صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۲۲۳۵۲

در نخستین واکنش پس از انتشار گزارش


البرادعی:آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت کاملا خوبی داشته است

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نخستین واکنش خود پس از انتشار گزارشش درباره برنامه هسته‌ای ایران، تاکید کرد آژانس پیشرفت "کاملا خوبی" درباره مسائل هسته‌ای ایران داشته است.

   به گزارش خبرگزاری فرانسه، محمد البرادعی امروز جمعه گفت: ما بویژه طی چهار ماه گذشته به پیشرفت کاملا خوبی در روشن شدن موضوعات باقی مانده در قبال فعالیت‌های هسته‌ای گذشته ایران دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ایران اجازه بازدید‌های بسیاری را از تاسیسات هسته‌ای خود داده که "تصویر روشن‌تری" از برنامه هسته‌ای آن ارائه داده است، گفت: با این حال به نظر من این امر کافی نیست.

وی در عین حال از ایران خواستار به کارگیری پروتکل الحاقی شد.

البرادعی امروز گزارش خود را درباره برنامه هسته‌ای ایران در اختیار شورای حکام آژانس قرار داد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات