صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۴۷۷۶۱

وقتی که مرحمت بالا زاده شهید باکری را نصیحت می کند


در عملیات و الفجر چهار آماده رفتن به عملیات بودیم بود در یک جا جمع شدیم تا شهید باکری بیایند و سخنرانی بکنند. به تعدادی از بچه‌های کم سن و سال گفته شد نروند و حتی آقا مهدی شهید مرحمت بالازاده را بنام صدا زد که “تو الان نرو و بعد از ما بیا، این‌ها خط شکن هستند و خیلی پیاده راه خواهند رفت، تو خسته می‌شوی و بدن تو ضعیف است و نمی‌توانی با آنها بروی”. مرحمت گفت:” اصلاً امکان ندارد من نمی‌توانم بمانم و باید بروم و به صورت خط شکن خواهم رفت و در عملیات شرکت خواهم کرد اگر قرار است که کسی به جلو نرود و در عملیات شرکت نکند شما بایدنروی. زیرا شما فرمانده لشکری و به وجودت نیاز هست و باید در لشکر نیروها را هدایت بکنی، ما می‌رویم و شما اینجا بمان اگر قرار به ماندن است”. یک لحظه سکوت حاکم شد بعد یکدفعه بچه‌ها شروع کردن خندیدن. بالاخره مرحمت نماند و حرکت کرد و با خط شکن‌ها رفت.

وبلاگ شهید بالازاده را از اینجا زیارت کنید.شادی روحش صلوات


 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات