صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۵ - ۱۵:۱۴  ، 
کد خبر : ۱۷۵۷

در وصف اخلاق گروگان شهید تاسوکی


 شریف لک زایی پژوهشگر و برادر رضا لک زایی یکی از گروگان های آزاد شده فاجعه تروریستی تاسوکی طی یادداشتی در وبلاگ شخصی خود ( sharif.blogfa.com ) با عنوان «برای شهدای در گروگان که صبح امروز ۲۳ شهریور در زاهدان و زابل تشییع شدند» خود می نویسد:
برادرم رضا، که به تازگی از بند گروگان گیران گروه تروریستی جندالله آزاد شده است می گفت: در اوایل چند روزی سرهنگ کاوه نیز نزد آنان نگهداری می شده است. وی تا آن روز که در اسارت با وی آشنا شده بود کاوه را نمی شناخت و سخت مجذوب اخلاق وی شده بود و از روحیه بالای کاوه نقل می کرد. یکی از جملاتی که برای وی از کاوه به یادگار مانده این بود که: انسان، موجودی با شکوه است. کاوه، دوره اسارت وی را تجربه شیرین و گرانبهایی برای وی می دانسته که نصیب هر کسی نمی شود.
زمانی که کاوه هنوز زنده و در گروگان بود، گروگان گیران فیلمی یک ساعته از او توزیع کردند که به اعترافات سرهنگ کاوه معروف شده بود. هر آگاهی که این فیلم را دیده باشد به تحت فشار بودن کاوه برای ایراد آن سخنان اذعان می کند. بگذرم!
من خودم نیز مرحوم کاوه را نمی شناختم و در این مدت و با همین فیلم با او آشنا شدم و البته بعدها برخی از دوستانم از اقدامات وی در شهربانی در رژیم پهلوی و نیز پس از انقلاب مطالب زیادی بازگو کردند که همه شنیدنی است. و نیز از اقدامات برای آزادی وی....!
برای این شهید عزیز و شهیدان زاهد شیخی و شاهبازی و نامجو که در اسارت به لقای پروردگار شتافتند طلب علو درجات می کنم. خدایشان رحمت کناد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات