صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۸  ، 
کد خبر : ۱۵۰۲۶

آمریکا در امارات علیه ایران لابى مى کند


یک مقام عالى رتبه آمریکایى گفته که با مقامهاى امارات درباره تحریم هاى واشنگتن علیه ایران مذاکره کرده است. دیوید مک کورمک، معاون وزیر خزانه دارى آمریکا در امور بین المللى به خبرنگاران در ابوظبى گفته ما جزئیاتى را در رابطه با اعلامیه چند روز قبل (در خصوص تحریم یک جانبه آمریکا علیه ایران) در اختیار آنها قرار دادیم تا به درک بهتر مسیر سیاست آمریکا به آنها کمک کند. مک کورمک که با مقامها و سرمایه گذاران در امارات دیدار کرد به جزئیات مذاکراتى که در خصوص ایران صورت گرفته بود، اشاره اى نکرده است. وى مدعى شده که تحریم ها با هدف ارتقاى راه حل دیپلماتیک مسأله هسته اى ایران صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات