خبرگزاری آریا- حضور دکتر محمود احمدی نژاد در یک دبیرستان دخترانه، با یک حاشیه خواندنی همراه بود.
به گزارش سرویس فرهنگی آریا، احمدى نژاد دیروز براى مراسم آغاز سال تحصیلى به دبیرستان نمونه دولتى دخترانهى نیکان رفته بود که دانشآموزى نامهاى به رییسجمهور داد.
رییسجمهور بعد از خواندن نامه پاى تخته رفت و نوشت؛ محترم و محترمه...
وى خطاب به آن دانشآموز گفت: لفظ محترم براى آقایان به کار مىرود و لفظ محترمه براى خانمها. شما در نامهتان نوشتهاید رییسجمهور محترمه، در حالى که این اشتباه است و باید بر اساس دستورالعمل زبان فارسى نوشته شود؛ رییسجمهور محترم!