صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۴۷۹۶۱

مکر خدا!


رضا گرمابدری
دور جدید اسلام ستیزی شیطان بزرگ از سال 2005 و با اهانت به قرآن در زندان مرگبار «گوانتانامو» شروع شد و پس از آن هم به ترتیب به قرآن آتش زدن کشیش بی دین و افسارگسیخته آمریکا «تری جونز» و سپس قرآن سوزاندن سربازان آمریکایی در افغانستان و حدود دو هفته قبل نیز ساخت و انتشار فیلم موهن به شخصیت قدسی و ملکوتی پیامبر اعظم(ص) کشیده شد.
ناگفته نماند که در این بین حدود هفت سال پیش نیز کاریکاتورهای موهن یک کاریکاتوریست دانمارکی به روند اهانت کنندگان آمریکایی پیوست. دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم و استکبار، بیداری تدریجی جهان اسلام را که با انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و جهتی کاملاً ضدصهیونیستی و استکباری دارد، ناشی از تعالیم آسمانی دینی می دانند که پیامبرش رسول مکرم و معزز اسلام است که آموزه های پویا و بالنده اش مسلمانان را به عزت و سربلندی و دفاع از حق و محرومان و مقابله با زورگویان و مستکبران دعوت می کند.
آنها تسلیم ناپذیری مسلمانان و ستیزه جویی آنها با افزون طلبان و چپاولگران را ناشی از قرآن و وجود قدسی پیامبر اعظم(ص) می دانند و با مرور روند سی سال گذشته به این نتیجه رسیده اند که بیداری اسلامی مسلمانان در حال تغییر وضعیت به نفع محرومان و غارت شدگان و بی پناهان است و چنانچه نتوانند جلوی این حرکت مواج را بگیرند، در آینده نه چندان دور تمامی امکاناتی را که از راه چپاول و یغما به دست آورده اند و براساس آن مناسبات یک سویه جهانی را بنیان گذاشته اند، از دست می دهند و قضیه در این مرحله خاتمه پیدا نمی کند و به احتمال زیاد آنها با از دست دادن موقعیت شان باید در انتظار وضعیت جدیدی باشند که در آن آقایی و سروری متعلق به مسلمانان متکی به آیین محمدی(ص) است و آنان باید به مناسبات جدیدی گردن نهند که از دل این آیین بیرون می آید.
آنها با درک این مهم و این تشخیص جاهلانه که راه مقابله با خیزش در جریان، هتک حرمت قرآن و شخصیت یگانه و بی بدیل پیامبراعظم(ص) است، به این رفتار سخیف و شنیع روی آوردند. غافل از آنکه احترام قرآن و سید عرب و عجم ریشه در قلب و جان مسلمانان دارد و مسلمانان حاضرند برای این دو وجود شریف به راحتی و با افتخار و اشتیاق تمام جان شان را فدا کنند.
دشمنان هتاک و نادان اسلام با این تصور و محاسبه کودکانه که تکرار اهانت به مقدسات مسلمانان کم کم از حساسیت آنها می کاهد و با تکرار هتاکی ابتدا جایگاه آنها و سپس آموزه های شان مخدوش می شود و رفته رفته تبدیل به موضوعات خنثی و فاقد شوق انگیزی و تحرک آفرینی می شوند، برنامه هدفمندشان را اجرا کردند و زمانی که مسئولان آمریکایی با فوران آتشفشان خشم مسلمانان در اقصا نقاط جهان مواجه شدند و دیدند مسلمانان برای دفاع از حرمت و قدسیت پیامبرشان چگونه بی محابا به خیابان ها ریختند و به هر مظهری از شیطان بزرگ حمله ور شدند و بدون اعتنا به صداهایی که به درخواست شیطان بزرگ برای دعوت آنها به آرامش بلند شده بود، به تظاهرات و اعلام خشم علیه استکبار و صهیونیسم ادامه دادند، متوجه شدند که هزینه چنین نقشه شوم و پلید بسیار فراتر از ارزیابی های آنها است.
شیاطین مستکبر که ترس و وحشت از خشم و قیام مسلمانان تمام وجودشان را فرا گرفته، برای پوشاندن این ترس مفتضحانه، سعی می کنند وانمود نمایند که بر اوضاع مسلط هستند و به نظر آنها اتفاق خاصی نیفتاده است، برای همین اعلام کرده اند ساخت این فیلم به آنها ارتباطی ندارد و از طرفی هم حاضر به عذرخواهی نیستند. در این میان، عذرخواهی آنها خواسته حداقلی و کم اهمیت مسلمانان است، دستاورد بزرگ توهین به پیامبر اعظم(ص) که از چنین اهانت هایی گردی بر دامن کبریایی اش نمی نشیند و عشق مسلمانان را به آن اشرف مخلوقات بیش از پیش می کند، افزایش هرچه بیشتر بغض و کینه مسلمانان به شیطان بزرگ است که سال ها برای تلطیف آن تلاش کرده و هزینه پرداخته اما به یکباره بر اثر نادانی همه آن را ضایع کرد. و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات