صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۵ - ۰۹:۴۳  ، 
کد خبر : ۱۹۹۶

توضیحات امروز آیت الله مهدوی کنی


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در جلسه درس اخلاق امروزش در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: امام فرموده بودند، در ماجرای پذیرش قطع نامه به دنبال مقصر نگردید و گردن هم نیاندازید.

آیت الله مهدوی کنی گفت: امام فقط بحث و جدل درباره نامه شان وعلت پذیرش آتش بس را حرام اعلام کرده بودند.

به گزارش خبرنگار رجا، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در جلسه درس اخلاق امروزش در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان این مطلب، افزود: امام فرموده بودند، در ماجرای پذیرش قطع نامه به دنبال مقصر نگردید و گردن هم نیاندازید.
آیت الله مهدوی کنی با انتقاد از تحریف سخنانش از سوی برخی سایت های خبری،  گفت: امام چیزی درباره حرام بودن انتشار نامه نگفته بودند.

گفتنی است روز بعد از سخنرانی آیت الله مهدوی کنی، رجا در خبر ویژه خود اعلام کرده بود، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) و در میان گروهی از دانشجویان، به بیان ماجرای صدور این نامه و تحویل آن به حدود چهل تا پنجاه تن از مسئولین پرداخت و افزود:

زمانی‌که امام این نامه را نوشتند، مرحوم حاج سید احمد آقا (فرزند امام) در حدود چهل تا پنجاه تن از مسئولین را جمع نمود و ضمن ارائه نامه ایشان به آنها اعلام کرد امام فرمودند: «من حرام می دانم که در این زمینه کسی بخواهد حرفی بزند، این یک امر ولایی است.» در این میان یک نفر از مسولین از جا بر خواست و با ناراحتی خواستار معرفی فرد یا افرادی که «جام زهر را به امام نوشانده اند» شد که حاج احمد آقا به وی حکم امام در مورد حرام بودن بحث و جدل کردن در این زمینه را متذکر شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات