بصیرت: عصر دیروز در تالار عبدالمالک ریغوی حزب منحله مشارکت، همایش «قاتلان، زخمخوردگان تبعیض، راهکارها و پیامدها» با حضور قابیل، رئیس جندالشیطان و تعداد دیگری از ریغوهای خداجو برگزار شد. در این مراسم که به دلیل نبود سیستم تهویه، بوی عرق حضار، حال همه را به هم زده بود، قابیل در سخنان کوتاهی گفت: همانطور که مستحضر هستید شیطان به آدم سجده نکرد، آدم هم فقط به فکر هابیل بود، حوا هم فقط به هابیل پول توجیبی میداد و اینگونه شد که من، دست به بیل بردم و به سمت برادر هابیل که لباس شخصی بود حمله بردم. من آرام زدم ولی بیل خیلی محکم و ناجوانمردانه به سر هابیل خورد! قابیل به رفتار تبعیضآمیز آدم و بویژه حوا اشاره کرد و در بیان دلایل به قتل رساندن هابیل گفت: خانه هابیل در کنار کوه صفا بود اما شهرداری به من برای احداث یک باب واحد مسکونی در کنار کوه مروه مجوز نداد که براساس «تبصره 13» من به همراه وکیل خود از هابیل شکایت کردم که متاسفانه تا امروز مشمول اطاله دادرسی شده. قابیل در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه پوشش خبر کشتن هابیل در رسانه ملی اعتراض کرد و گفت: صدا و سیما این واقعه را در پیک مصرف پخش کرد که باعث شد برق بسیاری از ساکنین خیابان شهید هابیلشمالی قطع شود. قابیل در پایان سخنان خود مطالبی را به زبان سانسکریت بیان کرد. در ادامه این همایش، عبدالمالک ریغو که از طریق ویدئو کنفرانس با دیگر ریغوهای حاضر در همایش حرف میزد به بیان جدیدترین نقطه نظرات خود پرداخت. ریغو که از طبقه منفی 7 جهنم صحبت میکرد با انتقاد از جنس هیزمهای دوزخ، رفتار ملائکه با جهنمیان را تبعیضآمیز خواند. وی جنس چوبی که ملائکه در آستینش فرومیکنند را زمخت و غیرقابل انعطاف خواند و از درجه رطوبت هوای جهنم انتقاد کرد. ریغو در ادامه، کپیبرداری حزب منحله مشارکت از بیانیههای جندالشیطان را مخالف قانون کپیرایت دانست و خواستار تدوین قوانین مناسب مربوط به جرائم رایانهای شد. این نمک به حرام افزود: افراد حزب منحله مشارکت، لااقل وقتی بیانیههای جندالشیطان را به اسم خود مینویسند، نامردها نمیکنند حقالتحریر بچههای ما را بدهند! ریغو در عین حال هرگونه استفاده از بیانیههای جندالشیطان با ذکر منبع را بلامانع دانست و در فراز دیگری از اراجیف خود، تصریح کرد: همه جهنمیان بویژه لشکریان عمر سعد برای دیدن سران فتنه در دوزخ لحظهشماری میکنند. ریغو در پایان به بیان ناگفتههایی از آدمکشیهای خود در زمان حیات اشاره کرد و گفت: افتخار میکنم در همه جنایتهای خود، بدون هرگونه تبعیضی، همه را مسافر آن دنیا میکردم! وی ضمن اعتراض به حضور فیزیکی آقازاده آدم در جلسه، خطاب به حضار گفت: چون پدر قابیل، آدم بود، به وی دم به ساعت مرخصی میدهند اما من تحت بدترین شکنجهها در VIP جهنم هستم و تاکنون از اعطای هرگونه مرخصی به من ولو مرخصی بدون حقوق خودداری شده است که این با آن شعر سعدی که گفت: «بنیآدم اعضای یک پیکرند»، همخوانی ندارد. ریغو خطاب به قابیل گفت: زودتر به جهنم برگرد که اینجا جای تو خیلی سبز اموی است!
عصر دیروز در تالار عبدالمالک ریغوی حزب منحله مشارکت، همایش «قاتلان، زخمخوردگان تبعیض، راهکارها و پیامدها» با حضور قابیل، رئیس جندالشیطان و تعداد دیگری از ریغوهای خداجو برگزار شد. در این مراسم که به دلیل نبود سیستم تهویه، بوی عرق حضار، حال همه را به هم زده بود، قابیل در سخنان کوتاهی گفت: همانطور که مستحضر هستید شیطان به آدم سجده نکرد، آدم هم فقط به فکر هابیل بود، حوا هم فقط به هابیل پول توجیبی میداد و اینگونه شد که من، دست به بیل بردم و به سمت برادر هابیل که لباس شخصی بود حمله بردم. من آرام زدم ولی بیل خیلی محکم و ناجوانمردانه به سر هابیل خورد! قابیل به رفتار تبعیضآمیز آدم و بویژه حوا اشاره کرد و در بیان دلایل به قتل رساندن هابیل گفت: خانه هابیل در کنار کوه صفا بود اما شهرداری به من برای احداث یک باب واحد مسکونی در کنار کوه مروه مجوز نداد که براساس «تبصره 13» من به همراه وکیل خود از هابیل شکایت کردم که متاسفانه تا امروز مشمول اطاله دادرسی شده. قابیل در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه پوشش خبر کشتن هابیل در رسانه ملی اعتراض کرد و گفت: صدا و سیما این واقعه را در پیک مصرف پخش کرد که باعث شد برق بسیاری از ساکنین خیابان شهید هابیلشمالی قطع شود. قابیل در پایان سخنان خود مطالبی را به زبان سانسکریت بیان کرد. در ادامه این همایش، عبدالمالک ریغو که از طریق ویدئو کنفرانس با دیگر ریغوهای حاضر در همایش حرف میزد به بیان جدیدترین نقطه نظرات خود پرداخت. ریغو که از طبقه منفی 7 جهنم صحبت میکرد با انتقاد از جنس هیزمهای دوزخ، رفتار ملائکه با جهنمیان را تبعیضآمیز خواند. وی جنس چوبی که ملائکه در آستینش فرومیکنند را زمخت و غیرقابل انعطاف خواند و از درجه رطوبت هوای جهنم انتقاد کرد. ریغو در ادامه، کپیبرداری حزب منحله مشارکت از بیانیههای جندالشیطان را مخالف قانون کپیرایت دانست و خواستار تدوین قوانین مناسب مربوط به جرائم رایانهای شد. این نمک به حرام افزود: افراد حزب منحله مشارکت، لااقل وقتی بیانیههای جندالشیطان را به اسم خود مینویسند، نامردها نمیکنند حقالتحریر بچههای ما را بدهند! ریغو در عین حال هرگونه استفاده از بیانیههای جندالشیطان با ذکر منبع را بلامانع دانست و در فراز دیگری از اراجیف خود، تصریح کرد: همه جهنمیان بویژه لشکریان عمر سعد برای دیدن سران فتنه در دوزخ لحظهشماری میکنند. ریغو در پایان به بیان ناگفتههایی از آدمکشیهای خود در زمان حیات اشاره کرد و گفت: افتخار میکنم در همه جنایتهای خود، بدون هرگونه تبعیضی، همه را مسافر آن دنیا میکردم! وی ضمن اعتراض به حضور فیزیکی آقازاده آدم در جلسه، خطاب به حضار گفت: چون پدر قابیل، آدم بود، به وی دم به ساعت مرخصی میدهند اما من تحت بدترین شکنجهها در VIP جهنم هستم و تاکنون از اعطای هرگونه مرخصی به من ولو مرخصی بدون حقوق خودداری شده است که این با آن شعر سعدی که گفت: «بنیآدم اعضای یک پیکرند»، همخوانی ندارد. ریغو خطاب به قابیل گفت: زودتر به جهنم برگرد که اینجا جای تو خیلی سبز اموی است!
*گفتنی است مشروح این همایش، فردا در روزنامه «معاریو» چاپ خواهد شد.
حسین قدیانی