صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۱۵۲۴۰

تبدیل شدن عراق به پایگاه جاسوسى رژیم صهیونیستى


رسانه ها و مطبوعات عربى در کشورهاى منطقه فاش ساخته اند؛ رژیم صهیونیستى با استفاده از خلأ امنیتى در عراق این کشور را به پایگاه جاسوسى خود تبدیل کرده است.رسانه هاى عرب زبان افزوده اند: سازمان اطلاعات رژیم اشغالگر قدس موسوم به موساد با نفوذ در عراق از این کشور به عنوان پایگاه جاسوسى منطقه اى خود علیه گروه هاى مقاومت کشورهاى عربى و اسلامى استفاده مى کند.این رسانه ها تأکید کرده اند: موساد همچنین عملیات هاى تروریستى علیه غیرنظامیان عراقى را سازماندهى مى کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات