صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۵ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۱۸۷۷

کالین پاول:بوش مرا اخراج کرد


کالین پاول، وزیرخارجه سابق آمریکا گفت توسط دولت جرج بوش اخراج شده است.
به گزارش  سایت اینترنتی «را استوری»، پس از پایان دوره وزارت خارجه پاول، دولت بوش از یک داستان ساختگی برای وانمود کردن به اینکه وی خود از پست وزارت خارجه آمریکا استعفا داده است، استفاده کرد.
در بیوگرافی رسمی پاول به نقل از آندرو کارد، رئیس امور کارکنان کاخ سفید نوشته شده است: «رئیس جمهور دوست دارد تغییراتی ایجاد کند.» که این به معنای «استعفا» یا «اخراج» بود. وی همچنین گفت: بحثهایی درباره ماندن پاول تا پس از انتخابات عراق در پایان ژانویه شده است اما رئیس جمهوری تصمیم دارد زودتر تغییرات کابینه را انجام دهد.
کارد گفت: بوش خواستار نامه استعفای پاول در جمعه 12 نوامبر است اگرچه کاخ سفید انتظار دارد وی تا زمانی که جانشینش از سوی سنا تأیید شود، در پست خود باقی بماند

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات