صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۵  ، 
کد خبر : ۱۹۶۱۰۸

اخبار ویژه رونامه های5دی89


رسالت

کوتاه

اعلام ممنوع الخروج بودن سران فتنه

موسی قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات اخیر انگلستان برای جذب سران فتنه اظهار داشت: در دشمنی و عداوت انگلستان با ملت و نظام جمهوری اسلامی تردیدی وجود ندارد چرا که این کینه توزی ها قدمتی دیرینه دارد.عضو کمیسیون قضائی و حقوقی اقدام دولت انگلستان را خلاف قوانین بین الملل دانست و افزود: عناد ورزی انگلستان با نظام جمهوری اسلامی بی پایان است چرا که انقلاب اسلامی باعث بیداری مردم جهان شده و این امر هر روز بر وحشت و ترس دولتمردان انگلیسی می افزاید بنابراین همواره با نقشه های جدید به دنبال اختلاف افکنی در ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید پاسخی قاطع به این گونه اقدامات دولتمردان انگلیسی بدهند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سران فتنه از جانب ملت و مسئولین به عنوان محارب شناخته شده اند لذا حتی با اعطای پناهندگی از جانب دولت انگلستان اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت.قربانی یادآور شد، سران فتنه به لحاظ قانونی ممنوع الخروج بوده و باید در پیشگاه قانون و ملت ایران پاسخگو بوده و به سزای اعمال خود برسند

اسناد ویژه وزارت خارجه آمریکا: منافقین هیچ پایگاه مردمی ندارند

به گزارش باشگاه خبرنگاران،پایگاه خبری تحلیلی ثینک پراگرسیو، در گزارشی به قلم دانیل لوبان می نویسد: با وجود تقلای نومحافظه کاران آمریکایی و اعمال حمایت از مجاهدین خلق(منافقین)، این ارگان به دلیل همدستی با صدام حسین در طی جنگ بر علیه ایران از هیچ جایگاه مردمی در کشورش برخوردار نیست و این مهم در اسناد ویژه وزارت خارجه آمریکا تائید شده است.بنابراین گزارش،مریم رجوی ،سرکرده مجاهدین در جریان نبرد خلیج فارس و همراهی با نیرو های صدام بر علیه کردهای عراقی ،به نیرو های خود سفارش می نمود تا کرد های ناراضی را زیر تانک های خود له نمایند.همکاری این گروهک با صدام عمده دلیل نارضایتی گسترده مردم ایران از آن ها می باشد که تا امروز هم ادامه داشته است.همچنین بنابر اسناد سازمان حقوق بشر ، سازمان مجاهدین خلق(منافقین) حد نصابی طولانی از شکنجه اعضای خود  برجای گذاشته است و حمایت جولیانی، تاونسند ، رید و موکاسی که همگی جمهوریخواه نومحافظه کار هستند از این گروهک تروریستی نامعین است

دسته گل تازه حقیقت جو: کشف حجاب در اسلام مجاز است

به گزارش باشگاه خبرنگاران،فاطمه حقیقت جو در گفتگو با یک سایت معاند با نظام گفت: حجاب به‌طور تاریخی متعلق به یک طبقه بالای جامعه بوده است و باید بگویم که دین اجباری نیست .نماینده مجلس ششم که  ظاهرا تماس با زنان غرب بسیار بر وی تاثیر گذار بوده است در ادامه سخن پراکنی هایش  گفت:حتی به لحاظ دینی هم نمی توانیم زنان را به داشتن حجاب واداریم. تفاوت است بین کسی که مسلمان است بدلیل اینکه به شکل ارثی، پدر و مادرش مسلمان بوده و او هم مسلمان شده است و کسی که ایمان به اسلام دارد و خودش آزادنه و بنا به اختیار ترجیح می دهد که دستورات دینی اش از جمله حجاب را رعایت کند.حقیقت جو در خاتمه در حالی که سعی می نمود کشف حجاب را عادی نشان دهد با وام گیری های ساختگی در رابطه با حجاب از افراد بدنام و مجهول الهویه افزود: افراد باید بتوانند آزادانه و متناسب به سبک زندگی و باورهایشان عمل کنند. حجاب ضروری نیست مثلا آقای قابل (از منتسبین به آیت الله منتظری )معتقدند که حجاب ضروری(!) نیست .

شبهه افکنی و شایعات بیگانگان در خصوص هدفمندی یارانه ها

همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ، رسانه های بیگانه با خلق شایعات و شبهات که بیشتر در فضای مجازی انجام می گیرد ، سعی در ناکارآمد جلوه دادن طرح مذکور می نمایند.

به گزارش«جوان آنلاین»،بر همین اساس تلویزیون صدای آمریکا و شبکه بی بی سی طی برنامه های مختلفی سعی در القاء ناکارآمدی این طرح داشته و شورش و اغتشاش را تنها راهکار در خصوص جلوگیری از اجرای این طرح عنوان می نمایند.

لازم به ذکر است این شبکه هادر برنامه های مختلف خود اقدام به القای موارد زیر نموده اند:

1- اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها برابر است با ادامه و تشدید نابسامانی اقتصادی

2- وجود فضای سنگین از تردید و سر درگمی در قبال اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها

3- اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، افق اقتصادی ایران را به مخاطره می اندازد

4- هدفمند سازی یارانه ها سبب گسترش فقر و کاهش تولیدات داخلی می شود.

پیام تاج زاده به فتنه گران:جنگ روانی را شدت بدهید

به گزارش«جوان آنلاین»،این پیام ها و توصیه ها که گفته می شود از سوی همسر تاج زاده مدتها پیش به عناصر مهم جریان فتنه انتقال یافته .گفته می شود تاج زاده از سران احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین خواسته استراتژی هجومی را در دستور کار خود داشته و فعالیت های خود را در زمینه های مختلف جدی پیگیری نمایند.تاج زاده همچنین خواستار فعال شدن سازمان جوانان و زنان تشکل های اصلاح طلب شده و گفته است باید فعالیت سیاسی خود را با تکیه بر عملیات روانی آغاز کرده و برای انتخابات هایی که پیش رو است برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین خواستار زیر سوال بردن نهادهای انتصابی همچون شورای نگهبان،نظامیان و...شده است.

تاج زاده در این زمینه گفته است برای انتخابات آتی باید نهادهای مرتبط با برگزاری انتخابات را با شیب ملایم زیر سوال برده و از دخالت نیروهای نظامی انتقادات خود را سازماندهی کنیم.

محمد رئوف قادری:حزب اعتماد ملی دو دسته می شود

محمد رئوف قادری،عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی تنها احزاب و تشکل هایی مجاز به فعالیت سیاسی هستند که در چارچوب قانون اساسی و در جهت منافع نظام و ملت ایران فعالیت داشته باشند.عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: در حزب اعتماد ملی اعضا و نیروهایی که به اندیشه های انقلاب، نظام، امام باور داشته و سوابق درخشانی در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی داشته اند بسیارند و خود را ملزم به فعالیت سیاسی در چارچوب قانون اساسی می دانند.وی همچنین با اشاره به برخی مواضع رادیکال رسانه های منتخب به جریان اعتماد ملی خاطرنشان کرد: عناصر معتقد به قانون اساسی در بدنه حزب اعتماد ملی تنها در چارچوب ارزش های اسلامی نظام،انقلاب و اندیشه های امام راحل حرکت می کنند و فاصله خود را با تندروی های حزب متبوعشان حفظ خواهند کرد. و از آنها جدا می شوند.

حمله فراکسیون در به درها به حزب خاک برسرها (خبر ویژه)

اقدام اخیر باند مهاجرانی-کدیور در جعل خبر برای آیت الله هاشمی رفسنجانی و سپس انتشار تحلیلی از سوی همین باند تحت عنوان اینکه هاشمی رفسنجانی می تواند پل پیروزی محافل ضدانقلاب باشد، واکنش های قابل توجهی در میان اپوزیسیون داشت.

ارگان رسانه ای این باند در خبری که رسماً از سوی دفتر آقای هاشمی تکذیب شد مدعی شد که وی ضمن ملاقات با گروهی از روحانیون خواستار تغییر قانون اساسی شده و آینده ای سکولار را برای نظام پیش بینی کرده است!! حلقه جرس همزمان سفارش مقاله هایی را به مسعود بهنود و ابراهیم نبوی داد با این محور که نظام با هدفمندی یارانه ها در حال حذف هاشمی است! و هاشمی پل پیروزی اپوزیسیون در مقابله با جمهوری اسلامی می باشد.

در پی این تحرکات سردرگم، عناصر ضدانقلاب فعال در فضای اینترنتی واکنش های جالبی را در قالب کامنت و نقد نشان داده اند از جمله اینکه: محسن کدیور و مهاجرانی و نبوی و جرس و روزنت چشمشان را بسته اند و فکر می کنند مخالفان را خرگیر آورده اند که رفسنجانی را پل پیروزی اپوزیسیون می خوانند. همه این اراجیف به خاطر دلارهای سبزی است که به بعضی ها می رسد... ماجرا از این قرار است که مهدی ]هـ [ به مهاجرانی و کدیور و بهنود متن کذایی را علیه رهبری به جرس می دهد تا منتشر کنند. قرار میشه اصل خبر رو جرس بزند. بعد تقسیم کار صورت می گیرد. بهنود مقاله «جراحی هاشمی» را در روزنت می نویسد و ابراهیم نبوی مقاله «پل پیروزی» را در جرس می نویسد. اینها همه رپرتاژ مهدی است. مقاله سفارشی بهنود و نبوی را به دقت بخوانید! فعلاً که جرس در خدمت حضرات است... چرا آقا مهدی در لندن نشسته و با پول های بادآورده همه شان را داره اداره می کنه؟ چرا همه شون یه دفعه و در یه شب این طوری می نویسند؟... از همه جالب تر ابراهیم نبوی است که از چند وقت پیش شروع کرده از عرق خوری های خود در سال 60 و مسائل اخلاقی و ]...[ تعریف می کنه. همه جز منحرفان و بیماران اجتماعی می دانند که این مسائل، شخصی است و روی آنتن نمی برندش. هیچ کس هم با افتخار و به قصد بزرگ کردن خود در فضای عمومی این چیزها را تبلیغ نمی کنه تا چه رسد به سندسازی که بله ما در اول انقلاب داشتیم پامونو از دایره می گذاشتیم بیرون!... اینها همه اش حرف مفته. حرف حساب اونجاست که پول تو کار باشه و بشه این و اون رو خرید. پسره تو لندن نشسته و بهنود و نبوی و کدیور و مهاجرانی رو با پول داره اداره می کنه. اونوقت یه شبه مقاله ها یکی پس از دیگری منتشر می شن بعد هم کدیور و مهاجرانی به دستور همان فرد مقیم لندن خبر جعل می کنن که هاشمی گفته فلان و بهمان!... خاک بر سر ما که هاشمی طرفدار جمهوری اسلامی را به اسم پل پیروزی ما جا بزنن. مگر همین هاشمی در مجلس خبرگان از خامنه ای دفاع نکرد؟ مگر در همین دو سال، جز گفتن اینکه رهبر باید محور باشه، چی گفته؟! پول گرفتن و نوشتن امثال مهاجرانی و بهنود و کدیور و نبوی مزدوریه!

در به در دنبال متخصصان ترمیم چهره در اروپا (خبر ویژه)

سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در اروپا موظف شده اند با جلب کارشناسان خبره، برای بهبود چهره این رژیم اقدام کنند.

روزنامه اسپانیایی فانگواردیا فاش کرد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سفارتخانه های خود در انگلیس، آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند، نروژ، دانمارک و اسپانیا را موظف کرده است تا با شناسایی کارشناسان خبره حوزه روابط عمومی در این کشورها، توانایی آنان را برای بهبود چهره مخدوش اسرائیل در غرب بکار گیرند. سفارتخانه های اسرائیل در لندن، برلین، رم، مادرید، پاریس، لاهه، اسلو و کپنهاگ نیز با هزار نفر کارشناس اروپایی متخصص در روابط عمومی ها که نسبت به اسرائیل حس حمایتی دارند قرارداد همکاری شش ماهه با مبالغ هنگفت امضا کرده اند.

فانگواردیا نوشت: مدت قرارداد این همکاری از 22 دسامبر 2010 آغاز و تا 16 ژوئن 2011 ادامه دارد.

پاسکال بونیواس مدیر مرکز راهبردی روابط بین الملل پاریس در گزارش فانگواردیا افزوده است: این اقدام اسرائیل در چارچوب سیاست جدید تل آویو مبنی بر تلاش برای بهبود چهره جهانی اسرائیل بوده و یکهزار کارشناس خبره اروپایی نیز وظیفه دارند در حوزه های سیاسی، اقتصادی و گردشگری در کشورهای خود و سایر کشورهای اروپایی به انحای مختلف به تبلیغ برای اسرائیل بپردازند.

طبق آموزش های لازم مثلاً این کارشناسان می بایست همواره از برتری اسرائیل سخن بگویند، صنعت گردشگری اسرائیل را بسیار خوب تبلیغ کنند و دشمنان اسرائیل را شرور معرفی نمایند.

مدال «گم پوزیسیون» برای نوه علاف رضا قلدر (خبر ویژه)

پسرعلاف محمدرضا پهلوی پس از یک سال جوگرفتگی و لاف براندازی اعلام کرد مخالفت با جمهوری اسلامی و تلاش برای سرنگونی مثل فیل هوا کردن است.

وی در مصاحبه با صدای آمریکا اگرچه مدعی شده بود که «من مدل های موفق براندازی در دنیا را بررسی می کنم» اما با اظهارات غیرمترقبه بیژن فرهودی مجری VOA روبرو شد که می گفت: گم پوزیسیون ]اپوزیسیون[ خارج نشین تا به امروز نتوانسته در برابر حکومت کاری از پیش ببرند. آیا می توان در ایران اپوزیسیونی قوی شکل داد؟» ربع پهلوی در پاسخ گفت: باید هسته مرکزی اپوزیسیون را بر محور افراد مقیم خارج شکل داد.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص بودجه های بیشتر به اپوزیسیون ها، حمایت از آنها از طریق رسانه ها، مدیا و مطبوعات گفت: مخالفت با جمهوری اسلامی ایران «همچون» فیل هوا کردن است.

او در بخش دیگری از این مصاحبه به شکست تحریم ها اشاره و تصریح کرد: شوک تحریم ها کوتاه مدت است و نهایتاً فشاری بر ایران وارد نمی کند و تاثیری ندارد.

مگر شما شیپورچی آشوب و خشونت نبودید؟! (خبر ویژه)

تظاهر هفته های اخیر حلقه ماسونی لندن به مخالفت با خشونت در ایران، باعث حیرت در میان محافل مخالف شده است.

داریوش سجادی یکی از مخالفان مقیم آمریکا در واکنش به یکی از مقالات اخیر ارگان رسانه ای حلقه لندن که در مذمت خشونت نوشته شده بود، یادآور شد: این سایت خود سخنگوی بخش ساختارشکن جنبش سبز بوده است اما اکنون علیه خشونت مقدس می نویسد و آن را به جمهوری اسلامی نسبت می دهد. من شخصاً معتقدم هرگونه رجعت به مسالمت و اجتناب از خشونت را باید استقبال کرد اما تن به این واقعیت نیز باید داد که «نمی توان مدعی خار در چشم دیگران شد در حالی که خود تیر در چشم داریم.» نقد و نفی خشونت آن هم از نوع مقدس اش امر میمون و مبارک و مستحسنی است اما و متاسفانه چنین نقد ولو با تاخیری به غایت به قامت این بخش از سبزهای ساختارشکن ناراست می نماید. «جرس» نوازان در حالی نقاد خشونت شده اند که در تمام شهر آشوبی سال گذشته که خود و جنبش خود را در قوت می دیدند ارزنی التفات به ضرورت مسالمت و مصالحت نداشتند تا جائی که حتی دکتر سروش که سالها اشتهار خود را مدیون اطعام «گشنگان حقیقت» با گرفتن لقمه های معرفت از سفره معدلت و معنویت و عبودیت از بطن مثنوی و نص قرآن و نهج بلاغت بود را به صرافت امتثال از خشم مقدس کشاند! در اوج جوزدگی شهر آشوبان «دکتر سروش» ناباورانه بر آتش خشم شورشیان نفت تقدس می پاشید و ایشان را بشارت می داد که «شما با عصای موسوی، دولت فرعونی و شعبده سامری را به دونیم می زنید و حکومت ارعاب و تزویر و چماق و نفاق را درهم می شکنید. استبداد دینی غرور و شعور شما را به تمسخر و توهین گرفته است و خشم مقدس شما خاموش نمی نشیند». جرس داران آن موقع کجا بودند.

یادآور می شود سروش یکی از 5 عضو کذایی اتاق فکر جنبش سبز در خارج کشور معرفی شده بود. حلقه لندن یکی از ارکان تحریک به آشوب محسوب می شد و در ارتباط کاری کامل با MI6، وزارت خارجه انگلیس و شبکه دولتی بی بی سی قرار داشت. این حلقه هنگامی که به سیم آخر زد به واسطه مهاجرانی اعلام کرد که فتنه گران با پیگیری اسب تروا در 22 بهمن 88، کار جمهوری اسلامی را با آشوبی تمام کنند.

به قول آقای ناقابل، لا اکراه فی الدین! (خبر ویژه)

عضو فراری فراکسیون مشارکت در مجلس ششم در توجیه مخالفت با اصل ضروری و دینی حجاب مدعی شد مراجع دینی نظرات مختلفی درباره این اصل دارند.

حقیقت جو در مصاحبه با یکی از رسانه های ضدانقلاب ادعا کرده است «بعضی از مجتهدین بر این باورند که حجاب ضروری نیست.» وی آنگاه در آدرس دادن این مجتهدین به یک عضو باند مهدی هاشمی و حزب مشارکت استناد کرد و گفت: مثلا آقای قابل معتقدند حجاب ضروری نیست بنابراین در خصوص اصل حجاب اختلاف وجود دارد]!؟[. از این گذشته خود دین هم اجباری نیست، پس رعایت فرامین دینی هم ذیل آیه «لا اکراه فی الدین» قرار می گیرد(!)

یادآور می شود حقیقت جو عضو دفتر تحکیم وحدت که با نقش آفرینی در برخی اغتشاشات دوره اصلاحات مورد توجه حزب مشارکت قرار گرفت و به همراه فهرست این حزب وارد مجلس ششم شد. او از چند سال پیش به همراه همسر خود «محمد تهوری» از کشور گریخته و به استخدام موسسه خانه آزادی آمریکا درآمده است. حقیقت جو خردادماه گذشته نیز در تجمع عده ای از عناصر گروهکی در بوستون از گروهک منافقین حمایت کرده و گفته بود«همه ما با دیدگاههای مختلف دور هم جمع شدیم، یکی ممکن است سلطنت طلب باشد، یکی دیگر ممکن است عضو مجاهدین ]منافقین[ باشد، همه ما یک هدف مشترک داریم.»

با این اوصاف باید به این مهره به استخدام درآمده موسسات ضدایرانی گفت ضرورتی ندارد برای پشت پا زدن به ارزش های ملت ایران،اعضای ورشکسته حزب مشارکت را مجتهد معرفی کنید همچنان که دیگر همقطاران شما برای کشف حجاب چنین ضرورتی ندیدند. به راستی اگر سر حجاب شک دارید، آیا بر سر این هم تردید دارید که خیانت به کشور و ملت خود و نوکری مستکبران و دیکتاتورهای روزگار عملی قبیح، ضدانسانی و باعث لکه دار شدن شرافت بشری است؟

همچنین باید گفت استناد این خانم به آیه «لا اکراه فی الدین» حکایت آن مسلمان نمایی است که «لااله» را می گفت اما «الا الله» را برزبان جاری نمی کرد. متن کامل آیه مورد استناد چنین است «لااکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی... اجباری در دین نیست، رشد از گمراهی آشکار و متمایز شد پس هر کس به طاغوت کافر شود و به خداوند ایمان آورد، پس به ریسمان استوار(نجات) که هیچ گسستی در آن نیست، چنگ زده است...». معلوم است که انسان برای کرامت، در انتخاب میان کفر و ایمان، هدایت و ضلالت مختار قرار گرفته اما آیا این اختیار بدان معناست که حق و باطل، عدل و ظلم، انسانیت و سبعیت، پوشیدگی یا برهنگی، عفاف یا هرزگی یکی است؟! این دلارهای حرام با جماعت دریوزه چه ها که نمی کند؟!

حالا روشنفکر یعنی چی؟! (خبر ویژه)

قرار گرفتن کسانی چون کروبی و سروش در فهرست صد متفکر سال از سوی مجله آمریکایی اسباب ریشخند شد.

یکی از مشترکان سایت ضد انقلابی بالاترین با اشاره به خبر مذکور تأکید کرده که چنین خبرهایی، نمک بر زخم های جریان اپوزیسیون است. بالاترین همچنین طرحی را به نمایش گذاشته که کروبی و سروش با دماغ های سرخ شده به سوی دفتر مجله آمریکایی در حرکتند و کروبی می پرسد «میگم عبدالکریم! چرا اونجا می ریم». سروش جواب داده «مارو به عنوان روشنفکر انتخاب کردن». کروبی مجدداً می گوید «حالا روشنفکر یعنی چی؟» و سروش با حالتی هاج و واج می گوید «ها...؟! هیچی... بیا».کروبی چند روز پیش از سروش به عنوان ملاصدرای معاصر اسم برده بود. مجله فارین پالیسی اذعان کرده برای فراموش نشدن برخی افراد فعال در فتنه سال گذشته از آنها در فهرست نامزدهای خود یاد می کند.

قدس

اخبار ویژه 

ربع پهلوی: مخالفت با ایران همچون فیل هوا کردن است!

باشگاه خبرنگاران - «رضا ربع پهلوی» فرزند شاه مخلوع درمصاحبه با بیژن فرهودی، مجری و سردبیر ارشد صدای آمریکا به تلاش برای برپایی کودتا درایران اذعان کرد و گفت: من مدل های موفق درجهان را که به کودتا منجر شده است، بررسی می کنم. فرهودی از ربع پهلوی پرسید، آیا می توان اپوزیسیونی قوی در ایران شکل داد که پهلوی درپاسخ گفت: باید هسته مرکزی اپوزیسیون را برروی «مخالفان فراری» شکل داد. ربع پهلوی با اذعان به شکست لیدریش در ایران گفت: من با لیدری به جایی نرسیدم و اکنون باید از در دموکراسی وارد شوم. ربع پهلوی همچنین گفت: مخالفت با جمهوری اسلامی ایران «همچون» فیل هوا کردن است.

محمدعلی رامین سفیر می شود؟!

عصرایران- محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی سابق وزارت ارشاد که چندی پیش از این مسؤولیت کنار گذاشته شد، به عنوان سفیر راهی خارج می شود.

افشای تهیه بولتن تخریبی که کار دست بذرپاش داد

فردا - یک مقام آگاه و فعال اجتماعی که خواست نامش فاش نشود، گفت که مدیرکل فرهنگی سابق سازمان ملی جوانان شخصی به نام امیدی بوده که چند ماه پیش سازمان ملی جوانان را ترک کرد و به عنوان مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهور منصوب شد. وی افزود: گزارشی به قلم این فرد (امیدی) تهیه و در آن عملکرد مدیریتی سازمان ملی جوانان زیر سؤال رفت. گفته می شود که این گزارش به سفارش مشایی و معاون سیاسی وی تهیه شد.

دسته گل تازه حقیقت جو

باشگاه خبرنگاران - فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم و از اصلاح طلبان فراری مقیم آمریکا در گفتگو با یک سایت معاند گفت که حجاب در دین اسلام ضرورتی ندارد.

نامه ریچارد فرای به احمدی نژاد

فارس- در مراسم اعلام دستاوردهای همایش ایرانیان خارج از کشور در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی، نامه " ریچارد فرای " ایران شناس آمریکایی خطاب به رئیس جمهور ایران قرائت شد. ریچارد فرای در نامه ای به احمدی نژاد رئیس جمهور ایران مجدداً اعلام کرد: آرزویم این است که پیکرم را در ایران به خاک بسپارید. گفتنی است نامبرده که در همایشی به همین نام در ایران شرکت کرده بود این خواسته را مطرح کرد که با اجابت درخواست او از سوی رئیس جمهور خانه ای تاریخی در اصفهان به وی واگذار شد.

دولت آمریکا حامی مالی قاتلان شهروندان بیگناه ایرانی

باشگاه خبرنگاران - پایگاه اینترنتی اوپدنیوز، دولت آمریکا را حامی مالی گروهک ریگی به عنوان قاتلان شهروندان ایرانی دانست. «اندرو استیل» نوشت: همانگونه که شبکه ABC در ماه آوریل اعلام کرد، تأمین مالی گروهک ریگی از سوی آمریکا با هدف بی ثبات کردن ایران انجام می شود.

اسناد وزارت خارجه آمریکا درباره منافقین

باشگاه خبرنگاران- پایگاه خبری _ تحلیلی ثینک پراگرسیو، در گزارشی به قلم دانیل لوبان می نویسد: مجاهدین خلق(منافقین)، به دلیل همدستی با صدام در جنگ علیه ایران از هیچ جایگاه مردمی در کشورش برخوردار نیست و این مهم، آشکارا در اسناد ویژه وزارت خارجه آمریکا تأیید شده است.

مراقب فریبکاری منافقین باشید

قدس- گروه سیاسی: پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور) اعلام کرد که شورای جمع آوری کمکهای سازمانهای خیریه سوئد با اشاره به نزدیک شدن زمان کریسمس، از شهروندان سوئدی خواسته نسبت به گروههای فریبکاری مانند مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) که برای جمع آوری کمکهای مردمی به فریب شهروندان دست می زنند، هوشیار باشند.

کارشکنی سعودی علیه ایران

فارس- با کارشکنی مسؤولان سیاست خارجی عربستان سعودی، حافظان قرآن ایرانی از شرکت در مسابقات حفظ در این کشور باز ماندند.

اعلام مواضع جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره برکناری متکی

ایسنا - سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شیوه نامتعارف در برکناری وزیر خارجه سابق، در داخل و خارج کشور بازتاب نامطلوبی را داشت، گفت که ما هرگز از آقای احمدی نژاد انتظار این رفتار را نداشتیم و این تشکل از روش عزل آقای متکی ابراز تأسف می کند.

تماس های «بیا بابا، بیا بابا»ی فرزندان نمایندگان

خبر آنلاین- موسی قربانی نماینده مجلس گفت: تماس های «بیا بابا، بیا بابا»ی فرزندان نمایندگان اجازه برگزاری جلسات سه شیفته در کمیسیون قضایی مجلس را نمی دهد.

نامه مشاور رئیس جمهور به اصولگرایان

ایسنا - علی زارعی نجفدری، مشاور رئیس جمهور در یادداشتی با تیتر«از حاشیه به متن» که به گفته خود خطاب به برخی اصولگرایان در سایت شخصی خود منتشر کرده، آورده است: حاشیه های ساختگی برای رئیس جمهور و دولت، در راستای جریان فتنه تحلیل می شود.

پیام تاج زاده به فتنه گران

جوان آنلاین- در محافل فتنه گران توصیه هایی مطرح می شود، مبنی بر اینکه تاج زاده از سران احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین خواسته استراتژی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند.

سارا: برایم ترانه مایکل جکسون می خواندند!

جهان - حرفهای متناقض ساراشورد متهم آمریکایی که با رأفت نظام اسلامی با قید وثیقه آزاد شد، در جدیدترین مصاحبه وی که در هفته نامه نیوزویک چاپ شد، بیشتر به چشم می خورد.

وی از یک سو از فضای وحشت آلود زندان اوین سخن گفته که هیچ کس، فرد دیگری را نمی دید و حتی شبانه روز مشخص نبود، اما از سوی دیگر می گوید که برخی زنان در بند، برای او ترانه مایکل جکسون می خواندند و به زبان انگلیسی به او می گفتند که دوست دارند سریعتر آزاد شود!

جوانفکر: برکناری متکی اقدامی غیر اسلامی نیست

خبر آنلاین - علی اکبر جوانفکر مشاور رئیس جمهور در آخرین یادداشت وبلاگش به موضع عزل متکی پرداخته و نوشته است: برکناری وزیر خارجه از سمتی که وی حاضر به رها کردن آن و باز گذاشتن دست رئیس جمهور برای اتخاذ یک تصمیم مناسب نبوده است، اقدامی غیر اسلامی محسوب نمی شود. آیا ادامه حضور وی در مصدر وزارت خارجه با وجود تمایل نداشتن آقای احمدی نژاد توهین به رئیس جمهور نبوده است؟

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات