صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۲  ، 
کد خبر : ۱۷۱۱۶
بصیرت:

مدعیان روشنفکری افراطی تر از آمریکا


گروه معدودی از افراطیون مدعی اصلاح طلبی که از سوی تعدادی از اعضاء گروهکهای غیرقانونی و ضد انقلاب همراهی می شدند، همسو با خط رسانه ای استکبار بیانیه ای منتشر نموده و خواستار تعلیق غنی سازی اورانیوم در ایران شدند!

این بیانیه که سرنخ های اتصال آن به محافل امنیتی غرب به وضوح قابل ردگیری است، در ضدیت با منافع ملت ایران گوی سبقت را از آمریکایی ها ربوده و در شرایطی که حتی افراطی ترین جناح های حاکم بر آمریکا نیز شکسته شدن فضای تهدید علیه ایران را تأیید نموده اند، خواستار تعلیق غنی سازی از ناحیه ایران می شود.

ترکیب شتر گاو پلنگی امضا کنندگان این بیانیه که خود را فعالان صلح طلب می دانند، مسئولین کشورمان را به جلب اعتماد آمریکا و پرهیز از سخنانی که موجب آزردگی غرب می شود فراخوانده و اعلام کرده اند که ملت ایران حقوقی اساسی تر از حق بهره مندی از انرژی هسته ای دارد!

در پای این بیانیه ذلت بار اسامی احمد شیرزاد، حسین انصاری راد، محمد دادفر، علی اکبر موسوی خوئینی، حسین لقمانیان، جلال جلالی زاده، هاشم آقاجری، احمد قابل، عیسی سحرخیز، علیرضا علوی تبار، حسین قاضیان، محسن کدیور، یدالله اسلامی، رضاتهرانی، مجید حاجی بابایی، سعید رضوی فقیه، عبدالله مؤمنی، علی نیکونسبتی، احمد زیدآبادی، طاهر احمدزاده ( وابسته به منافقین)، ابراهیم یزدی، ناصر آملی، عبدالعلی بازرگان، ابوالفضل بازرگان، فرشته بازرگان، نوید بازرگان، محمد بسته نگار، غلامعباس توسلی، محمد توسلی، عزت الله سحابی، هاشم صباغیان، احمد صدرحاج سیدجوادی، سعید مدنی، محمد حسین بنی اسدی، حسن یوسفی اشکوری، حبیب الله پیمان، مرتضی کاظمیان، مسعود پدرام، رضا رئیس طوسی، مرضیه مرتاضی لنگرودی، نعمت احمدی، محمد شریف، محمدعلی دادخواه، سیدمحمد سیف زاده، عبدالفتاح سلطانی، فریبا داوودی مهاجر، علیرضا رجایی، ماشاءالله شمس الواعظین، محمد جواد مظفر، مقصود فراستخواه، اکبر گنجی، تقی رحمانی، رضا علیجانی و هدی صابر به چشم می خورد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات