گروه همبستگی بینالمللی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در عملیاتهای تجاوزکارانه خود به سرزمینهای اشغالی فلسطین در سال 2007، دستکم 219 فلسطینی را ترور کرده است.
به گزارش روزنامه اردنی "الدستور": در همین سال، این رژیم دستکم 464 فلسطینی را کشته است.
"احمد طوباسی" از وکلای مدافع شاغل در این گروه گفت: رژیم صهیونیستی تنها رژیم دنیاست که کشتن غیرقانونی فلسطینیها، را قانونی کرده است و از اشاره به این سیاست خود در محافل بینالمللی تردید نمیکند