صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۰۹۴۹۳

غبار فرو نشست و حق آشکار شد


دکتر یدالله جوانى
روز 25 بهمن ماه را می توان روز کنار رفتن کامل پرده ها از چهره منافقین جدید دانست. منافقینی که به دلیل سوابق بعضاً انقلابی و حضور در مسئولیت ها و پست های کلیدی در گذشته، نفاقشان برای عده ای باور نکردنی بود. هر چند کسانی که دارای شم سیاسی و بصیرت انقلابی بودند و دل در گرو منافع دنیایی نداشتند، از همان ابتدا با آشکار شدن نشانه هایی، پی به نفاق افرادی چون موسوی، کروبی، خاتمی و... بردند، لکن حوادث 25 بهمن به گونه ای پرده ها را کنار زد که در مجلس شورای اسلامی، فریاد بلند مرگ بر این آقایان سر داده شد و نمایندگان ملت بر شعار «موسوی- کروبی اعدام باید گردد» تأکید کردند. در فضای پس از 25 بهمن رئیس مجلس آن سخنان ضروری را بیان داشت. آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نیز با اشاره به فتنه و توطئه بودن حوادث پس از انتخابات سال گذشته با صراحت موسوی و کروبی را عمله آمریکا معرفی کرد و هاشمی رفسنجانی را به خاطر سکوتش مورد انتقاد قرار داد. آقای ناطق نوری سکوت را جایز ندانست و جریان فتنه و عوامل آن را محکوم کرد. فراخوان مشترک موسوی و کروبی برای 25 بهمن در راستای دفاع از قیام مردم تونس و مصر، دروغ بزرگی به اندازه دروغ تقلب در انتخابات دهم بود. همگان به خوبی می دانستند که راهپیمایی بزرگ مردم ایران در 22 بهمن، علاوه بر بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان های الهی حضرت امام خمینی (ره) و تأکید بر پایبندی بیعت با ولایت و به یک حرکت حماسی دفاع از قیام ملت های اسلامی منطقه و به ویژه قیام ملت مصر و تونس تبدیل خواهد شد. بنابراین فراخوان عمله های فتنه سه روز بعد از روز ملی 22 بهمن با هدف اعلام شده، جز یک دروغ نمی باشد.
جالب اینکه غربی ها و در رأس آنها آمریکایی ها، از قیام ملت های منطقه به ویژه قیام مردم مصر به وحشت افتاده و نگران پیامدهای ناشی از فروپاشی دیکتاتورهای عربی هستند. با این حال پس از فراخوان موسوی و کروبی تمام غرب بسیج شد تا در 25 بهمن، عده ای سرازیر خیابان های تهران شوند. آیا دولت های غربی و رسانه های وابسته به استکبار، صهیونیزم و ضد انقلاب خارج نشین با تمام توان به صحنه آمدند تا مردم ایران را در 25 بهمن در حمایت از حرکت مردم مصر به خیابان ها بیاورند؟ جواب روشن است. آنها به دنبال بی ثبات سازی ایران و مشغول سازی نظام اسلامی در درون بودند تا نتواند در این شرایط حساس حمایت لازم را از قیام ها و نهضت های رهایی بخش در کشورهای اسلامی به عمل آورد. مردم با بصیرت ایران به خوبی دریافتند که فراخوان مشترک موسوی و کروبی برای 25 بهمن، عمل به یک سفارش صد درصد خارجی و با هدف کمک به آمریکا و صهیونیزم بین الملل انجام گرفت. بنابراین مردم این روز را یوم النفاق نامیدند. آشکار شدن چهره واقعی منافقین در این روز، افراد خواب آلود و بی بصیرت را بیدار کرد و این افراد برای عقب نماندن بیشتر از حرکت مردم با بصیرت و انقلابی ایران، هر یک به اظهارنظر پرداخته و فتنه گران را محکوم کردند. دشمنان خارجی که با هزاران امید، بخت سیاه خود را یک بار دیگر در 25 بهمن آزمودند، نه تنها به نتیجه ای دست نیافتند، بلکه زمینه ها و بسترهای لازم را برای انزوای کامل عوامل خود فراهم ساختند. این روزها شعارهای مردم در سراسر کشور نشان می دهد کسانی که آمریکایی ها به آنها دل بسته بودند و از آنها با عنوان سرمایه های خود در ایران یاد می کردند، تا چه اندازه منفور ملت ایران شده و منزوی گشته اند. شعارهای مردم نشان می دهد که غبار فتنه فرو نشسته و حق آشکار شده و باطل حق نما رنگ باخته است. در این فضای شفاف دیگر کسی نمی تواند برای فریب مردم دم از امام(ره) بزند و لکن در عمل در برابر امام(ره) باشد. مردم ایران به خوبی راه امام را می شناسند و این شناخت مردم از راه و راهبر راه امام که همانا خلف صالح آن عزیز سفر کرده می باشد، تمام راه های نیرنگ و فریب را برای فتنه گران مسدود کرده و آنان دیگر قادر به فتنه انگیزی نخواهند بود. ای کاش کسان دیگری که به فکر فتنه انگیزی در آینده می باشند از فتنه 88 عبرت بگیرند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات