صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۱۷۰۲۸
بصیرت:

بورسهای تحقیقاتی برای جاسوسان آمریکا!


بنیاد اعانه ملی آمریکا (NED) که مجله لوموند دیپلماتیک، در ژوئیه 2007، آن را بنیادی آبرومند برای سازمان سیا لقب داده است در تاریخ 16 دسامبر 2007، عناوین بورسهای تحقیقاتی خود را که از سال 1995 به جاسوسان آمریکا- که با ظاهری آکادمیک در دانشگاههای مختلف فعال هستندی ارائه کرده، منتشر نمود. در این فهرست اسامی ایرانیان وطن فروشی که حاضر به همکاری با این سازمان جاسوسی شده اند به شرح ذیل اعلام شده است:

1- علی افشاری- عضو سابق دفتر تحکیم وحدت- دارای بورس تحقیقاتی با عنوان «چالشهای دمکراتیزاسیون در ایران»- از اکتبر 2006 تا فوریه .2007

2- دکتر حسین بشیریه- دانشیار سابق دانشگاه تهران- دارای بورس تحقیقاتی از برنامه دمکراسی ریگان- فاسل، تحت عنوان «بسیج سیاسی و ناپایداری های دمکراتیک» از نوامبر 2005 تا اگوست 2006

3- دکتر رامین جهانبگلو- دارای بورس تحقیقاتی با عنوان «روشنفکران و دمکراسی در ایران» از اکتبر 2001 تا اگوست 2002

4- دکتر هاله اسفندیاری دارای بورس تحقیقاتی با عنوان «زنان و انقلاب اسلامی- بازسازی زندگی» از فوریه تا ژوئن 1995

5- منوچهر محمدی- از اغتشاش گران حادثه کوی دانشگاه- دارای بورس تحقیقاتی با عنوان «جنبش دانشجویی در ایران» از فوریه تا می 2007

6- دکتر لادن برومند- فرزند عبدالرحمان برومند از عناصر جبهه ملی- دارای بورس تحقیقاتی با عنوان «نهادینه کردن دموکراسی و حقوق بشر در ایران» از سپتامبر 1998 تا سپتامبر 2004

7- سیامک نمازی- مدیرعامل شرکت مشاور آتیه بهار- دارای بورس تحقیقاتی از برنامه دموکراسی ریگان- فاسل، تحت عنوان «ابعاد بین المللی مداخلات دمکراتیک» از نوامبر 2005تا فوریه.2006

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات