صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۶ - ۰۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۱۸۱۹۰

ترور 219 فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی


 گروه همبستگی بین‌المللی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در عملیات‌های تجاوزکارانه خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین در سال 2007، دستکم 219 فلسطینی را ترور کرده است.

به گزارش روزنامه اردنی "الدستور": در همین سال، این رژیم دستکم 464 فلسطینی را کشته است.

"احمد طوباسی" از وکلای مدافع شاغل در این گروه گفت: رژیم صهیونیستی تنها رژیم دنیاست که کشتن غیرقانونی فلسطینی‌ها، را قانونی کرده است و از اشاره به این سیاست خود در محافل بین‌المللی تردید نمی‌کند
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات