صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۲۱۵۹۲

اخبار ویژه برخی روز نامه های 8 تیر 1390


 جمهوری اسلامی

*هشتصد میلیون تومانی شدن حقوق یک فوتبالیست برای یک فصل بر مردمی که در تأمین نیازهای زندگی مشکل دارند مبارک! منابع خبری گزارش دادند با نقد شدن چک سیصد میلیون تومانی یک دروازه‌بان، حضور وی در تیم فوتبال استقلال قطعی شده است. همین منابع می‌گویند: وی در مذاکره با مسوولان استقلال به توافق رسید تا برای یک فصل دیگر آبی پوش بماند. نکته جالب توجه این است که چک سیصد میلیونی رحمتی توسط یک عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال که لقب سلطان بازار مبل را یدک می‌کشد، صادر شده است. هر چند مسوولان استقلال حاضر به افشای رقم قرارداد با این فوتبالیست نیستند اما گفته می‌شود که او رقمی در حدود هشتصد میلیون تومان دریافت خواهد کرد. چشم همه کسانی که شعار عدالتخواهی می‌دهند روشن!

* یک روزنامه اسرائیلی به مقامات رژیم صهیونیستی توصیه کرد برای مقابله با ایران به حمله نظامی متوسل نشوند، زیرا ایران با مشکلات اقتصادی از پا در خواهد آمد. روزنامه‌ها آرتص، چاپ فلسطین اشغالی، با تکیه بر فشارهائی که غرب با اعمال تحریم‌ها بر ایران وارد می‌کند در یادداشتی که به قلم "مئیر جاودان فر" نگاشته شد، ضمن اشاره به سخنان "مئیر داگان" رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل "موساد"، مبنی بر اینکه "حمله نظامی اسرائیل به ایران یک عمل احمقانه است"، مقامات اسرائیلی را از واکنش تند نسبت به سخنان داگان برحذر داشت و نوشت: "ایران، راحت‌تر از اینکه بخواهد با حمله نظامی اسرائیل از بین برود، با مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی خودش از بین خواهد رفت." هر چند از بین رفتن ایران، آرزوئی است که صهیونیست‌ها آنرا به گور خواهند برد، اما هشدار درباره مشکلات اقتصادی را نیز باید جدی گرفت.

قدس

دو نفر در حادثه پالایشگاه تهران کشته شدند

قدس آنلاین- سخنگوی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با تشریح جزئیات حادثه روز سه شنبه در پالایشگاه نفت تهران، گفت: متأسفانه در این حادثه دو نفر از مهندسان، کشته شده اند.

حسینی با تأکید بر اینکه این حادثه بر اثر سقوط بار جرثقیل در حین انجام آزمایشهای فنی به وقوع پیوسته است، گفت: این حادثه در طرح بهینه سازی و بهبود کیفیت فرآورده های نفتی در پالایشگاه نفت تهران ایجاد شده است.

حرم علی بن مهزیار در اهواز با خاک یکسان شد!

عصر ایران- بقعه تاریخی علی بن مهزیار که جزو میراث فرهنگی و مذهبی کشورمان است، در اقدامی عجیب، با خاک یکسان شد! مسؤولان اوقاف، هدف از این کار را ترمیم و توسعه حرم عنوان کرده اند.

حمله به استخر زنانه!

ایرنا- فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تأیید حادثه، گفت: تعدادی از اراذل و اوباش که در روزهای گذشته به یک استخر زنانه در تهران حمله کرده بودند، دستگیر شدند.

آغاز بازرسی از دفتر شورای عالی ایرانیان

اعتدال- پس از دستگیری ملک زاده، دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، بازرسی از ساختمان این شورا آغاز و مدارک و اسناد آن مورد بررسی قرار گرفته است. گفته می شود، بازرسی از اسناد و بویژه رایانه های این تشکیلات مورد توجه بازرسان است.

نگاه تازه آمریکا به زبان فارسی

فارس- روزنامه «لس آنجلس تایمز» از تشکیل کلاسهای آموزش زبان فارسی در دانشگاه «سنت برناردینو»ی کالیفرنیا خبر داد و نوشت: آشنایی با این زبان برای پیشبرد منافع اقتصادی و امنیتی آمریکا بسیار حیاتی شده است.

باهنر: جریان انحرافی تا پستهای بالا رسوخ کرده است

خبر آنلاین- محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس گفت: باید با همه توان از گسترش اقدامهای جریان انحرافی، که به همه ارکان نظام طمع کرده و متأسفانه تا پستهای بالای مملکت رسوخ کرده، جلوگیری کنیم.

 

قاچاق انسان، اتهام زنی جدید آمریکا به ایران

خبر آنلاین- وزارت خارجه آمریکا ادعای جدیدی درباره ایران و به منظور بازگشایی پرونده ای جدید برای کشورمان مطرح کرد.وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه مدعی شد، قاچاق انسان در جمهوری خلق کنگو، کره شمالی، عربستان سعودی و ایران در حال رشد است و تلاش کمی از سوی حکومتهای این کشورها برای مبارزه با آن صورت می گیرد.

اگر دوست شما نماز نمی خواند او را بکشید!

جهان- یکی از علمای سعودی به نام «شیخ فوزان» بتازگی فتوایی صادر کرده که به شخص اجازه می دهد دوستش را اگر نماز نمی خواند بکشد.

حقوق 8 میلیونی مدیر عامل تأمین اجتماعی!

آتی- رحمت ا... حافظی مدیرعامل تأمین اجتماعی در برنامه زنده «نیمروز» شبکه 3 تلویزیون تلویحی دریافت حقوق 8 میلیون تومانی خود را تأیید کرد. حافظی همچنین ادعا کرد: چهار سال قبل در سازمان تأمین اجتماعی، شخصی با سمت مشاور و تنها با 2 روز کار در هفته، حقوقی 11 میلیونی دریافت می کرد و کسی سخن نمی گفت!

صفارهرندی: نامزد نمی شوم

مهر- محمدحسین صفارهرندی مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بنده نه از اصفهان و نه از هیچ جای دیگری نامزد انتخابات نخواهم بود و تکلیفم همین است که به فعالیتهای کنونی خود ادامه دهم.

قرارداد 100 میلیونی برای بازسازی منزل مدیرعامل!

صراط - حجة الاسلام سیدموسی مدنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان، با اشاره به دستگیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: وی به منظور بازسازی و ترمیم منزل دولتی خود، قرارداد 100 میلیون تومانی با یک پیمانکار غیربومی منعقد کرده بود! !

کیهان

سناریوی اعتصاب غذا پیشنهاد مدحی 2 و 3 است (خبر ویژه)

«مهرداد- ج» یکی از ضد انقلابیون مقیم «لس آنجلس» که برای برخی از شبکه های تلویزیونی ماهواره ای نیز گزارش تهیه می کند در وبلاگ شخصی خود ضمن ابراز تردید نسبت به اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان اوین و حمایت های سایبری از آنها، ابتدا تاکید می کند «آنچه می نویسم نظر شخصی خودم است و به شبکه های تلویزیونی که با آنها همکاری دارم ربطی ندارد» و سپس می نویسد؛ «نمی دانم چه کسانی پیشنهاد اعتصاب غذا داده اند. خود زندانی ها یا ما که در آمریکا و اروپا پای گود نشسته ایم؟ خواهش می کنم کامنت ندهید که حالا چه وقت این سؤال هاست؟ اتفاقا پاسخ همین سؤال خیلی مهمه. علت اعتصاب چیه؟ اعتراض به فوت خانم هاله سحابی دختر مرحوم عزت سحابی و اعتراض به فوت زنده یاد هدی صابر در زندان اوین. حالا اگر واقعن اعتصاب غذایی در کار باشه و به ادعای کیهان این خبر دروغ نباشه، هدف اعتصاب چیه؟ و اعتصاب کننده ها چه خواسته ای دارند؟ از رژیم می خواهند که هاله و هدی را زنده کند؟ یا می خواهند بگویند که این دو فرشته سبز به دست رژیم شهید شده اند. آخه چه کسی باور می کند که رژیم خانم هاله سحابی را در مراسم تشییع پیکر پدر مرحومش جلوی چشم همه اقوام و بستگان او مورد ضرب و شتم قرار داده و باعث فوتش شده باشد؟ بابا! ایهاالناس عقل هم چیز خوبیه. بابا! این سایت جرس مال خود رژیمه. نگاه نکنید که شریعتمداری به عطاالله مهاجرانی میگه بهاءالله. داره رد گم می کنه. وقتی سایت جرس می نویسد هدی صابر به خاطر فوت خانم هاله سحابی اعتصاب غذا کرده بود و همین باعث فوت آن زنده یاد شده باور نکنید. چطور ممکنه که مرحوم هدی صابر در فاصله کمی بعد از اعتصاب غذا فوت کنه؟ آخه هنوز چیزی از اعتصاب غذای زنده یاد هدی نگذشته بود که باعث مرگش بشه! اگر می گفتیم خانم هاله از مدتی قبل اعتصاب غذا کرده بود و در تشییع پیکر مرحوم عزت سحابی به علت ضعف ناشی از اعتصاب غذا و شوک ناشی از مرگ پدر، فوت کرده و هدی صابر تحت شکنجه به شهادت رسیده بیشتر قابل قبول بود»! مهرداد- ج در ادامه یادداشت خود نتیجه می گیرد که «این سناریوی خود رژیم است و طوری تهیه شده و به ما تزریق کرده که بعدا اپوزیسیون را بی عقل و اندیشه و دروغگو معرفی کند» و می نویسد «حالا متوجه شدید چرا جواب این سؤال مهمه که بدونیم چه کسی پیشنهاد اعتصاب غذا و سوژه آن را مطرح کرده است؟ چون کشف پیشنهاد دهنده یعنی سرنخی برای پیدا کردن مدحی 2 یا شاید هم مدحی 3 و مدحی 4 و... چه می دونم. فقط احساس می کنم «مدحی»ها همه جا حضور دارند.

این فقط گوشه ای از جنایات رجوی است! (خبر ویژه)

عضو سابق شورای رهبری منافقین در دیدار با دختر بنی صدر که زمانی همسر رجوی بوده است، گوشه ای از جنایات وی علیه زنان این گروهک را افشا کرد. بتول سلطانی در این دیدار گفت: «مسعود رجوی بعد از دادن هژمونی به زنان و برکناری مردان در سطح کل شورای رهبری و تصمیم گیری های سازمان به مرور و بعد از طلاق های اجباری در این سازمان اقدام به راه انداختن «حوض» و «رقص رهایی» که رقص برهنه اعضای زن شورای رهبری در حضور وی می باشد، پرداخت. خانم سلطانی برای خانم فیروزه بنی صدر تشریح کرد که مسعود رجوی حتی به تجاوز جنسی به زنان در سطوح بالای فرماندهی و لایه اول زنان شورای رهبری بعد از مریم و ادامه دادن این روند با سایر زنان پرداخته است.»

گفتنی است رجوی پس از فرار فضاحت بار به همراه بنی صدر، در اقدامی فریبکارانه با فیروزه بنی صدر ازدواج کرد. و با غروری احمقانه اعلام کرد که مهریه این ازدواج استقلال و آزادی ایران است!! اما چندی بعد رجوی راهی عراق شد و رسما به صورت مزدور در اختیار صدام قرار گرفت و به عنوان بخشی از ابواب جمعی ارتش عراق به جنایت آشکار علیه هموطنان خود دست زد.

اسرائیل قبل از همه ترسید! (خبر ویژه)

اسراییل نخستین کشوری بود که ترس خود را از مشاهده توانمندی خیره کننده موشکی ایران نشان داد. در حالی که بیش از چند ساعت از شلیک موشک های دوربرد ایران در رزمایش پیامبر اعظم 6 نمی گذشت و سپاه تنها بخش کوچکی از قابلیت های خود را به نمایش گذاشته بود، ایگال پالمور سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رزمایش نشان دهنده آن است که سخنان اسراییل درباره تهدیدآمیز بودن فعالیت های ایران درست بوده است!

این در حالی است که ایران به صراحت اعلام کرده است برنامه موشکی خود را به عنوان پاسخی به تهدیدهای اسرائیل توسعه می دهد و این چیزی نیست که آقای پالمور تازه آن را کشف کرده باشد! ایران دیروز اعلام کرد فناوری موشکی خود را تا اندازه ای ارتقا داده که بتواند از سمنان و دامغان (بخش های شرقی ایران) اسراییل را هدف قرار بدهد.

نکته جالب در اظهارات اخیر اسراییلی ها این است که سعی کرده اند برنامه موشکی ایران را به عنوان تهدیدی برای کل جهان نه تهدیدی علیه اسرائیل مطرح کنند. این در حالی است که ایران دیروز به صراحت اعلام کرد با وجودی که از توانمندی کافی برخوردار است، قصد ندارد برد موشک های خود را از 2000 کیلومتر فراتر ببرد چرا که حتی برد 1200 کیلومتر هم برای هدف قرار دادن اسرائیل و پایگاه های آمریکا در منطقه کفایت می کند.

پول بی زبان و پیمانکار بی نام و نشان (خبر ویژه)

پروژه عظیم ساخت سالن اجلاس های بین المللی در اصفهان در حالی آغاز شده است که ابهامات فراوانی درباره آن وجود دارد.

قرار است ایران در سال آینده میلادی میزبان اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد باشد و پروژه چند صد میلیارد تومانی ساخت محل برگزاری این اجلاس در اصفهان نیز کلید خورده است.

این در حالی است که پرونده ساخت پروژه مشابهی در کیش به ارزش 450 میلیارد تومان همچنان مفتوح و پیمانکار بدون مناقصه آن نیز متواری است.

سالن اجلاس سران کشورهای غیر متعهد ابتدا قرار بود در کیش ساخته شود. محمد علی محبی مدیرعامل مناطق آزاد کیش درباره این پروژه در نشستی خبری می گوید: ساختمان اجلاس سران با 1096 صندلی VIP یکی از باشکوه ترین ساختمان های برگزاری همایش ها و اجلاس های بین المللی در منطقه خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور، جزیره زیبای کیش به عنوان شهری دیپلماتیک شناخته می شود. وی هزینه های ساخت این سالن را 600 میلیون دلار ذکر می کند.

نکته قابل توجه اینجاست که هیچ اطلاعی درباره روند واگذاری پیمانکاری ساخت سالن اجلاس سران غیرمتعهدها وجود ندارد و شهردار اصفهان تنها در مصاحبه ای به واگذاری اجرای این طرح به شهرداری اصفهان اشاره می کند.

در آغازین روز خرداد ماه 89 در حاشیه همایش «سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور» در شیراز پیشنهاد احداث مرکز همایش های بین المللی در استان اصفهان و فارس مطرح شد.

پس از آن مهندسین مشاور از طرح وزارت مسکن با بررسی موقعیت دو استان، نهایتاً اصفهان را برای میزبانی این اجلاس انتخاب کردند که براساس توافقات انجام شده بین وزارت مسکن و شهرسازی با شهرداری اصفهان لایحه دو فوریتی احداث این پروژه در تاریخ 22/4/89 به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

براساس گفته های سقائیان شهردار اصفهان، توافقنامه کارگروه منتخب وزیران در اجرای اصل 27 قانون مرکز اجلاس بین المللی آن در تاریخ 27/4/89 امضا شد و 6 مردادماه شهرداری اصفهان به عنوان دستگاه مجری اجرای پروژه، از طرف وزارت مسکن و شهرسازی انتخاب شد.

بنابر اعلام شهرداری اصفهان هزینه های برآورد شده برای این پروژه، بدون احتساب هزینه زمین 236 میلیارد تومان است اما جالب اینکه در اظهارات شهردار و مسئولان اصفهان سخنی از پیمانکار پروژه به میان نمی آید و ابهامات موجود در مشخص نبودن پیمانکار این پروژه نگرانی هایی درباره تکرار واگذاری بی قاعده پروژه های پرسود به افراد یا شرکت های مافیایی و رانت خوار به وجود آورده است.

موساد: دانشمندان ایرانی را ما ترور کردیم صدای آمریکا: در تصادف کشته شده اند! (خبر ویژه)

با انتشار خبر کشته شدن 5 متخصص روسی نیروگاه بوشهر در سقوط هواپیمای این کشور، سایت دولتی صدای آمریکا تلاش کرد با استفاده از این خبر، ترور دانشمندان هسته ای ایران توسط عوامل سیا و موساد را نیز ناشی از سانحه هوایی و تصادف جاده ای بخواند!

سایت دولتی صدای آمریکا، با اشاره به خبر سقوط هواپیمای روسی و کشته شدن 5 دانشمند این کشور که در پروژه نیروگاه بوشهر فعالیت داشته اند، نوشت: «به گفته منابع امنیتی گرچه پیش از این دانشمندان اتمی ایرانی در تصادفاتی توجیه نشده [!] و یا در سقوط هواپیما [!] کشته شده اند، زمینه ای رسمی و حاکی از سوءظن در مورد سقوط این هواپیما وجود ندارد و تحقیقات راجع به علل سقوط آن در چارچوب خطای انسانی و نقص فنی انجام می گیرد.»

البته صدای آمریکا توضیح نداد چگونه ترور دانشمندان هسته ای ایران از سوی سرویس های اطلاعاتی «موساد» و «سیا»، یک تصادف توجیه نشده یا سقوط هواپیما بوده است؟!

مدتی پس از ترور دانشمندان هسته ای ایران روزنامه هاآرتص و سایت وزارت خارجه اسرائیل هر دو ترور دانشمندان هسته ای ایران را جزو موفقیت های مئیر داگان رئیس پیشین موساد خوانده و به این ترتیب به صراحت اعتراف کردند که موساد در این ترورها نقش داشته است.

هاآرتص در مقاله ای به قلم یوسی ملمان نوشت: «که داگان موفق شده از طریق ترور دانشمندان هسته ای ایران به برنامه ایران ضربه بزند».

سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل نیز در همان ایام در یادداشتی که به تجلیل از داگان اختصاص داده بود تاکید کرد: «کشته شدن اسرار آمیز شماری از دانشمندان اتمی ایران نیز به عنوان عامل دیگری در راه تعویق برنامه های اتمی ایران معرفی شده است. برخی منابع می گویند که سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده، بریتانیا و اسرائیل در این زمینه همکاری تنگاتنگی داشته و دارند».

از دیگر سو، رادیو زمانه نیز با اشاره به ترور استاد شهریاری فاش کرد: «اسرائیلی ها برای این کار یک برنامه دارند که خودشان به بخشی از آن اعتراف کرده اند. این برنامه ای است که از سال 2005 شروع شده و در ادامه آن، خود اسرائیلی ها گفته اند که ما دانشمندان، تکنیسین ها و برنامه های اتمی ایران را تعقیب می کنیم و خیال کند یا متوقف کردن آن را داریم.»

گلایه برده های انگلیسی از مرده های اپوزیسیون (خبر ویژه)

در حالی که آمریکا تلاش می کند فتنه گران را با دوپینگ اینترنت زنده نگه دارد و در هفته پیش پروژه اینترنت چمدانی را برای حمایت از فتنه گران کلید زد، پایگاه انگلیسی بی بی سی خواهان عبور فتنه گران از جنگ اینترنتی و رسیدن به «عمل سیاسی» و مخالفت خیابانی شد.

بی بی سی فارسی که طی دو سال گذشته تلاش کرده بود از خاکستر فتنه برای نظام طوفان بسازد و فقط ناکامی درو کرده است، روز گذشته به ناکارآمدی استفاده فتنه گران از اینترنت اعتراف کرد و نوشت: «افراد معترض به انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش در ایران و منتقدان حکومت این کشور، تاکنون از روش های مختلفی، از تظاهرات خیابانی گرفته تا کمپین های اینترنتی، وبلاگ نویسی، تهیه و انتشار فایل های ویدیویی با موبایل، برای اعتراض استفاده کرده اند، اما گروهی از منتقدان تاکید می کنند که این کار بیشتر موجب بی عملی معترضان شده، به طوری که آنها را صرفا به یک کاربر معترض در مقابل کامپیوترها بدل کرده است و فواید آن بسیار کمتر از زیانش در پیشبرد اهداف معترضان بوده است.»

بخش فارسی بی بی سی که به شیوه موذیانه ای مخالفان را به عمل سیاسی دعوت کرده و قصد آمدن مردم به کف خیابان ها آن هم در آستانه انتخابات مجلس را دارد این پرسش را مطرح کرد که: نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما با این نظر موافقید که بهره گیری از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی معترضان را به کاربران بی عمل اینترنتی تبدیل کرده است.

گفتنی است روزنامه آمریکایی «یو.اس.ای.تودی» طی مقاله ای به قلم رابرت آدامز اعتراف کرده بود که به علت وفاداری مردم ایران به نظام حکومتی خود، حضور اپوزیسیون در خیابان ها ناممکن است ولی تهیه گزارش و خبر از طریق سایت های اینترنتی ایرانیان مقیم آمریکا و اروپا- بخوانید گزارش های جعلی- می تواند برای افکار عمومی منطقه که به ایران چشم دوخته اند مفید باشد!!

وطن امروز

موضع محافظه‌کاران انگلیس درباره منافقین

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده است طبق تعهدات پیشین، نیرو‌های آمریکایی را تا پایان سال‌جاری میلادی، از عراق خارج می‌کند. به گزارش دیپلماسی ایرانی، برایان بینلی، یکی از اعضای حزب محافظه‌کار مجلس انگلیس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به باراک اوباما با مورد توجه قرار دادن این موضوع نوشته است: این نکته بسیار حائز اهمیت است اما در عین حال دولت آمریکا باید درباره آنچه پس از این خروج بر جای می‌گذارد، فکر کند. با خروج نیرو‌های آمریکایی، ایران می‌تواند 8 سال پس از حمله آمریکا به عراق، مدل عراق را آنگونه که می‌خواهد به تصویر بکشد. در نامه بینلی به اوباما آمده است: نشانه‌ها به وضوح تمایل دولت نوری مالکی به مقامات ایرانی را خاطرنشان می‌کند. یکی از این نشانه‌ها موافقت مالکی با خواسته‌های جمهوری اسلامی درباره کمپ اشرف واقع در 60 مایلی بغداد است. در این کمپ 3 هزار و 400 نفر از اعضای مجاهدین [منافقین] حضور دارند که ایران آنها را دشمن می‌داند. مالکی در ‌ماه آوریل در جهت همکاری با ایران به نیرو‌های امنیتی دستور داد به این پایگاه حمله کنند. وی مدعی شده است نخستین اقدام، تلاش آمریکا برای باقی نگه‌داشتن پایگاه اشرف در عراق است تا به این ترتیب استقلال دولت مالکی از ایران را به بوته آزمون بگذارد. همچنین ایالات متحده باید نام این گروه را از فهرست گروه‌های تروریستی حذف کند.

افشاگری دختر بنی‌صدر از جنایات رجوی

فرزند ابوالحسن بنی‌صدر و همسر سابق مسعود رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین پرده از جنایات این سازمان برداشت. به گزارش«جوان آنلاین»، وی در دیداری که با بتول سلطانی یکی از اعضای سابق فرقه رجوی داشته جنایات مسعود رجوی را در یک گفت و شنود مورد بحث و بررسی قرار داده است. بنابراین گزارش بتول سلطانی در این گفت و شنود با اشاره به اسارت فکری انسان در صورت‌ها و اشکال مختلف در مناسبات تشکیلاتی مجاهدین خلق گفته است: مسعود رجوی بعد از دادن هژمونی به زنان و برکناری مردان در سطح کل شورای رهبری و تصمیم‌گیری‌های سازمان، به مرور و بعد از طلاق‌های اجباری در این سازمان اقدام به راه انداختن «حوض» و «رقص‌رهایی» که رقص برهنه اعضای زن شورای رهبری در حضور وی است، کرده است. وی همچنین تصریح می‌کند: مسعود رجوی حتی به تجاوز جنسی به زنان در سطوح بالای فرماندهی و لایه اول زنان شورای رهبری بعد از مریم و ادامه دادن این روند با دیگر زنان پرداخته است. فیروزه بنی‌صدر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رجوی همچون رهبر یک فرقه عمل کرده و می‌کند با تایید اظهارات سلطانی تصریح می‌کند که از نظر او رجوی به‌خاطر «قدرت» همه این کارها را انجام داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات