صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۹  ، 
کد خبر : ۱۴۸۴۹۳

اخبار ویژه روزنامه های16تیر89


 

ایران

دیگه چه خبر؟

امریکا فیلم جعلی علیه ایران می‌سازد

خبر اول این که یک منبع آگاه در ستاد نیروهای امریکایی در بگرام گفته است که تیمی متشکل از مأموران اطلاعاتی امریکا و انگلیس مشغول ساخت فیلمی جعلی هستند که در آن نیروهای ایرانی در حال تحویل سلاح و مهمات به مخالفان دولت افغانستان نشان داده می‌شوند. به گفته وی، فناوری رایانه‌ای به گونه‌ای در این فیلم به کار رفته است که در بیشتر بخش‌های فیلم وانمود شود که فیلمبرداری به وسیله ماهواره یا هواپیمای جاسوسی انجام شده است.

پیش‌بینی علامه فضل‌الله درباره شکست فتنه در ایران

خبر دیگر این که در حالی که در روزهای اخیر برخی رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده‌اند که مرحوم علامه فضل‌الله اساساً با جمهوری اسلامی مشکل داشته، اما آخرین مصاحبه‌ وی با روزنامه الوفاق که یک هفته پیش از برگزاری راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 88 انجام شده حکایت از آن دارد که وی پیش‌بینی کرده بود که وحدت ملت و تدبیر رهبر ایران، برنامه‌های غرب برای «توطئه داخلی» را نقش بر آب خواهد کرد.

چه کسی نامه تاج‌زاده را نوشته بود؟

شنیدیم که تلاش‌های برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای تعریف نقش جدید برای خود به شکل‌گیری اولین محور در این زمینه انجامیده است. در همین راستا، در پی کناره‌گیری برخی اصلاح‌طلبان از صحنه مدیریت تشکیلاتی جریان اصلاحات و تلاش‌های تعدادی از مهره‌های این جبهه برای تعریف نقش جدید برای خود، مجموعه این تحولات منجر به شکل گرفتن محورهای مختلفی شده است. این محورها که در حقیقت یک منازعه پنهان می‌باشد در اولین حرکت با همگرایی مصطفی تاج‌زاده و مصطفی ملکیان همراه شد، به گونه‌ای که حتی گفته می‌شود نامه اخیر تاج‌زاده تحت عنوان «پدر، مادر ما بازهم متهمیم»،توسط ملکیان نگاشته شده است.

ولایتی: رئیس دانشگاه آزاد نمی‌شوم

با خبر شدیم که علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اخباری مبنی بر اینکه وی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی ریاست دانشگاه آزاد مطرح است، اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته: برای این کار داوطلب نیستم.

آلمان، انگلیس و امارات تکذیب کردند

دست آخر این که آلمان، انگلیس و امارات عربی متحده موضوع امتناع فرودگاه‌های این کشورها از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی را رد کرده‌اند. سخنگوی دولت انگلیس گفته که از عدم سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی در انگلیس بی‌اطلاع است. وزارت حمل‌ونقل آلمان نیز اعلام کرده: سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی تحت تحریم‌های سازمان ملل یا اتحادیه اروپا قرار نداشته و پیش بینی نمی‌شود که در آینده نیز تحت تحریم قرار گیرد و هیچ گونه امتناعی برای سوخت‌رسانی نیز وجود ندارد. سخنگوی شرکت فرودگاه‌های ابوظبی هم گفته: ما با هواپیماهای مسافربری ایرانی قرارداد داریم و سوخت‌رسانی را ادامه می‌دهیم.

امضای رئیس‌جمهور الکترونیکی می‌شود

معاون هماهنگی خدمات مدیریت دفتر ریاست جمهوری از راه‌اندازی سیستم پیام دولت و سامانه خدمات‌رسانی به مردم تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا از ماه آینده رئیس‌جمهور از امضای الکترونیکی استفاده می‌کند. همایون حمیدی در همایش توسعه کاربردهای شبکه اختصاصی دولت گفت: از ماه آینده سیستم مدیریتی ریاست جمهوری بدون کاغذ شده و استفاده از قلم نوری برای تأیید دستورالعمل‌های رئیس جمهور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کیهان

شاهد دیگری از وابستگی فتنه سبز به اسرائیل (خبر ویژه)

سایت میرحسین موسوی به بهانه درگذشت نصرحامد ابوزید، از وی تجلیل کرد.

حامد ابوزید قبله فکری حلقه کیان و کسانی چون سروش در انکار قداست قرآن محسوب می شد و به خاطر دعاوی خود در زمینه تخطئه اسلام و ادعای آمیختگی خطا در کتاب الهی مورد خشم مسلمانان مصر قرار گرفته بود. وی از سوی مسلمانان تکفیر شد و 15سال پیش، پس از فرار از مصر، به هلند رفت.

سایت «کلمه» وابسته به موسوی در تجلیل نصرحامد ابوزید نوشت: این اسلام شناس از هرمنوتیک دموکراتیک قرآن دفاع می کرد. این روستازاده بی نوای سخت کوش، به شهرتی عالمگیر رسید. تکفیر در روزگار جدید در مصر سابقه ای ریشه دار، تلخ و خشن دارد. پیشتر کسانی چون نجیب محفوظ مورد تکفیر و حتی سوءقصد قرار گرفته بودند.

«کلمه» در کلماتی قابل تأمل اضافه می کند: «ابوزید پوینده شیدای حقیقت بود. او اندک اندک از اخوان المسلمین فاصله گرفت و با روش زبانی- تاریخی- نقدی، قرآن را مطالعه کرد. او راه خود را با دلیری برگزید و تاوان آن را نیز سخت، تلخ و گزاف پرداخت... سخن او برای ایرانیانی که قصد فهم تاریخی- انتقادی قرآن را دارند، بس غنیمت و غنی است»!!

توجه شود که سایت موسوی آشکارا از نگاه نقادانه! به قرآن حمایت می کند.

کلمه البته نگارنده متن خبر جانبدارانه و ستایش آمیز خود درباره مرگ نصر حامد ابوزید را منتشر نکرد اما جست وجو در اینترنت نشان می دهد این متن توسط یکی از عناصر بدنام ضدانقلاب به نام مهدی خلجی در سایت «مردمک» نگاشته شده است. خلجی دبیر سرویس فراری روزنامه انتخاب، هم اکنون با نهاد صهیونیستی «موسسه واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک

WINEP»همکاری می کند. این موسسه توسط مارتین ایندیک رئیس اسبق بخش پژوهش لابی اسرائیل در آمریکا (AIPAC) و سفیر بعدی آمریکا در اسرائیل تاسیس شده است. این موسسه بخش پژوهشی ایپک محسوب می شود. پل ولفویتز، ریچارد پرل، جیمز وولسی(رئیس اسبق سیا)، وان کریستوفر (وزیر اسبق دفاع)، الکساندر هیگ (وزیر اسبق خارجه) و جرج شولتز (وزیر اسبق خارجه) جزو هیئت مشاوران موسسه WINEP هستند. خلجی با رسانه هایی چون بی بی سی، رادیو فردا و رادیو زمانه همکاری می کند.

تمجید سایت کلمه از نصرحامد ابوزید آن هم به قلم یکی از مستخدمان نهادهای نومحافظه کار و صهیونیستی در آمریکا- بدون ذکر اسم- در حالی است که ابوزید علناً کتاب آسمانی و الهی قرآن را آمیخته با خطا توصیف و حتی در اینکه کلام خدا باشد تردید می کرد. او در واقع حلقه وصل شبه روشنفکرانی چون سروش با اعضای رسمی ناتوی فرهنگی (کسانی چون کارل پوپر) در زمینه ترویج نسبیت و اباحیت دینی به شمار می رود.

سایت دویچه وله در گزارش خود از افکار ابوزید به نکته دیگری اشاره می کند و آن مخالفت نامبرده با حکومت اسلامی است؛ «ابوزید حکومت مذهبی را وصله ناجوری برای قرن 21 می دانست و معتقد به سکولاریسم بود.»

عبدالکریم سروش- سلسله جنبان حلقه کیان- با تغذیه از آبشخوری فکری کسانی چون نصرحامد ابوزید بود که علناً در «بسط تجربه نبوی» به گزافه گویی پرداخت و مدعی شد پیامبر اکرم اسلام(ص) نه رسول خدا در رساندن وحی الهی به مردم، بلکه آفریننده! قرآن است و بنابراین کتاب خدا به دور از عصمت و آمیخته با خطاست.

سازمان ناتوی فرهنگی با خدمت به فوجی از شبه مسلمانان تسلیم پذیر نظیر سلمان رشدی، نجیب محفوظ، نصرحامد ابوزید، سروش و... تلاش کرد نقطه اقتدار اسلام در بسیج جهانی علیه استکبار را هدف قرار دهد و خیانت های جریان شبه روشنفکری نقابدار را ذیل عنوان قرائت های مختلف، هرمنوتیک، رواداری، تساهل و تسامح بپوشاند.

با این همه آنچه از هر چیزی قابل تامل تر است گرایش نفاق جدید و فتنه سبز به سمت این فرقه سیاسی دین ستیز است.

ابطحی منظور خود را توضیح داد (خبر ویژه)

به دنبال انتشار خبر ویژه در کیهان دیروز درباره آخرین نوشته محمدعلی ابطحی، نامبرده توضیحاتی ارائه کرد. ابطحی در توضیحات خود تاکید می کند به مواضعی که پس از زندانی شدن ارائه کرده پایبند است و به همین خاطر مورد انتقاد دوستان اصلاح طلب خود قرار دارد.

وی در توضیح ارسالی خود می نویسد: «روح حرف من در آن نوشته خطاب به افراطیون جبهه سبز و رهبران آنها بود که گفته بودم آنهایی که زیر این پرچم آمده اند و می خواهند با اصل نظام مبارزه کنند، جزء این مجموعه نمی توانند باشند و به عبارتی رهبران این جبهه که صف خود را جدا نمی کنند، که تصریح کرده بودم باید زودتر این کار را می کردند، دارند مخاطبان خود را گول می زنند. به همین دلیل با موج اهانت از سوی هواداران افراطی جنبش سبز روبرو شدم. خود شما هم می توانید حدس بزنید که باید برای این نوشته از سوی آنان مورد اهانت قرار گرفته باشم. به کامنت ها مراجعه کنید، می بینید که اکثر آنان این مطلب را در ادامه حرف های دادگاه تلقی کرده اند. برای این که پرده را کنار بزنم نوشته بودم که اینها که خودشان مسئولیت های بزرگی در نظام داشته اند، نمی توانند در برابر نظام قرار بگیرند. این مطلب را به خاطر یک جمله آقای خاتمی که در میان انبوهی از انتقادات گفته بود باید تعامل صورت بگیرد، نوشته بودم. در این چند روز دوستان آقای خاتمی تبلیغ فراوان کردند که آقای خاتمی اینقدر در سخنرانی اش انتقاد کرده است، من به هیچکدامش اشاره نکرده ام و تنها موضوع تعامل را بزرگ کرده ام که به آقای خاتمی رندانه بگویم ایشان صفش را از بقیه جدا کرده است. در این شرایط کیهان شما من را بزرگترین دروغگو معرفی کرده است. واقعا نمی دانم چرا؟ از روزی که آزاد شده ام زیر بیشترین فشار و بایکوت از سوی دوستان اصلاح طلب بوده ام. از آن سو هم همیشه احساس می کرده ام که عده ای اصرار دارند من را به موضع رادیکال هدایت کنند. من اصلا تصور نمی کردم که این نوشته مورد انتقاد کیهان قرار گیرد. اما ناباورانه شاهد آن بودم. خوشحالم که من مسیر و راه اعتقادیم را در زندان بر اساس خواسته کسی انتخاب نکردم و انتخاب اعتقادی من بود. وگرنه خیلی بیشتر افسرده می شدم. تقاضا می کنم یک بار دیگر با دقت نوشته من را بخوانید. در مورد نوشته ام باورم بر این است که من در جهت اهداف نظام نوشته ام و افرادی که هم از یک سو می گویند ما خواستار تغییر نظام نیستیم و از سوی دیگر رفتارهای ساختارشکنانه را استنکار نمی کنند، را نقد کرده ام و به مخاطبان آنان هشدار داده ام که گول نخورند. تصور من این بود که کیهان با مبانی ای که دارد دیگر هیچ وقت در ستون صفحه 2 برای من جا باز نخواهد کرد. اما نمی دانم چرا چنین شد.»

تحریم های غرب اهانت است و باعث خشم مردم ایران می شود (خبر ویژه)

«مردم ایران، اقدامات تحریمی را اهانت به خود می دانند».

ولادیمیر میخایلینکو هماهنگ کننده انجمن جهانی روسیه در واشنگتن با بیان مطلب فوق گفت: اقدامات تحریمی علیه ایران باعث خشم ملت ایران می شود و نه چیز دیگر. اقتصاد ایران قدرتمند است. این کشور به واسطه موقعیت استراتژیکی به سراسر جهان دسترسی دارد.

وی در گفتگو با شبکه روسیا الیوم افزود: تحریم ها در ایران اثر نخواهد کرد همان طور که زدن سوزنی به بدن فیل. این اقدامات فقط مشکلات را پیچیده تر می کند، بنابراین بهتر است قدرت ها راه تعامل با ایران را در پیش بگیرند.

با وجود اتفاق نظر اغلب تحلیلگران بین المللی مبنی بر انزجار و خشم ملت ایران از تحریم ها، بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا در گفت وگو با سی ان ان مدعی استقبال مردم ایران از تحریم اقتصادی شد. وی برای آن که ادعای خود را بدون سند نگذاشته باشد، به نمایش هفته گذشته گروهک تروریستی منافقین در یکی از شهرک های حاشیه پاریس استناد کرد و گفت: این نیروهای طرفدار آزادی و دموکراسی در تجمع خود می گفتند ای کاش تحریم های شدیدتری علیه ایران اعمال شود.

شایان ذکر است گروهک های خائن ضدانقلاب به ویژه گروهک تروریستی منافقین همواره طی سه دهه گذشته در کنار دشمنان قسم خورده ملت ایران ایستاده اند و از این حیث، گروهک منافقین با سوابق جنایت و ترور، آشوب خیابانی، همکاری با حزب بعث و استخبارات عراق و مزدوری برای سازمان سیا رکورددار محسوب می شود.

اعتراف سازمان CIA به محبوبیت مردمی آیت الله خامنه ای(خبر ویژه)

ارگان رسمی سازمان سیا با وجود چند سال عقده گشایی و اهدای عملیات ترور شخصیت علیه رهبر معظم انقلاب به دروغ بودن دعاوی خود اذعان کرد.

رادیو فردا که طی یک سال اخیر با استخدام عناصر دون پایه ای نظیر مجید محمدی، محسن مخملباف، اکبر گنجی و ده ها هم قطار آنها به پروژه هجمه به ولایت فقیه و رهبری شدت بخشیده بود، روز گذشته ضمن تحلیلی نوشت: از انتقاداتی که متوجه آقای ]...[ است، ورود فرزندان وی به فعالیت های اقتصادی است. این در حالی است که رهبری ایران مانع از ورود فرزندانش به پست های رسمی سیاسی و نیز فعالیت های اقتصادی شد، امری که برای توده های فرو دست جامعه ایرانی امتیازی برای خامنه ای و نکته منفی برای ]...[ تلقی می شود. از سوی دیگر بخش قابل توجهی از طبقات فرو دست جامعه ایرانی همچنان ترجیح می دهند سران نظام، آن چنان که رهبری عمل می کند بیشتر روی زمین یا صندلی و مبلمان ساده به سخنرانی و دیدارهای عمومی بپردازند و عدم رعایت این مسئله از سوی دیگران، زمینه اتهام تجمل گرایی و اشرافیت را برای آنها فراهم کرده است.

نویسنده این تحلیل (سراج میردامادی) خود از عناصر معاند به شمار می رود. وی از مدیران کل وزارت کشور در دولت اصلاحات بود و اکنون در فرانسه اقامت دارد.

شایان ذکر است تروریست های شخصیت که در استخدام سازمان های سیا و موساد قرار دارند به ویژه بعد از انتخابات تلاش کردند با انتشار شایعات هدفمند علیه رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان، جایگاه ولایت و رهبری را به خیال باطل خویش مورد خدشه قرار دهند.

ترور شخصیت حضرت آیت الله خامنه ای بلافاصله پس از پیروزی انقلاب همواره در دستور کار تروریست های سیاسی و فرهنگی قرار داشته است همچنان که شاخه دیگری از عناصر محارب از ترور و جنایت فیزیکی فروگذار نکردند و در 6 تیر 1360با انفجار بمبی کوشیدند با ترور معظم له، از امام و انقلاب انتقام بگیرند اما ماجرا خلاف مکر ضدانقلاب و سازمان های جاسوسی بیگانه پیش رفت. در فتنه سال گذشته نیز همین اتفاق تکرار شد به نحوی که هفته گذشته فرید زکریا سردبیر نیوزویک و از مشاوران ارشد دولت آمریکا که دشمنی خاصی با جمهوری اسلامی دارد، ضمن اذعان به ناتوانی فتنه سبز اذعان کرد «آیت الله خامنه ای محبوب ترین سیاستمدار در میان ملت ایران است.»

گویا لسان الغیب حافظ برای روزگار ما و ملت رشید ایران فرموده است:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست

نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند

جمال چهره تو حجت موجه ماست

سند آشکار ورشکستگی نفاق جدید و سازمان فتنه (خبر ویژه)

ادبیات منافقین جدید به نسبت 7-6 ماه پیش(قبل از راهپیمایی 9 دی و 22 بهمن) کاملا دگرگون شده و از لحن کاملا براندازانه و ضدانقلابی، مجددا به ادبیاتی منافقانه مبتنی بر فعالیت در چارچوب قانون اساسی و نظام عقب نشینی کرده است. این اتفاق خود اسباب مجادلات و دعواهایی میان جریان های ضدانقلاب قسم خورده و نشاندار با منافقین جدید شده است.

سایت جرس وابسته به باند مستأصل عطاءالله مهاجرانی روز گذشته در مطلبی به قلم «آرش-ح-پ» به سخنان اخیر مهاجرانی مبنی بر این که مخالفان امام خمینی و قانون اساسی جزو جنبش سبز نیستند پرداخت و نوشت: بعد از صحبت های مهاجرانی و خط کشی او میان سبزها، از گوشه و کنار انتقادها و در برخی موارد توهین های آشکار و پنهانی به او شد، اما روز گذشته بار دیگر وارد عمل شد و میان اصلاح طلبان و مخالفان نظام خط قرمزی کشید و با نگارش متنی سعی کرد این خط کشی را پررنگ تر جلوه دهد. او می نویسد؛ اما چه شد که در برابر مهاجرانی به تندی ایستادند؟! مگر مهاجرانی چه گفت؟ سخنرانی مهاجرانی را که گوش کنیم اشاره ای به رای دارد و بازپس گیری رای، مهاجرانی کسی که رای نداده است را دارای حق بازپس گیری رای نمی داند. در این سی سال جمهوری اسلامی همیشه با مخالفانی دست و پنجه نرم می کرده است، از سلطنت طلبان تا کمونیست ها و مجاهدین، هر یک کم و بیش در این سی سال مشغول مبارزه با کلیت نظام بوده اند و هیچ گاه به چیزی کمتر از سرنگونی نظام رضایت نداده اند.

نویسنده جرس با وجود آمیختگی کامل صفوف مدعیان اصلاح طلبی و جریان برانداز علنی می نویسد: «وجود اختلافات سنگین میان اپوزیسیون سی ساله و اصلاح طلبان امری انکارناپذیر است. سلطنت طلب ها، مجاهدین و کمونیست ها به چیزی کمتر از سرنگونی جمهوری اسلامی قانع نیستند در حالی که اصلاحات در راه خود و در منش خود چیزی به نام سرنگونی نظام وجود ندارد. این اختلاف بزرگ چیزی نیست که بتوان بر روی آن سرپوش اتحاد گذاشت، این اختلافات در نقدهای دوستان برانداز عیان است، دوستانی که از بیانیه ها و نظرات رهبران جنبش سبز هر آنچه را که می پسندند استخراج می کنند و با کوچکترین اشتباهی نوک پیکان حملات خود را به سمت رهبران جنبش سبز می گیرند... بازگشت به آبستن جنبش سبز و تعریف تاریخ و نحوه تولد این جنبش برای نشان دادن هویت سبز است نه بی هویت نشان دادن اپوزیسیون سی ساله. در سی سال گذشته سلطنت طلب ها، مجاهدین و کمونیست ها به طور مداوم در حال مبارزه با کلیت نظام بوده اند و جنبش سبز مخالفتی با این گروه ها ندارد(!) اپوزیسیون سی ساله می تواند همچون گذشته مبارزه با کلیت نظام را ادامه دهد اما سوءاستفاده از جنبش اصلاح طلبی سبز نمی تواند کاری شایسته و اخلاقی باشد. دوستانی گله می کنند که این چارچوب ها را چه کسی مشخص می کند و نباید باعث اختلاف در بدنه جنبش سبز شد اما باید پاسخ گفت بدنه ای که در کنار هم با اختلافات سلیقه ای ایستاده اند نمی تواند بدنه ای محکم برای پیشبرد اهداف سیاسی باشد، فعالین سبز هرگز خواستار نابودی مخالفین و اپوزیسیون سی ساله نیستند، بلکه فعالیت های این نیروها را حق انسانی و گاهی مفید ]![ نیز می دانند، اما نمی توانند بر حقیقت ها چشم بپوشند و دروغ را جایگزین کنند. جنبش سبز برای ادامه راه نیازمند حفظ چارچوبی است که با آن متولد شد و حیات او در آن خلاصه می شود. با کمال احترام به مخالفین، باید به صراحت گفت که جنبش سبز جنبش انقلابی نیست و به دنبال براندازی هم نیست، به انقلاب اسلامی پایبند است و آرمان شهدا را فراموش نکرده است».

نگارش این مطلب ریاکارانه در حالی است که «آرش-ح-پ» نویسنده مطلب 6 ماه پیش(5 دی 88- روز قبل از عاشورا) با ادبیاتی کاملا ضدانقلابی در وبلاگ «جمهوری ایرانی» بر ضرورت حذف اسلام تاکید کرده و نوشته بود: «در این روزها صحبت زیاد است مبنی بر این که باید مطالبات را در چارچوب نظام خلاصه کنیم و پا فراتر نگذاریم، صحبت هایی مبنی بر این که در حال حاضر باید خودمان را در همین چارچوب خلاصه کنیم تا آسیب کمتری ببینیم و از طرف دیگر کسانی که تنها و تنها به شکستن این ساختار از پایه و اساس و بهتر بگویم انقلاب فکر می کنند، من یک راهکار رسیدن به جمهوری ایرانی را نگارش کردم. ماندن در چارچوب نظام، خیانت به شهدای جنبش است و رهبران جنبش سبز هم این را می دانند که در صورت پیروزی امیدی به ماندگاری نظام ولایت نیست، اگر بیانیه آخر میرحسین موسوی را نگاهی بیاندازیم تنها اگر موارد کوچکی از این بیانیه در ایران فردا اجرا شود چیزی از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند، حال اگر رهبران جنبش در درون کشور نمی توانند به طور واضح موضع گیری کنند نشان از این ندارد که خود را در چارچوب نظام می خواهند. اگر ما برای دموکراسی می جنگیم چاره ای جز گذر از نظام و ولایت فقیه نداریم. ما باید به فکر تدوین یک قانون اساسی سکولار باشیم. ما تا رسیدن به جمهوری ایرانی یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد».

البته افتضاح 6 دی(روز عاشورا) که با اقیانوس خروشان اعتراض ملت مواجه شد و سپس حماسه باشکوه 22 بهمن چون سیلی بود که اپوزیسیون ضدانقلاب را نه یک قدم بلکه عقب بنشاند بلکه اساسا در امواج خروشان خود خرد و منکوب کرد تا امروز لاف مرزبندی با دشمنان نظام و قانون اساسی و خط امام بزنند. آقای مهاجرانی همان کسی است که حتی تا آستانه 22 بهمن به بصیرت و غیرت ملت نستوه ایران ایمان نیاورده بود و از پروژه اسب تروا سخن می گفت.

جمهوری اسلامی

جهت اطلاع 

*** یک بنگاه و موسسه خصوصی ترویج موسیقی با دعوت از یک گروه از زنان خواننده از جمهوری آذربایجان و اجرای برنامه در فرهنگسرای ارسباران برای اولین بار تک خوانی زنان را در قالب خواندن ترانه‌های مبتذل برای حضار به اجرا گذاشت. این برنامه در اجرای دو روز گذشته که بدون تبلیغ و با بلیط فروشی 150 هزار ریالی انجام شد در ابتدا دو خواننده زن و دو خواننده مرد به اجرای آواز به صورت همخوانی پرداختند که عمداً صدای مردان آنقدر ضعیف بود که صدای زنان بر آنان غلبه داشت. حضار که چنین وضعیتی را دیدند با کف و سوت از خوانندگان زن خواستند که به صورت تک صدایی به اجرای ترانه‌های درخواستی بپردازند که زنان خواننده اهل جمهوری آذربایجان چند ترانه مبتذل را تک صدایی خواندند که آنقدر وضع مفتضح بود که برخی دختران و پسران حاضر در صحنه به رقص پرداختند.

***  کمیسیون اروپا به دلیل آنچه آن را امنیت پرواز نامید محدودیت‌های خود علیه شرکت هواپیمایی "ایران ایر" را افزایش داد. به گزارش مهر به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا دیروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای لیست پروازها (هواپیماهایی) را که ایران ایر دیگر نمی‌تواند از آنها برای پرواز به اروپا استفاده کند را به روز کرده و در این لیست محدودیت‌ها علیه ایران ایر افزایش یافته است. به موجب این محدودیت‌های جدید، ایران ایر دیگر نمی‌تواند از هواپیماهای ایرباس 320، بوئینگ 727 و 747 برای پرواز به اروپا استفاده کند. این اقدام نوعی پیروی از آمریکا تلقی می‌شود که برخلاف مقررات بین‌المللی قانون خود ساخته‌ای را برای تحریم جمهوری اسلامی ایران وضع نموده است.

رسالت

شنیده ها و نکته ها

بوی گند سازش به مشام می رسد

سایت صهیونیستی دنباله از آرامش فضای سیاسی کشور به شدت ناراحت است. دیروز سایت دنباله نوشت: بوی گند سازش به مشام می رسد. سایت صهیونیستی دنباله خطاب به اعضای فرقه سبز نوشت: امیدتان به امثال خاتمی، مهاجرانی و ابطحی نباشد. این افراد هیچ گاه مرحمی بر زخم شما نخواهند گذاشت! همچنین این سایت در تحلیل دیگری نوشت: با ریزش ناخالصی ها جنبش سبز اندک اندک ناب می شود.

  فائزه هاشمی:هرجا پدرم رای نیاورده تقلب شده است

سایت جهان نیوز مصاحبه منتشر نشده ای را از فائزه هاشمی منتشر کرد.

جهان نیوز از قول فائزه هاشمی نوشت؛ وی در این مصاحبه گفته است هرجا پدرم رای نیاورد تقلب شده است.وی در این مصاحبه ضمن انتقاد از خاتمی گفته است:خاتمی از بس بی عرضه بود نتوانست یک انتخابات برگزار کند.وقتی هاشمی رای نیاورد در دوران خاتمی تقلب شد..خاتمی خیانت کرد. مطالب موهن در این مصاحبه است که حکایت از در هم ریختگی ذهنی وی دارد که از ذکر آن خود داری می کنیم.

  منافقین تروریست در پایان راه

دادگاهی در عراق حکم بازداشت مسعود و مریم رجوی و35  نفر از سرکردگان گروهک آدمکش مجاهدین خلق به جرم کشتن ناجوانمردانه هزاران نفر از مردم بی گناه ایران و عراق را صادر کرد. این حکم، وزارت کشور عراق و پلیس بین الملل را ملزم به تعقیب این جنایتکاران و تحویل آنها به عراق کرده است. در همین حال اردوگاه اشرف که مرکز فتنه گری گروهک منافقین بود نیز پس از تحویل به دولت عراق به نام العراق الجدید تغییر نام پیدا کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات