صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۴  ، 
کد خبر : ۱۷۲۳۵
بصیرت:

فروش سهام دولت در بورس


در هفته اى که گذشت، سه میلیون و ۷۸۲ هزار و ۷۹۵ سهم به ارزش سه میلیارد و ۳۰۹ میلیون و ۶۶۴ هزار سهم دولتى به فروش رفت.

به گزارش «ایران»، سازمان گسترش و ساتکاب سهام شرکت هاى ریخته گرى تراکتورسازى ایران و کنتورسازى ایران را عرضه کردند.بنابراین گزارش، دولت از ابتداى سال تا اواخر آبان ماه حدود ۷/۵ میلیارد سهم را به ارزش هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان در بورس به فروش رسانده است.همچنین از این مبلغ بالغ بر ۹۶۷ میلیارد تومان تاکنون به صورت نقدى از بازار سرمایه خارج شده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات