صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۱  ، 
کد خبر : ۱۴۹۴۷

انتقاد سیاسیون فرانسه از ساکنان الیزه


نخست وزیر سابق فرانسه گفته: براى حل موضوع هسته اى ایران باید از تمامى ظرفیت هاى دیپلماتیک و سیاسى استفاده کرد.ادوار بالادور از سخنان برخى دولتمردان کنونى فرانسه علیه ایران انتقاد کرده و افزوده: تهدید تهران راه حل مسأله نیست و اتحادیه اروپا و دولت سارکوزى باید به مذاکره سازنده با ایران بیندیشند. وى همچنین به تهدیدهاى کاخ سفید علیه ایران اشاره کرده و گفته: بر این باور هستم که به نفع واشنگتن است که با ایران مذاکره مستقیم و سازنده داشته باشد.ژان پیرشونمان، وزیر دفاع پیشین فرانسه نیز گفته: ساکنان الیزه بویژه سارکوزى باید بدانند که تنها راه حل موضوع هسته اى ایران گفت وگو و انجام توافقى جامع با این کشور است. وى به دولت کنونى فرانسه بخاطر همراهى با سیاست هاى آمریکا هشدار داده و افزوده: دولت سارکوزى بیش از این با منافع ملت فرانسه بازى نکند چراکه مردم فرانسه بازیچه کاخ سفید نیستند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات