاد را به نام افراد ثبت نموده اند که در اوضاع کنونی در طرح تملک و جابجایی ها قرار گرفته و از اموال منها خواهد شد.

این گزارش می افزاید: برای اینکه از دستبرد به اموال بیت المال و تبعات بعدی جلوگیری شود لازم است هرگونه نقل و انتقال اموال و دارائیهای این دانشگاه ممنوع گردیده و سریعاً این دارائیها سرپرستی گردند.

اگرچه برخی متولیان دانشگاه آزاد اخیراً تلاش کردند با راه اندازی نمایش هایی نظیر جلسه هیئت موسس و... چنین القا کنند که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اساسنامه جدید بر زمین مانده اما خبر جدید به وضوح نشان می دهد که حضرات در تدارک وضعیت پس از واگذاری دانشگاه هستند.

رادیو سیا... رادیو سیا... به گوشم! (خبر ویژه)

روابط روزنامه های زنجیره ای با رسانه های دولتی آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای مغرض اروپایی به صورت کاملا اوپن درآمده است به نحوی که در برخی موارد این روزنامه ها به شکل شعبه های ایرانی رسانه های معاند خارجی عمل می کنند.

روز گذشته در حالی که روزنامه شرق سرمقاله ای به قلم سعید رضوی فقیه (عضو مشارکتی ستاد کروبی! و از عناصر سابقه دار در آشوب ها به هنگام عضویت در دفتر تحکیم) در توصیف «ضرورت وحدت و فضیلت اعتدال» به چاپ می رساند، همزمان سایت رادیو فردا ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا مصاحبه با وی را درباره آقای هاشمی رفسنجانی، مجلس خبرگان و انتقاد از عدم قاطعیت کافی آقای هاشمی به اندازه موسوی و کروبی! منتشر کرد. مصاحبه رادیو فردا با رضوی فقیه را «مراد ویسی بیامه» همکار فراری روزنامه سلام و روزنامه های زنجیره ای بعدی انجام داده بود. ویسی همان کسی است که نامه جعلی و دروغ با امضای سعید امامی را دریافت و در روزنامه موسوی خوئینی ها (سلام) منتشر کرد و بانی آشوب های خیابانی تیرماه 78 شد.

همسر رضوی فقیه هم اکنون همکار دایمی سایت های ضدانقلابی نظیر روزنت و جرس است و با آشوبگران همکاری دارد.

دهها تن از همکاران روزنامه های زنجیره ای (سلام، جامعه، توس، نشاط، عصر آزادگان، آفتاب امروز، صبح امروز، شرق، اعتماد، اعتماد ملی، هم میهن، کارگزاران، سرمایه، آفتاب یزد و...) هم اکنون پس از فرار از کشور با رسانه های ضدانقلابی نظیر رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فرانسه، دویچه وله، روزنت، جرس، رادیو زمانه، گویانیوز همکاری دارند و در عین حال ارتباطات خود را با برخی روزنامه های داخلی و سایت هایی نظیر کلمه، پارلمان نیوز، ایلنا و امروز حفظ کرده اند.

روزنامه زنجیره ای شرق تاکنون چند بار به خاطر تخلفات عدیده توقیف و مجددا به خاطر رافت اسلامی اجازه انتشار یافته است، با این حال گویا ترک عادت موجب بیماری است.

شرق آخرین بار به خاطر مصاحبه با یک ضدانقلاب فراری و ترویج کننده هم جنس گرایی (ساقی-ق) توقیف شد.

فوربس: این جامعه جهانی است یا لانه ماری که به قطعنامه بها نمی دهد؟! (خبر ویژه)

مجله آمریکایی فوربس اعلام کرد «جامعه به اصطلاح جهانی در مسائلی نظیر قطعنامه تحریم ایران، مانند لانه ماری با 192 عضو عمل می کند که هر کدام از آنها بیش از هر چیز در خدمت منافع خود هستند.»

فوربس نوشت: وقتی شورای امنیت قطعنامه تحریمی جدید خود را علیه ایران وضع کرد، باراک اوباما آن را به عنوان «سخت ترین تحریم هایی که تاکنون دولت ایران با آن روبرو شده» مورد تقدیر قرار داد. وی گفت این قطعنامه «یک پیام صریح درباره تعهد جامعه بین المللی به توقف اشاعه تسلیحات هسته ای ارسال می کند.»

اما تاکنون این اتفاق نیافتاده است. جامعه به اصطلاح جهانی مانند لانه ماری با 192 عضو عمل کرده که هرکدام از آنها بیش از هر چیزی در خدمت منافع خود هستند. اگر اوباما اکنون می خواهد بر سر تحریم ها به عنوان ابزاری برای توقف برنامه هسته ای ایران شرط بندی کند، این ایالات متحده و نه سازمان ملل است که باید رهبری واقعی را بر دوش بگیرد. دلیل ساده اش هم این است که سازمان ملل هرگز این قدم را برنخواهد داشت. ایران کشوری است که علیرغم تحریم های قبلی ایالات متحده و سه قطعنامه قبلی سازمان ملل در سال 2006، 2007 و 2008، همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه داده است. ضعف قطعنامه های سازمان ملل در این است که از یکپارچگی لازم و نظامی کارآمد برای حمایت از آن برخوردار نیستند. لفظ «الزام آور» به کار رفته از سوی شورای امنیت سازمان ملل، به اعضای آن بستگی دارد که باید قوانین خاص خود را برای کسب همکاری داخلی به کار ببندند. بنابراین آنها بر خود نظارت می کنند و گزارش آن را به خود می دهند!

این مجله آمریکایی افزود: در قضیه تحریم کره شمالی، گروه کارشناس سازمان ملل برای اجرای نظارت بر روند اجرای تحریم ها هنوز اندر خم بررسی گروه حاکم داخلی کره شمالی و شریک اصلی تجاری آن چین است. آنها هیچ قدرت تنبیهی در اختیار ندارند.

فوربس با اشاره به تلاش آمریکا برای تحمیل سیاست های خود به دیگر کشورها در زمینه تحریم تاکید کرد: جایی که گستره قوانین آمریکا پایان می پذیرد، مشکلات بزرگ قاره شروع می شود. فهرست کردن تحریم ها بر روی کاغذ توسط سازمان ملل بدون اینکه اوباما راهی احترام آمیز - و اگر نشد راهکاری جدی تر - برای جلب همکاری دیگر اعضای دخیل پیدا کند.

مجله یو اس نیوز هم در تحلیل دیگری با تاکید بر اینکه «توقف برنامه هسته ای ایران ممکن نیست»، نوشت: با وجود آن که دامنه تحریم ها در سالهای اخیر گسترش یافته اما مانع از فعالیت ایران نشده است.

دانشگاه آزاد چه را تکذیب می کند؟! (خبر ویژه)

چند روز پس از انتشار خبر ویژه کیهان درباره جلسه هیات موسس دانشگاه آزاد که با حضور میرحسین موسوی تشکیل شده و در آن، موضوع مالکیت خصوصی و میراث داری فرزندان هیات موسس مطرح شده بود مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد روز گذشته اقدام به ارسال جوابیه ای بی نام و نشان و بدون امضا به برخی جراید کرده است. در جوابیه با تاخیر دانشگاه آزاد، بدون اشاره به مستندات ارایه شده در متن خبر و نیز بدون اشاره به کیهان و به گونه ای مبهم، انتشار این گونه اخبار به دور از عدل و انصاف(!!) توصیف شده است. شایعه خواندن خبر برگزاری جلسه مذکور و سخنان آقای هاشمی رفسنجانی و نیز دعوت از موسوی در حالی است که در به اصطلاح جوابیه این دانشگاه هیچ اشاره ای به مخالفت حجت الاسلام قمی به عنوان معترض حضور میرحسین موسوی نشده است! نویسندگان این جوابیه همچنین مشخص نکرده اند که حضور شاهدان در جلسه و روایت ایشان از رخدادها و سخنان مطرح شده در جلسه را چگونه توجیه می کنند؟!

نکته جالب آن است که مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد در جوابیه مذکور اعلام کرده رئیس دانشگاه آزاد از هیچ کسی دعوتی برای شرکت در جلسه به عمل نیاورده است. این دروغ فاحش دانشگاه آزاد در حالی است که براساس اطلاع موثق کیهان میرحسین موسوی در پاسخ به اعتراض شدید آقای قمی پس از حضور در جلسه اظهار داشته است: « من به دلیل اصرار فراوان آقای جاسبی در جلسه حضور یافته ام!» پس از این مشاجره، آقای هاشمی نیز از آقای قمی درخواست می کند به اعتراض خویش پایان دهد.

جزئیات بیشتر جلسه مذکور در صورت اصرار دانشگاه آزاد به تکذیب اصل موضوع، درآینده به اطلاع خوانندگان محترم خواهد رسید.

دستخوش اوباما به خوش رقصی مدودف (خبر ویژه)

دولت های غربی، خوش رقصی های مسکو در چالش هسته ای با ایران را به شیوه خود تلافی کردند.

دادگستری آمریکا دیروز اعلام کرد 11 نفر را به اتهام جاسوسی برای روسیه در خاک آمریکا بازداشت کرده است. بنابر اعلام این نهاد رسمی، افراد یاد شده از سال ها قبل در دهه 1990 میلادی برای مأموریت جاسوسی بلندمدت به آمریکا اعزام شده بودند تا مانند شهروند عادی در این کشور زندگی کنند.

همزمان ویتالی چورکین نماینده روسیه از اقدام دولت آلمان در توقیف محموله ای که قرار بود به نیروگاه آب سبک بوشهر منتقل شود، خبر داد. این تجهیزات از سوی روسیه خریداری شده بود.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که پی جی کراولی سخنگوی وزارت خارجه از اقدام روسیه به خاطر عدم انتقال موشک های اس-300 فروخته شده به ایران تشکر کرد، و گفته بود: قطعنامه جدید شورای امنیت شامل فروش سیستم های دفاع موشکی و اس-300 به ایران نمی شد اما امتناع روسیه در عدم تحویل این موشک های پیشرفته جای قدردانی دارد.

به دنبال بازداشت گستاخانه 11 نفر در آمریکا و متهم کردن مسکو به جاسوسی، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: این اتفاق، اهداف ناشایستی را دنبال می کند. از نظر ما طرح چنین ادعاهایی هیچ مبنایی نداشته و ما علت آن را درک نمی کنیم. این کار شایسته جنجال های دوران جنگ سرد است. این اتفاقات که در کنار Reset اعلام شده توسط خود دولت آمریکا در روابط با روسیه رخ می دهد، باعث تأسف عمیق است.

ویتالی چورکین هم در اعتراض به اقدام دولت آلمان در توقیف محموله خریداری شده از سوی روسیه گفت ما به شورای امنیت شکایت کرده ایم. این اقدام که از قطعنامه شورا فراتر می رود، قابل قبول نیست.

رویتر هم به نقل از چند دیپلمات سازمان ملل گزارش داد روسیه پیش از این به اعضای کمیته تحریم شورای امنیت اعلام کرده که از توقیف تجهیزات مذکور و بازجویی از عوامل این معامله خشمگین است.

روس ها در ماجراهایی نظیر گرجستان و قرقیزستان و اوکراین، ضربات متعددی را از جانب آمریکا دریافت کردند اما با این همه به خیال منافع آنی، منافع استراتژیک خود را در منطقه مورد تهدید قرار دادند.

ترور شخصیت شهید بهشتی توسط پدرخوانده های منافقین (خبر ویژه)

رئیس گروهک موسوم به ملی- مذهبی در ادامه روند تحریف تاریخ مدعی شد: مرحوم بهشتی مخالف اصل ولایت فقیه بود!سایت ضدانقلابی جرس مصاحبه ای را از سحابی منتشر کرد که در مقدمه آن قید شده بود «این مصاحبه سال گذشته حوالی هفتم تیر توسط خبرنگار روزنامه اعتماد تهیه شده بود اما مجال انتشار در روزنامه مذکور را نیافت و نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفته است.»

سحابی در این گفت-وگو، به طور تلویحی حق را به جانب گروه های تروریستی چون فرقان و منافقین داد و مدعی شد آنها چون حذف شده بودند و فضا بسته شد(!) به ترور روی آوردند. وی گفت «این اتفاقات به دنبال تشکیل مجلس خبرگان و تغییر قانون اساسی رخ داد چرا که بسیاری از فعالان دچار سرخوردگی شدند». این در حالی است که هم «جمهوری اسلامی» و هم قانون اساسی آن با رای قاطع و اکثریت قریب به اتفاق ملت به تصویب رسیده بود و انجام جنایت های تروریستی معنایی جز دیکتاتوری و جنگ با مردم ندارد.

این مسافر کنفرانس برلین اذعان کرد: مرحوم بهشتی لیبرال هایی را که مقابل رادیکال ها و انقلابیون قرار داشتند، ضدانقلاب و طرفدار آمریکا می دانست.

وی در این مصاحبه با تحریف حقایق مدعی شد: ما سر بحث ولایت فقیه (اصل4) این بحث را نمی پذیرفتیم. همان زمان در مباحث شب هفت مرحوم طالقانی این بحث را که ولایت فقیه کشور را دوگانه می کند مطرح کردم و فردای آن روز خیلی از روحانیون در مجلس که از دوستان بودند مرا مورد بی مهری قرار دادند تا جایی که ترسیدم برایم مشکلی به وجود آید ولی مرحوم بهشتی- که در حال صحبت با جمعی از جوانان بودند و من از کنار ایشان رد می شدم- سریع به طرف من آمدند و با بنده ابراز همدردی کردند و گفتند بهتر است این دردها را در سینه نگاه دارید. مرحوم بهشتی نیز با این اصل موافق نبودند اما به من توصیه کردند الان شرایطی نیست بتوانیم این مباحث را مطرح کنیم(!)

ایراد این تهمت بزرگ به شهید مظلوم آیت الله بهشتی که در حیات خود نیز مغضوب منافقین قرار گرفت، در حالی است که شهید بهشتی از شاگردان و یاران پاکباخته حضرت امام خمینی و از نظریه پردازان و مدافعان اصلی «ولایت فقیه» در مجلس خبرگان قانون اساسی بود و جان گرامی خویش را نیز در راه دفاع منطقی و مستدل از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه گذاشت. یک نشانه روشنش هم این است که او مغضوب منافقینی قرار گرفت که همان ها اکنون هم در اردوگاه گروهک ملی- مذهبی و نهضت آزادی زیر پرچم آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند.

خداوند بر درجات امام راحل عظیم الشأن (ره) بیفزاید که منافقین را فرزندان عزیز امثال بازرگان معرفی می کرد. اکنون هم سران گروهک های مدعی ملی- مذهبی به همراهی حلقه ماسونی «جرس» وابسته به مهاجرانی همان روند ممتد ترور شخصیت شهید بهشتی را ادامه می دهند

جمهوری اسلامی

جهت اطلاع

*** روزنامه فرانسوی "فیگارو" نوشت: شاه عبدالله، پادشاه عربستان در دیدار با وزیر دفاع فرانسه گفت: "دو کشور در جهان هستند که شایستگی و لیاقت موجودیت را ندارند؛ یکی ایران و دیگری اسرائیل." به گزارش تابناک به نقل از فارس، فیگارو افزود: این انتقاد تلخ ملک عبدالله از ایران و اسرائیل به عنوان دشمنان عربستان، از سوی دو منبع دیپلماتیک و نظامی فرانسوی در پاریس تأیید شده است اما مشخص نیست که واکنش وزیر دفاع فرانسه در زمان شنیدن این انتقاد از زبان پادشاه عربستان آن هم در نقطه اوج سفر دو روزه وی به این کشور و درحالیکه در میان مشتی از دیپلمات‌ها و عالی‌رتبگان احاطه شده بود، چه بوده است. این روزنامه فرانسوی در پایان گزارش خود نوشت: با نگاهی اجمالی به گذشته در می‌یابیم که انتقاد شدید پادشاه عربستان از اسرائیل درست 15 روز پس از آن صورت گرفت که روزنامه انگلیسی "تایمز" در خبری از موافقت عربستان برای استفاده رژیم صهیونیستی از آسمان این کشور جهت حمله به ایران خبر داد که البته ریاض بلافاصله این ادعا را رد کرد.

***  رادیو فردا در خبری مدعی شد 40 پناهنده ایرانی در هانوفر آلمان مسیحی شدند. به گزارش خبرنگار سرویس بین‌المللی آتی نیوز، این رادیو اعلام کرد "در مراسمی بی سابقه در یکی از کلیساهای شهر هانوفر آلمان 40 تن از پناهندگان ایرانی به طور دسته جمعی و گروهی به دین مسیحیت گرویدند." این قبیل گزارش‌ها با هدف سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌هائی جعل می‌شوند که برای غربی‌ها غیرقابل تحمل هستند، از جمله اینکه استقبال از اسلام در غرب هر روز افزایش می‌یابد و غربی ها و رادیو فردا که متعلق به سازمان "سیا" می‌باشد با جعل خبرهائی در جهت عکس این واقعیت تلاش می‌کنند چهره اسلام را منفی جلوه دهد.

رسالت

شنیده ها و نکته ها

تحرکات جدید پان ترکیست ها برای  اختلاف افکنی بین قومیت ها

گروه های پان ترکیست برای ایجاد اختلافات قومی در چند استان کشور دست به کار شدند.

تعدادی از گروه های پان ترکیست که حمایت محافل غربی را برای ایجاد تنش و تحریک در مناطق آذری نشین را دنبال می کنند اخیرا با همکاری سازمان یونسکو کتابی به نام “میراث باستانی آذربایجان” تهیه و تکثیرکرده و قرار است در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و زنجان توزیع نمایند تا مردم این مناطق را برای ایجاد یک کشور مستقل تحریک نمایند.

تلاش های مذبوحانه این گروهک ها در سال های اخیر با هوشیاری مردم مناطق آذری نشین بدون نتیجه بوده و این کتاب هم خللی در عزم مردم غیور این استان ها به وجود نخواهد آورد.

ایجاد اختلافات قومی و رودر رو قرار دادن قومیت ها در برابر هم از اهداف کشورهای سلطه گر در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. چندی قبل برخی نمایندگان سنای آمریکا با احضار اوباما از وی در قبال چگونگی هزینه55  میلیون دلاری برای پیگیری جنگ نرم در ایران سئوال کردند که در گزارش اوباما به سنای آمریکا آمده بود15  میلیون دلار از مبلغ55  میلیون دلار در راستای دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در استان های مرزی ایران هزینه شده است.

 اهانت بی سابقه کروبی به مخالفین خود

کاندیدای شکست خورده در انتخابات، منتقدین خود را به شعبان بی مخ تشبیه کرد!

مهدی کروبی علی رغم هزینه های هنگفت در ایام تبلیغات انتخابات موفق شد پس از آرای باطله نفر پنجم انتخابات شود و از فرط عصبانیت از بی اقبالی مردم به وی وارد وادی تهمت و ادعاهای عاری از واقعیت شد به نحوی که هیئت منتخب قوه قضائیه با بررسی ادعاهای وی اثبات کردند اطلاعات نادرستی را بدون بررسی در رسانه ها مطرح و باعث فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای مخالفان نظام شده است و کروبی سال گذشته در ملاقات با رئیس مجلس پذیرفت که در طرح رسانه ای ادعاهایش مسیر ناصحیحی را طی کرده است مجددا مسیر غلط گذشته خود را در پیش گرفته است.

کروبی در ماه های اخیر هر جا در محافل عمومی ظاهر شده با اعتراض مردم روبه رو شده است اما وی به جای جبران خطاهای خود به ناسزاگویی و اتهام زنی می پردازد. روز سه شنبه کروبی قصد حضور در مراسم ترحیم پدر دکتر عارف را داشت که مردم با مشاهده کروبی به وی اعتراض کرده و مانع از ورود او به مسجد دانشگاه شریف شدند اما کروبی به جای عبرت گرفتن از روش نادرست خود در مصاحبه ای مردم و دانشجویان را عده ای شعبان بی مخ نامیده و متاسفانه معترضین خود را به افراد بسیجی منتسب کرده است. معلوم نیست کروبی با کدام بررسی و به این سرعت دریافته که افراد معترض به او از عناصر بسیجی بوده و سازماندهی شده اند و وی به این سئوال پاسخ نداده که معترضین به او چگونه از حضور وی مطلع شده و سازماندهی شده در محل دانشگاه شریف حاضر شده اند.

مصاحبه کروبی که در فرازهایی از آن غیر منصفانه به افراد بسیجی حمله شده است به سرعت مورد توجه رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت. کروبی که به واسطه رفتارهای نادرست و طرح اتهامات بی پایه از سوی مردم علاقه مند به نظام به عنوان یکی از سران فتنه لقب گرفته است در این مصاحبه مدعی شده من همیشه دارای بصیرت بوده ام!

 بزرگنمایی اختلافات قوای سه گانه در دستور کار جریان فتنه

اختلاف افکنی میان قوای سه گانه در دستور کار جریان فتنه است.

شنیده های موثق حاکی است یکی از فعالان سیاسی جریان مدعی اصلاحات که به خاطر تخلفات عدیده خود محاکمه و زندانی شد و اخیرا در مرخصی بسر می برد در ملاقات هایی که با برخی عناصر هوادار موسوی و کروبی داشته به صراحت تاکید کرده رمز موفقیت جریان اصلاحات در ایجاد اختلاف میان اصولگرایان است که امروز قوای سه گانه را در اختیار دارند.

این عنصر سیاسی که از وی به عنوان طراح و مغز متفکر مدعیان اصلاحات نام برده می شود به ملاقات کنندگان خود توصیه کرده باید موارد اختلافی میان قوای سه گانه را رصد کرده و با بزرگنمایی آن در رسانه ها باعث فرسایش نیروهای اصولگرا و سرگرم کردن آنها به موارد اختلافی شوید تا مردم از دعواهای سیاسی آنها ناراحت و به طور طبیعی در انتخابات بعدی به سمت جریان اصلاحات گرایش پیدا کنند.

جوان

توهم از میرحسین تا حبیب!

حبیب خواننده لس آنجلسی ادعاهایی از جنس ادعای توهم گونه میرحسین موسوی را مطرح کرده است!   پس از بروز توهم در بین برخی چهره های سیاسی و کاندیداهای شکست خورده انتخابات گویا این بیماری مسری در حال گسترش است و به تازگی حبیب خواننده لس آنجلسی که با هماهنگی برخی چهره های خاص به ایران آمده ادعاهایی از جنس ادعای توهم گونه میرحسین موسوی را مطرح کرده است!این خواننده لس آنجلسی که تصمیم قطعی اش را برای زندگی درایران گرفته، امیدوار است که نه تنها به خودش بلکه به پسرش هم مجوز انتشار آلبوم وبرگزاری کنسرت داده شود .او طی مدت اقامتش درایران کلیپهایی را ضبط کرده است .گفته می شود حبیب دچار این توهم است که برای اولین کنسرتش اگر ده شب هم در استادیوم آزادی کنسرت برگزار شود بازهم کم است .گفته می شود که جو حبیب را گرفته و تصور می کند هیچ خبری تکان دهنده تر از حضور او درایران نیست !گفته می شود در یک میهمانی درخواست اجرای قطعه ای از حبیب شده است واو درخواست ۶۰میلیون می کند همچنین یکی از مجله های داخلی (زـ ا)تصمیم به انتشار عکس او روی جلدش می گیرد که حبیب درخواست ۱۲۰میلیون تومان می کند.

مرد خاکستری اصلاحات:دیگر رمقی برایمان نمانده است

مرد خاکستری اصلاحات در آخرین جلسه یک تشکل روحانی اصلاح طلب با اظهارات خود موجبات تعجب حاضرین را پدید آورد.    مرد خاکستری اصلاحات در آخرین جلسه یک تشکل روحانی اصلاح طلب با اظهارات خود موجبات تعجب حاضرین را پدید آورد. به گزارش جوان آنلاین در جلسه اخیر  این تشکل سیاسی اصلاح طلب مرد خاکستری اصلاحات که پیش از این و درایام  اغتشاشات خیابانی سال گذشته طرفدار پرو پا قرص حضور عوامل اغتشاشگر در کف خیابان بود و حتی بیانیه معروف 30 خرداد 88 این تشکل با تاکید وی صادر شده بود دراین جلسه  حضور درکف خیابان را ایده دیگران دانست!

وی ضمن اعتراض شدید به میرحسین موسوی  و مهدی کروبی برخی اشتباهات استراتژیک اصلاح طلبان و جریان فتنه را در این خصوص برشمرد. مرد خاکستری افزود: ورود جریان فتنه و اصلاح طلبان به کف خیابان از ابتدا اشتباه بود اما اصرار آقایان (ه.ر) ، کروبی و موسوی بر حضور در کف خیابان ها باعث شد جریان سبز به اینجا برسد که دیگر رمقی برای ادامه حیات نداشته باشد.

وی در چرخشی آشکار از نظرات سال گذشته اش اظهار داشت: اگر ما از ابتدا از اغتشاشات دوری می کردیم به راحتی می توانستیم از پتاسیل نیروهای  معترض بعد از انتخابات در انتخابات بعدی استفاده نماییم اما حالا چه چیزی نصیب ما شده است هیچ چیز.

وی گفت:ما دیگر توان به صحنه کشاندن نیروهای خود را نداریم حداکثر توانی که می توانستیم نیروها را وارد صحنه کنیم همان روز عاشورا بود که اکثر افراد آن روز نیز از منافقان ، بهائیان و سلطنت طلبها بودند که ما آنها را بنام جنبش ثبت کردیم.این عضو برجسته جریان اصلاحات در ادامه افزود: اشتباه دیگر ما این بود که ما تمام توان و استعداد نیروی خود را خرج کردیم، برخی نیروهایی که ظاهراً اصولگرا بودند ولی با برخی رهبران جنبش سبز همراه بودند مانند آقای(ع.ل) نیز دیگر نمی توانند اقدامات موثری انجام دهند.کارشناسان معتقدند که اظهارات اینچنینی از سوی بزرگان جریان فتنه نشانگر کلید خوردن تاکتیک عقب نشینی ظاهری ا زکف خیابان است که مدتی است عملیاتی شده است.

انقلابیون پشیمان در اندیشه اصلاحات مذهبی

بعضی از مراجع نزدیک سبزها درصددند اصلاحات مذهبی را کلید زده و تئوریزه نمایند. ‌‌

   به گزارش جوان آنلاین براساس تحلیل یکی از سایت‌های فتنه سبز که به تبعیت از نظرات تئوریسین‌های فکری خود همچون سروش، ‌‌کدیور، ‌‌گنجی و مهاجرانی بدست آمده است این سایت ماهیت واقعی فتنه را مشخص نموده و نوشته است: ‌‌«اصلاحات سیاسی در ایران بدون اصلاحات مذهبی امکان پذیر نمی‌باشد.» این راهکار جدید فتنه سبز و همنوایی برخی از افراد منتسب به بیت امام از جمله خانم الف مبنی براینکه اندیشه‌های امام دهه 60 در دهه 80 جوابگو نمی‌باشد، ‌‌باعث شده خط جدیدی در فتنه سبز شکل بگیرد. ‌‌ناظران معتقدند روحانی‌نماهایی چون کدیور که تیشه به ریشه اسلام و ولایت فقیه می‌زنند و بعضی از مراجع نزدیک سبزها درصددند اصلاحات مذهبی را کلید زده و تئوریزه نمایند. ‌‌ظاهراً منظور این جریان از اصلاحات مذهبی کاهش یا حذف ولی فقیه در مسائل سیاسی است. ‌‌این درحالی است که بسیاری از این تحرکات ذیل عنوان خط امام پی گیری می‌شود. ‌‌امامی که معتقد بود: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و «ولایت فقیه مترقی ترین اصول قانون اساسی است». ‌‌حال باید دید تناقض رفتاری فتنه انگیزان در ادعاهای خود چگونه در آینده تاویل و تفسیر خواهد شد. ‌

اموال دانشگاه آزاد در حال جابجایی است

لازم است هرگونه نقل وانتقال اموال ودارائیهای دانشگاه آزاد ممنوع گردیده وسریعا این دارائیها سرپرستی گردند .

   اموال دانشگاه آزاد در حال جابجایی است.شنیده های خبرنگار جوان آنلاین از اخبار جلسات محفلی پدرخوانده بعضی آقایان متمول و قریب الاستعفاء ، حکایت از برنامه ریزی برای جابجایی هایی در دانشگاه آزاد دارد .در این محفل به رئیس قدیمی این مرکز بسیار ثروتمند توصیه شده که مانع از آبرو ریزیهای بیشتر شده و محیط را تمیز کاری نمایند .همین خبر می افزاید که فرمان جابجابی بعضی امکانات سرمایه ای و املاک سرگردان ودارائیهای سرمایه گذاری شده و... صادر گردیده وبه زودی تحرکات بسیار زیادی در این رابطه انجام خواهد شد 

بنظر می رسد برخی چهره ها از فضای شلوغ کنونی نهایت بهره برداری را کرده اند و طرح اموال قابل تصاحب را در برنامه کاری خود لحاظ نموده اند ، لذا با توجه به اینکه مسئولین این دانشگاه در گذشته احتمال حسابرسی وبازرسی ها را می داده اند با ترفندی فریبکارانه بسیاری از اموال دانشگاه آزاد را بنام افراد ثبت نموده اند که در اوضاع کنونی در طرح تملک وجابجایی ها قرار گرفته واز اموال منها خواهد شد . کارشناسان آگاه اعلام داشته اند ، برای اینکه از غارت اموال بیت المال وتبعات بعدی جلوگیری شود لازم است هرگونه نقل وانتقال اموال ودارائیهای این دانشگاه ممنوع گردیده وسریعا این دارائیها سرپرستی گردند .

مشاوره لژ لندن به کاخ سفید

   لژ لندن نشین با آسیب شناسی جنبش سبز، رسما به مرگ این فرقه اعتراف کرد.

به گزار جوان آنلاین ، لژ لندن نشین فرقه سبز که اخیرا برای ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم و حرکات کف خیابانی ناامید شده و چشم امید خود را به جنگ آمریکا بر علیه ایران دوخته، در پژوهشی که نسخه‌ای از آن را نیز برای ترغیب آمریکا به جنگ بر علیه ایران در اختیار کاخ سفید قرار داده است، با ارائه شواهد و استدلال به مرگی عملی فرقه سبز اعتراف کرده است.

در این پژوهش لژ لندن نشین به ریشه‌های فرقه سبز اشاره و گفته شده که موضوع تقلب در انتخابات، نتوانسته منشا خوبی برای آغاز این جنبش باشد و پس از مدت کوتاهی مردم این ادعا را غیر قابل باور عنوان کردند.همچنین در بخش دیگری از این تحقیق محرمانه به وجود شکاف عظیم بین طبقات مختلف فرقه سبز اشاره شده و عنوان شده است که طبقات مستضعف هیچ تمایلی برای پیوستن به این جنبش را ندارند و افراد طبقه متوسط نیز به دنبال کسب و کار خود هستند.از سوی دیگر در بخشی دیگری از این پژوهش به وجود شکاف شدید در میان احزاب اصلاح طلب به عنوان نهادهای خط دهنده به جریان فتنه تاکید شده و این احزاب و گروه ها را فاقد صلاحیت لازم برای رهبری این جریان عنوان کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات