صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۹  ، 
کد خبر : ۱۵۱۱۷

جریمه سنگین براى دو اخلالگر اقتصادى


سازمان تعزیرات حکومتى براساس گزارش سربازان گمنام وزارت اطلاعات دائر بر شناسایى باند قاچاق کالا و ارز، اعلام کرد دو اخلالگر اقتصادى دستگیر و به پرداخت ۱۱۵ میلیارد تومان محکوم شدند. به گزارش «جهان»، دو عضو اصلى باند قاچاق کالا و ارز به سرکردگى شخصى به نام «قاسم خ» دستگیر و متعاقب آن ۱۸همدست وى نیز شناسایى و به دستگاه قضایى معرفى شدند. بنابراین گزارش، متهم اصلى با همکارى و هماهنگى تعدادى از کارکنان بانک ملى شعبه ارزى فرودگاه و دو کارمند بانک تجارت شعبه بازار و یکى از کارمندان گذرنامه نیروى انتظامى جمهورى اسلامى ایران مقادیر زیادى ارز از کشور خارج کرده اند. براساس این گزارش این افراد موجب اخلال در سیستم ارزى و بانکى کشور شده اند و پرونده متهمان پس از رسیدگى در شعبه ۱۵ بدوى تعزیرات حکومتى استان تهران و تجدیدنظر خواهى رییس عالى سازمان تعزیرات حکومتى در شعبه دوم تجدید نظر ویژه رسیدگى به امور قاچاق کالا و ارز مطرح شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات