صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۰  ، 
کد خبر : ۱۶۳۰۳۸

اخبار ویژه روزنامه های 9شهریور89


کیهان

هراس پیشاپیش فتنه گران از طنین انزجار ملت در روز قدس (خبر ویژه)

یک روز پس از اظهارات محتشمی پور در تخطئه تلویحی شعار «نه غزه، نه لبنان»، سیدمحمد خاتمی دیگر عضو مجمع روحانیون مبارز نیز در ادبیاتی مشابه به تخطئه تلویحی این شعار پرداخت. وی یک سال پس از افتضاح فتنه گران در حاشیه راهپیمایی روز قدس، گفت مسئله یا ایران، یا فسطین، برداشت غلطی است و از نظر حقوقی و اخلاقی باید با اشغال فلسطین مقابله کرد.

اظهارات هماهنگ دو عضو مجمع روحانیون نشان می دهد پیش از این بر سر شکستن سکوت- و بلکه جانبداری یک سال پیش از پیاده نظام رژیم صهیونستی در روز قدس- هماهنگی هایی صورت گرفته است. مجمع روحانیون که یکی از ارکان فتنه سال 88 بود، پس از اعلام انزجار ملت ایران از سران فتنه در دو یوم الله 9 دی و 22 بهمن 1388، نگران است که یوم الله امسال روز قدس نیز تبدیل به صحنه نمایش ابراز خشم و انزجار ملی نسبت به فتنه گران شود و به همین دلیل با پیش دستی می کوشد حساب خود را از ستون پنجم و مزدوران رژیم صهیونیستی که به تحریک سران فتنه به خیابان آمده بودند، جدا کند.

خاتمی روز گذشته در دیدار کمیته دانشجویی سابق دبیرخانه حمایت از فلسطین اظهار داشت: مسئله یا ایران یا فلسطین برداشت غلطی است. روز قدس نماد حمایت از حق و مبارزه با ظلم، تجاوز و اشغال است.

وی افزود: باید دید چگونه می توان به وحدت رسید و از خنثی شدن نیروها و انرژی هایی که متأسفانه در جامعه ما بد مصرف می شود بهتر استفاده کرد. واقعا می شود با وجود اختلاف سلایقی که وجود دارد نسبت به بسیاری از مسائل از جمله روز قدس به تفاهمی رسید و در جامعه جوان ما به نوعی شاهد وحدت بود.

وی همچنین گفت: آنچه در فلسطین می گذرد فاجعه بزرگ بشری و تاریخی است و طبیعی است ملت ما که نسبت به سرنوشت خود و سرنوشت بشر دغدغه فراوانی داشته و انقلاب بزرگی کرده، نمی تواند نسبت به این امر بسیار مهم بی تفاوت باشد. آنچه در فلسطین رخ می دهد یک فاجعه بی نظیر است.

خاتمی گفت: روز قدس به تشخیص و اعلام حضرت امام خمینی و قبول ملت به عنوان نماد حمایت از حق و مبارزه با ظلم، تجاوز و اشغال و سرکوب و آوارگی در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان تعیین شده است. بنابراین جانبداری از فلسطین برای ما یک اصل اسلامی، انسانی و حقوق بشری است.

خاتمی اضافه کرد: ایران به خاطر آزادی خواهی و استقلال طلبی بهترین و والاترین مدافع مردم فلسطین است.

مسئله «یا ایران یا فلسطین» برداشت غلط یا القاء خطرناکی است که از سوی دیگران مطرح می شود. مسئله قرار گرفتن ایران و فلسطین مسئله ای نیست که در ذهن و وجدان جامعه ما وجود داشته باشد و همه مردم ایران از رنج این ملت مظلوم رنج می کشند.

البته سخنان خاتمی درباره ملت ایران اعتراف دیرهنگام به هویت اسلامی و انسانی این ملت بزرگ است اما آنچه جای سؤال دارد این است که اولا چرا موضع گیری علیه تحرک ناکام به نفع رژیم صهیونیستی با یک سال تأخیر و آن هم ناتلویح؟ ثانیا چرا همان اجیرشدگان رژیم صهیونیستی که در آن روز به گرد کسانی چون کروبی و موسوی حلقه زده بودند، همان هایی بودند که با افتخار خود را اصلاح طلب و سبز معرفی می کردند و از سوی خاتمی و کروبی و موسوی مورد حمایت قرار داشتند؟ آیا اینها همین وابستگان به گروهک ها نبودند که زیر عبا و قبای کسانی چون خاتمی توانستند آشوب به راه بیندازند، آتش سوزی درست کنند، به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دهند، روی جمهوری اسلامی خط بکشند، عکس حضرت امام خمینی و پرچم عزاداران حسینی را به آتش بکشند و به امام و رهبری و ولایت فقیه و قانون اساسی اهانت کنند؟ ثالثا آقای خاتمی و دیگر بازیگران فتنه در مجمع روحانیون پاسخ دهند که به نام اصلاح طلبی و جنبش سبز کدام خیانت ها را در همین یک سال و نیم گذشته مرتکب شده اند که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونستی می گوید اصلاح طلبان و سبزها بزرگ ترین سرمایه اسرائیل هستند و شیمون پرز رئیس کودک کش رژیم صهیونستی و جلاد اصلی جنایت در غزه می گوید آنها به نیابت از ما با جمهوری اسلامی می جنگند؟!

اکنون هم فرمول بسیار ساده ای وجود دارد. اگر خاتمی و عناصر همسو با وی در مجمع روحانیون در ادعای خود صادقند که مخالف رژیم صهیونستی و همراه جمهوری اسلامی و امام و رهبری هستند، حداقل در لفظ از فتنه گرانی چون موسوی و کروبی و عملکرد عوامل میدانی فتنه در 8 ماهه پس از انتخابات اعلام برائت و انزجار کنند و به یقین نخواهند کرد چون خود بخشی از این فتنه بلکه کارگردان آن بوده اند.

حمله همسر بدنام سارکوزی به کیهان (خبر ویژه)

همسر فاسدالاخلاق سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که به تازگی از خیانت یک زن جنایتکار و فاسدالاخلاق در ایران جانبداری کرده، نسبت به گزارش کیهان غیرتی شد. نشریه فرانسوی پست نوشت کارلا برونی از اینکه روزنامه کیهان و تلویزیون ایران وی را فاسدالاخلاق معرفی کرده اند، شگفت زده و عصبانی شده است. روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز از قول یک منبع داخلی در الیزه نوشت: برونی به شدت از این موضوع شوکه شده است.

کارلا برونی اخیراً ضمن جانبداری از کمپین حمایت از «س-م» - زنی که پس از برقراری روابط نامشروع و زنای محصنه با مردی دیگر، اقدام به قتل همسر خود کرده- خطاب به این جنایتکار گفته بود «حکم صادره برای تو ناعادلانه است. من از اینکه تو به خاطر دوست داشتن یک نفر محکوم به مرگ شده ای، واقعاً متعجب شدم. از همان قعر سلول بدان که ما هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد و همسرم پیگیر آزادی توست».

غیرتی شدن ناگهانی این فاحشه ایتالیایی در قبال خبر کیهان در حالی است که وی قبل و بعد از ازدواج با سارکوزی دارای روابط نامشروع با افراد گوناگون بوده و خود نیز با ورود به زندگی سارکوزی و یک سال ارتباط پنهانی با وی، باعث پاشیدن خانواده رئیس جمهور فرانسه و طلاق گرفتن همسر دوم سارکوزی شده است.

پیش از این روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی تصریح کرده بود: کارلا برونی زمانی با میک جاگر خواننده انگلیسی روابط مخفیانه برقرار کرده و این در حالی است که جاگر در همان زمان با جری هال یک زن آمریکایی زندگی می کرد و حتی از وی دارای 4 فرزند بود.

شبکه بی بی سی هم در معرفی کارلا برونی می نویسد: در لیست روابط جنسی برونی، نام هایی چون میک جاگر، کوین کاستنر، وینسنت پرز، دونالد ترامپ و حتی لورانت فابیوس نخست وزیر سابق انگلیس دیده می شود.

بی بی سی در ادامه، در بیان سابقه روابط کارلا برونی آورده است: در سال 2001 و در حالی که برونی به زندگی با «ژان پائول آنتوان» نویسنده فرانسوی مشغول بود، روابط غیراخلاقی مخفیانه ای را با پسر او رافائل که 10 سال از خودش کوچکتر بود، آغاز کرد و این رابطه باعث آن شد که رافائل از «جاستین لاوی» همسر خود جدا شود. جاستین لاوی در واکنش به این اقدام غیراخلاقی برونی، بیکار ننشست و در سال 2004 با انتشار رمانی در خصوص زن جوانی که شوهرش توسط یک «زن گستاخ با لبخندی مخرب» فریفته می شود، این اقدام برونی را افشا کرد.

کارلا برونی در سال 2001 از رافائل صاحب یک فرزند پسر شد اما در سال 2007 و در حالی که رافائل اعلام داشت که برونی به زندگی متعهد نیست، از یکدیگر جدا شدند.

بی بی سی در ادامه افزوده است: کارلا برونی همچنین سال گذشته در گفتگو با نشریه زنان فیگارو، اعلام کرده است که «تک همسری حوصله من را سر می برد»! و «این عشق است که زمان طولانی می ماند و هوس آتشین، دو یا سه هفته بیشتر دوام نمی آورد.»

«بانوی اول» فرانسه تنها یک سال پس از اینکه به کاخ الیزه راه پیدا کرد، به سارکوزی نیز خیانت کرد. براساس گزارش نشریه فرانسوی «لو ژورنال دودیمانش» در ماه مارس، او با «بنژامین بیولای» یک خواننده جوان فرانسوی روابط نامشروعی برقرار کرد که این، باعث رنجش خاطر مردم فرانسه، افت محبوبیت سارکوزی و افزایش انتقادات به وی به خاطر انتخاب چنین فرد خائنی به عنوان همسر رئیس جمهور فرانسه شد.

این روزنامه در ادامه آورده بود: کارلا برونی از چندین سال پیش، از دوستان صمیمی بیولای بوده و اکنون نیز به رغم اینکه اصطلاحاً همسر سارکوزی است اما به طور غیررسمی با این خواننده فرانسوی در پاریس زندگی می کند.

بررسی سوابق کارلا برونی به روشنی نشان می دهد که چرا این زن بدسابقه، از یک زن ایرانی مرتکب زنای محصنه و مشارکت کننده در قتل همسرش که به مرگ محکوم شده، حمایت کرده است و در واقع خود وی نیز مستحق مرگ است.

هاآرتص: تلافی ایران سنگین تر از توان اسرائیل است (خبر ویژه)

یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد تهدید اسرائیل به درگیری نظامی با ایران خارج از قدرت این رژیم و در حد یک بلوف است.

هاآرتص نوشت: درگیری با ایران نه تنها تأثیری در تغییر رژیم ایران یا تغییر رفتار آن نخواهد داشت بلکه می تواند هزاران اسرائیلی را به کشتن دهد. پیش فرض غلط حمله به ایران این است که اسرائیل می تواند خسارت زیادی را بر ایران وارد کند در حالی که اسرائیل نمی داند یک حمله با این همه هزینه، چه اثری در ایران خواهد داشت. ایران تسلیم فشارها نمی شود اما چاره آن هم اقدام نظامی نیست، اقدامی که می تواند به خاطر تلافی ایران، خسارت های زیادی برای اسرائیل و متحدان آمریکا در منطقه به همراه داشته باشد. مرگ بی چون و چرای هزاران اسرائیلی، هزینه اولیه چنان حمله ای است و این ادعا که اسرائیل تحمل تلفات و خسارات سنگین را دارد، عوام فریبانه است.

قدرت های غربی مجبورند با دقت به خواسته های ایران هسته ای گوش فرا دهند (خبر ویژه)

دستاورد بزرگ هسته ای ایران در سوخت گذاری نیروگاه بوشهر در حالی در تاریخ این کشور ثبت شد که طرفین مناقشه هسته ای به انجام مذاکره ابراز تمایل می کنند و غرب مجبور است به دقت به خواسته های ایران گوش دهد.

روزنامه مصری الاهرام با ارائه این تحلیل نوشت: آغاز به کار نیروگاه بوشهر، تحول عظیم در تاریخ ایران محسوب می شود و به 4 دهه مانع تراشی موانع گوناگون از سوی غرب برای راه اندازی این نیروگاه از زمان آغاز ساختنش در سال 1974 پایان داد. ابتدا یک شرکت آلمان غربی برای ساخت نیروگاه بوشهر با ایران قرارداد بسته بود اما به دنبال تحریم های آمریکا علیه ایران، این شرکت آلمانی قراردادش را با ایران فسخ کرد و دو دهه بعد یعنی در سال 1992 ایران و روسیه توافق نامه همکاری برای استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای و ساخت نیروگاه بوشهر امضا کردند.

مرحله نهایی تکمیل کل نیروگاه بوشهر در سال 1998 آغاز شد و این پروژه اکنون به پایان رسیده است.

الاهرام همچنین می نویسد: دستاورد بزرگ هسته ای ایران در حالی در تاریخ این کشور ثبت شده که طرفین مناقشه هسته ای اکنون نسبت به هر زمان دیگری به انجام مذاکره تمایل دارند. با توجه به موفقیت ایران در راه اندازی نیروگاه بوشهر و به رغم مواجهه این کشور با فشارها و تحریم های غرب، قدرت های جهان مجبور خواهند بود به خواسته های ایران با دقت گوش فرا دهند. ایران اکنون عضو باشگاه کشورهای هسته ای جهان و اولین کشور خاورمیانه است که راکتور هسته ای در اختیار دارد. این موفقیت چشمگیر باید باعث شود تا غرب به گونه ای دیگر به ایران نگاه کند و دیدگاهش را در قبال این کشور تغییر بدهد. در نهایت این غرب خواهد بود که ایران هسته ای را باید به رسمیت بشناسد.

پیاده نظام شکست خورده ای که دنبال عرق و ورق است (خبر ویژه)

یک سایت صهیونیستی از بقایای فتنه سبز خواست روز قدس مشغول عرق و ورق و تفریح نباشند و برای یکبار هم که شده حس مسئولیت داشته باشند!

بالاترین که مطالب این روزهایش تبدیل به زنگ خنده شده، خطاب به بقایای گروهک ها می نویسد: برای روز قدس چه کار می کنید. آرزوی جمهوری اسلامی این است که سبزها بروند شمال یا هر جای تفریحی دیگه حال کنند. عرق، ورق، ویسکی، سکس. نکنه این هفته هوس کوه، شمال و یا مسافرت به هر جای دیگه بکنید. نکنه بگید مگه ما چه کار می توانیم بکنیم، از همان جا با ماهواره و اینترنت دنبال می کنیم.

این سایت ضد انقلابی همچنین نوشت: نکنه الان بی تفاوت پیش خودت بگی خب می مانم، یک سری حول و حوش11 تنهایی با ماشین می رم ببینم چه خبره. نه، اگه روزه نیستید ساعت 8 یک صبحانه مفصل، ساعت 9 آماده باش، سر ساعت 10، پیاده نظام و سواره نظام سر قرار ]![ الان چه کار می کنی. نکنه راحت نشستی تا خبرت کنند، بلند شو وقت کم داریم. آفرین اگه خوب کار کنیم می توانیم عصر جمعه بریم تفریح همراه با روح شاد سهراب و کیانوش و ترانه ]![

شایان ذکر است اغلب این مطالب تحریک آمیز بی رمق از خارج از کشور پردازش شده و با جعل امضا به عنوان یک هموطن و.... در بالاترین درج می شود.

بالاترین در مطلب دیگری نوشت: این آخرین فرصت برای ماست. نیروهای حکومت مدتی است خیالشان از بابت ما راحت شده و می گویند جنبش سبز شکست خورده است. اگر این بار اتفاقی نیفتد مطمئن باشید دیگه نخواهیم توانست خود را به عنوان یک نیرو نشان دهیم.

آخرین و رسواترین تحرک خیابانی عناصر وابسته به گروهک های منافقین، تندر، بهائیت و نهضت آزادی، نمایش رسوای 8 ماه پیش در روز 6دی (عاشورا) بود که تیر خلاص را نیز به جریان فتنه زد و موج خروش و اعتراض بی سابقه اجتماعی علیه فتنه گران را در روز یوم الله 9 دی و سپس 22 بهمن به همراه آورد.

جمهوری اسلامی

جهت اطلاع 

***زائران ایرانی خانه خدا که طی روزهای اخیر از عربستان به میهن برگشته‌اند از وجود زنان بدحجاب و بی مبالات در میان زائران ایرانی خبر می‌دهند. این دسته از زنان حتی حرمت ماه مبارک رمضان را نیز رعایت نکرده و با سرو وضع زننده در انظار عمومی ظاهر می‌شوند. عجیب‌تر آنکه مسئولان مربوطه نیز نسبت به این موضوع حساسیتی نشان نمی‌دهند.

***در پاسخ به اعتراضات خبرنگاران و روزنامه نگاران استان خوزستان درخصوص عدم اختصاص آگهی‌های دولتی به غیر از روزنامه ایران و انحصاری شدن چاپ آگهی ادارات در پی تصمیم هیأت دولت، استاندار خوزستان و مدیر کل دیوان محاسبات استان اظهار بی اطلاعی از لغو این ابلاغیه کردند و گفتند تاکنون هیچگونه بخشنامه‌ای درخصوص لغو این تصمیم بدستمان نرسیده است. مطبوعات سراسری و محلی استان همچنان در این مشکل به حال خود رها شده‌اند بطوریکه بسیاری از هفته نامه‌های استانی به ورطه تعطیلی کشیده شده‌اند مطبوعات محلی و نمایندگان روزنامه‌های سراسری از مسئولان کشور انتظار دارند با اعلام کتبی لغو مصوبه قبلی ادارات و مطبوعات را از سردرگمی برهانند.

*** نماینده افراطی دولت آمریکا در سازمان ملل در دوره گذشته، که از طرفداران پرو پاقرص صهیونیست هاست، بار دیگر بر طبل جنگ علیه ایران کوبید. جان بولتون گفت: تنها راه منع ایران از دست یابی به سلاح هسته ای، نابودی تاسیسات هسته‌ای این کشور است. به گزارش عصر ایران، وی در گفت وگو با شبکه عربی زبان "روسیا الیوم" جدیدترین نظرات خود را درباره برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد و گفت راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر ایران را به عنوان کشور هسته ای، قوی خواهد کرد و منع دست یابی ایران به سلاح هسته‌ای را سخت‌تر می‌کند. وی گفت بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران دو روز طول می‌کشد و برای جلوگیری از عوارض بعدی باید کشورهای عربی تولید نفت خود را بالا ببرند تا بستن تنگه هرمز توسط ایران بی اثر باشد. وی در همین مصاحبه اعتراف کرد که تحریم‌ها تأثیری ندارند.

*** ویزای چین هم بازار سیاه پیدا کرده است! پایگاه خبری تحلیلی پارسینه از وجود یک بازار سیاه گسترده برای اخذ ویزای چین در سفارتخانه این کشور در تهران خبر داد. براساس این گزارش، اعضای این باند با در اختیار گرفتن مقادیری سربرگ رسمی ویزای چین از داخل سفارتخانه این ویزاهای آماده و فوری را با قیمت‌های نجومی و چند ده برابر به متقاضیان و بازرگانان ایرانی می‌فروشند و آنرا یک روزه به متقاضیان می‌دهند. قیمت این نوع ویزاهای فوری که توسط بازار سیاه سفارت به فروش می‌رسد بین 600 هزار تا 700 هزار تومان قیمت دارد. ویزای معمولی چین قیمتی حدود 70 هزار تومان دارد و چین 9 نوع ویزا به متقاضیان ورود به این کشور می‌دهد.

رسالت

شنیده ها و نکته ها

طنز نویسی سایت سبزها برای میرحسین و کروبی

یک سایت حامی جنبش سبز با تمسخر میرحسین نوشت، آق مهندس

12شهریور !  راهپیمایی داریم، خواستی بیا، نخواستی  هم جان مادرت لغو نکن!

سایت خودنویس در آستانه روز قدس و با تمسخر میرحسین و محسن کدیور که بزدلانه صحنه مبارزه را ترک کرده اند به طنز نوشته است: این روزها عده ای جوان که به قول بزرگترها کله شان بوی قورمه سبزی می ده دلشون لک زده از لج یه بنده خدایی در کارولینای شمالی آمریکا (منظور محسن کدیور) هم که شده فریاد بزنند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران! وظیفه خودم دیدم از مهندس موسوی درخواست کنم مجوز این راهپیمایی ما را صادر کنند «یعنی لغو نکنند» و بگویم همراه شو عزیز...

دلقک جان در ادامه نوشته بنده به عنوان عضو جنبش سبز از مهندس موسوی نازنین که مثل من عضو جنبش سبز هستند و ادعایی جز رهبری جنبش بی رهبر سبز ندارند!

درخواست مجوز برای راهپیمایی12  شهریور (روز قدس) را داریم و برای محکم کاری مفاد قطعنامه راهپیمایی را هم می فرستم!

این طنز نویس در ادامه به شیرین کاری های کروبی اشاره کرده و نوشته جونم برات بگه مسیرها را دولت مشخص کرده فقط یک مشکلی با کروبی داریم که هر دفعه یک جای پرت رو اعلام می کنه و می گه از اونجا میام و ما هم به احترام شجاعتش می ریم اونجا و بلا نسبت مثل ... کتک می خوریم ولی دم کروبی گرم که بر خلاف شما در این راهپیمایی ها میاد!

در آخر این را بگم که مهندس، جان مادرت راهپیمایی را که دولت مجوز داده دیگه لغو نکن و محض خنده هم که شده همین جوری الکی بگو من هم میام... بعضی ها هنوز چشمشان به بیانیه های شماست و با بیانیه دادن خود یکبار دیگه ما را خوشحال کنید!

ارادتمند جنبش سبز و موسوی و کروبی، دلقک جان!

 جلسه ای در لندن برای تلویزیون سبزها!

مقدمات تاسیس شبکه ماهواره ای سبزها در دانشگاه لندن برگزار شد!

سایت مردمک که با بودجه آمریکا راه اندازی شده با گزارشی از نشست موسسان ایران ندا در لندن خبر داد.

دست یافتن به یک مدل رسانه ای تازه و منطبق با نیازهای جنبش

 دموکراسی خواهی مردم ایران، بررسی شیوه خبرگیری از ایران و... از جمله مباحث مهم این نشست بوده است. به نوشته مردمک، نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست مقیم کانادا، مسیح علی نژاد روزنامه نگار مقیم لندن، شهرنوش پارسی پور داستان نویس مقیم آمریکا و داریوش آشوری مترجم مقیم فرانسه از شرکت کننندگان در این جلسه بوده اند. در این نشست بحثی مطرح شد که شبکه ایران ندا چه موضعی در قبال مذهب داشته باشد که همه حاضران نظر دادند که ما مبلغ هیچ مذهبی نخواهیم بود!

یکی از دلایل تاسیس شبکه  ایران ندا که در جلسه مورد بحث قرار گرفته این است که بی بی سی فارسی چون متعلق به انگلیس است و مردم ایران خاطره بدی از خیانت های انگلیس دارند لذا بی بی سی فارسی زمینه برقراری تماس و ارتباط گیری با بسیاری از روشنفکران سبز را هم ندارد.

 فعالیت سخنگوی کروبی در بی بی سی و جرس

سخنگوی ستاد کروبی به نویسنده سایت حامی موسوی در خارج و کارشناس بی بی سی فارسی تبدیل شده!

سعید رضوی فقیه که روزگاری از تحکیمی های دو آتشه بود و در جریان کودتای اصلاح طلبان در ماجرای کوی دانشگاه جزء فعالان دانشجویی برای تحریک و ایجاد درگیری بود در انتخابات گذشته به ستاد کروبی پیوست و نقش سخنگویی برای خود دست و پا کرد اما در قضایای پس از انتخابات که هوا پس شد دست زن و بچه را گرفت و با در آوردن ادای اپوزیسیون ها به فرانسه رفت شاید پول و پله ای گیرش بیاید. اما سردمداران اپوزیسیون خارج از کشور در فرانسه به خاطر همکاری های رضوی فقیه با کروبی، وی را تحویل نگرفتند و ناچار شد به همراه همسرش به شغل های سطح پایین قناعت کند  تا خرج زندگی را در بیاورد.

اخیرا سعید رضوی فقیه بی سروصدا به کشور برگشته و همسر و فرزندانش در فرانسه مانده اند اما کروبی و سبزها هم کاری برای او نکردند. وی در این دو ماه گذشته در منزل برخی دوستان و فامیل به سر برده اما آنها هم حاضر نیستند جور او را بکشند شنیده های موثق حاکی است پیشنهاداتی به رضوی فقیه شده برای نجات از وضعیت کنونی و آن اینکه یک راه پیش رو دارد. در قالب کارشناس با بی بی سی مصاحبه کند و به نظام فحش بدهد و علاوه بر این با سایت هایی مثل روز آنلاین، جرس سایت حامی موسوی و... همکاری قلمی بکند و با متهم کردن نظام خرج زن و بچه را در بیاورد و اگر هم پس از مدتی نظام با وی برخورد کرد به کمک رسانه ها خود را به زندانی سیاسی تبدیل کرده و حمایت مالی ضد انقلاب را جلب خواهد کرد.

قدس

اخبار ویژه 

دفتر رئیس جمهور تکذیب کرد

ایسنا - دفتر رئیس جمهور برخی اظهارات مبنی بر دیدار اسفندیار رحیم مشایی با سفیر سابق آمریکا در رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

درخواست مسؤولان عراقی برای اخراج منافقین

ایلنا- احمد الزرکوشی از مسؤولان استان دیاله عراق از کمک مالی منافقین به گروهکهای مسلح خبر داد و بر لزوم اخراج اعضای این گروهک تروریستی از عراق تأکید کرد.

بازار سیاه ویزای چین در تهران

پارسینه- شنیده ها حاکی از وجود یک بازار سیاه گسترده برای اخذ ویزای چین در سفارتخانه این کشور در تهران با قیمت های نجومی است.

سایتی برای جمع آوری اخبار و تحلیل درباره مشایی

پارسینه- به تازگی سایتی با نام «مشایی نیوز» راه اندازی شده است که به جمع آوری اطلاعات و اخبار و تحلیل ها از اسفندیار رحیم مشایی می پردازد.

هرجا سفر مجانی باشد شما باید بروید؟

خبر آنلاین - تعدادی از اصلاح طلبان با هزینه یک مؤسسه آمریکایی - استرالیایی به استرالیا سفر کرده و از سوی اساتید آمریکایی و انگلیسی آموزش دیدند. همچنین شنیده شده خاتمی در جلسه ای از سفر این تیم 15 نفری که 18 روز در استرالیا به سر می برند به شدت انتقاد کرده و گفته: همین کارها را انجام می دهید که بهانه برای متهم کردن اصلاح طلبان درست می شود. خاتمی افزوده است: مگر هر جا سفر مجانی به شما پیشنهاد می دهند باید بروید؟

گسیل منافقین به ایران از سوی آلمان

تابناک- دستگاه جاسوسی آلمان تعدادی از منافقین را استخدام کرده است تا در ایران به جاسوسی بپردازند. این افراد چندی پیش دستگیر شدند.

عصبانیت کارلا برونی از رسانه های ایرانی

رجا- کارلا برونی همسر رئیس جمهور فرانسه نسبت به روسپی نامیدنش در رسانه های ایرانی ابراز عصبانیت کرد.

ایران

دیگه چه خبر؟

هک 1000 سایت غربی حامی تروریسم

خبر اول این که گروه آشیانه طی 3 روز گذشته بیش از 1000سایت مهم دولت انگلیس، امریکا و فرانسه را هک کرده است. بهروز کمالیان مدیر گروه آشیانه در این خصوص گفته است:‌ با توجه به روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت مظلومانه شهید رجایی و باهنر این گروه در اعتراض به اقدامات ضدبشری حامیان تروریسم و در رأس آنها امریکا و انگلیس با روشی نو به مقابله برخاسته و اقدام به هک و تغییر صفحه بیش از هزار سایت آنان کرد.

آغاز سناریوهای مقابله با حضور احمدی‌نژاد در سازمان ملل

خبر دیگر این که در حالی که کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد باقی مانده و رئیس‌جمهور کشورمان در همین راستا به نیویورک سفر خواهد کرد سناریوهای جدیدی برای مقابله با حضور وی در امریکا طراحی شده است. در همین راستا به نظر می‌رسد یکی از این طرح‌ها، گردآوری برخی افراد خاص در مقابل دفتر سازمان ملل و هتل محل اقامت رئیس‌جمهور و دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی در امریکاست و قرار است این طرح در قالب انجام تورهای مختلف انجام شود.

آغاز سناریوهای مقابله با حضور احمدی‌نژاد در سازمان ملل

خبر دیگر این که در حالی که کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد باقی مانده و رئیس‌جمهور کشورمان در همین راستا به نیویورک سفر خواهد کرد سناریوهای جدیدی برای مقابله با حضور وی در امریکا طراحی شده است. در همین راستا به نظر می‌رسد یکی از این طرح‌ها، گردآوری برخی افراد خاص در مقابل دفتر سازمان ملل و هتل محل اقامت رئیس‌جمهور و دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی در امریکاست و قرار است این طرح در قالب انجام تورهای مختلف انجام شود.

124 روز بی‌خبری از سایت مبارزه با مفاسد اقتصادی

شنیدیم که با وجود آن‌که مبارزه با فساد اقتصادی یکی از مطالبات مردم و مدیران اجرایی است، 124 روز از آخرین به روزرسانی سایت قسط متعلق به مجتمع قضایی امور اقتصادی می‌گذرد و هنوز خبر جدیدی مبنی بر محاکمه مفسدان اقتصادی انتشار نیافته است. این گزارش می‌افزاید: آخرین به‌روز رسانی این سایت در تاریخ 4 اردیبهشت 89 بوده است و این در حالی است که مطمئناً پرونده‌های رسیدگی شده در مجتمع قضایی امور اقتصادی متوقف نشده اما اطلاع‌رسانی در این زمینه با وقفه مواجه شده است.

رد درخواست دیدار سفیر انگلیس از سوی زریبافان

با خبر شدیم که درخواست سفارت انگلیس برای دیدار سفیر این کشور با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط مسعود زریبافان هم رد شده است. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز تعجب از درخواست نماینده دولت انگلیس در ایران برای ملاقات با معاون رئیس جمهور، تأکید کرده است: مستندات، تحریکات قبل و بعد انتخابات سال 88 و اقدامات سفارتخانه‌ای که آقای سایمون گس عهده‌دار مسئولیت آن است بر کسی پوشیده نیست و تبلیغات شبانه‌روزی ضداسلامی علیه نظام شکل گرفته بر اساس دین مبین اسلام، از شبکه تلویزیونی BBC، وابسته به آن کشور استعماری نیز همچنان ادامه دارد بنابراین من به عنوان خدمتگزاری که باید فرهنگ عدالتخواهی و مقابله با زورگویی و جنایت را پاس بدارم، هرچه در پرونده عملکرد دولت انگلیس در تاریخ گذشته و شرایط امروز کشورمان جست‌وجو می‌کنم نشانی از صداقت و احترام در مقابل ملتی که جز عدالت و حقوق حقه خود طلب نمی‌کند، نمی‌بینم.

تأکید مجدد عراق بر اخراج گروهک تروریستی منافقین

دست آخر این که مقامات عراق با اشاره به همکاری گروهک تروریستی منافقین با تروریست‌ها بر لزوم اخراج اعضای این گروهک تروریستی از عراق تأکید کرده‌اند. احمد الزرکوشی، از مسئولان استان دیاله عراق هدف اصلی گروهک تروریستی منافقین را ایجاد آشوب و هرج و مرج در این استان دانسته و از کمک مالی این گروهک به گروهک‌های مسلح عراقی خبر داده است. عواد التمیمی از بزرگان استان دیاله نیز با اشاره به این‌که گروهک تروریستی منافقین با بعثی‌ها و گروه‌های مسلح تروریستی در عراق ارتباط دارند، هم گفته که اعضای این گروهک تروریستی باید خاک این کشور را ترک کنند.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات