صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۰  ، 
کد خبر : ۱۴۹۸۴

دو ناو جنگی روسیه در بندر انزلی پهلو گرفتند


به گزارش ایر نا:دو ناو جنگی روسیه روز دوشنبه طی مراسمی وارد کانال بندر انزلی شدند.

فرماندهی ارشد نظامی آجا طی نمابری به ایرنا اعلام کرد: پیرو رایزنیهای دیپلماتیک و تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز دو فروند از یگانهای نظامی نیروی دریایی روسیه در اسکله تجاری بندر انزلی پهلو دهی شدند.

براساس این گزارش، در این مراسم مستقبلین از ناو تاتارستان دیدن نمودند و سپس سفیر روسیه و وابستگان نظامی به اتفاق فرمانده ناوگان خزر روسیه و تنی چند از افسران ارشد با فرمانده ارشد نظامی آجا منطقه گیلان و فرمانده منطقه چهارم دریایی در محل ستاد فرماندهی دیدار کردند.

هیات فوق در ادامه بازدید، با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ملاقات خواهند کرد.

به گزارش فرماندهی ارشد نظامی "آجا" این بازدید چهار روزه در راستای تحکیم روابط و حسن همجواری و اینکه دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی بماند، صورت پذیرفته است.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات