صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۱۶۶۹۵
بصیرت:

آغازمذاکرات هیئت آژانس و ایران


مذاکرات هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران در خصوص «منشاء آلودگی» صبح امروز در سازمان انرژی اتمی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،«علی اصغر سلطانیه» نماینده دائم ایران در آژانس و «هرمن ناکارتس» رئیس بخش اجرایی پادمان آژانس ریاست مذاکرات امروز سه‌شنبه را بر عهده دارند.

این مذاکرات مطابق برنامه تفاهم شده با آژانس (مدالیته) از روز گذشته آغاز و تا فردا چهارشنبه نیز ادامه می‌یابد.

مذاکرات هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب برنامه کاری (مدالیته) و برای حل و فصل بحث‌ فنی تخصصی کارشناسی در رابطه با منشاء آلودگی انجام می‌شود.

در پی مذاکرات ایران و آژانس طبق مدالیته، موضوعات «پلوتونیوم»، «سانتریفیوژ‌های P1 و P2» «سند اورانیوم فلزی» و «آلودگی کانتینرهای کرج» حل و فصل شده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات