ملت بحرین در دومین سالگرد انقلاب این کشور به صورتی پرشور و گسترده به خیابانها آمدند و فریاد سرنگونی آل خلیفه و آل سعود را سر دادند. ملت بحرین با این اقدام انقلابی خود نشان دادند ه حرکت عمیق آنها در راستای سرنگونی دیکتاتوری حاکم بر این کشور ادامه دارد و آنها هرگز تسلیم خشونت و شکنجه گری
آلخلیفه و حامیان عربی و غربی آن نخواهند شد.بحرینیها امسال نیز بار دیگر در سالگرد انقلاب این کشور در شهرهای مختلف به ویژه در منامه تظاهرات کردند.این درحالی بود که تدابیر امنیتی در منامه به ویژه در مرکز شهر و خیابانهای اصلی بی سابقه بود.نیروهای امنیتی رژیم آلخلیفه با گشت زنی مستمر تلاش کردند تا مانع از وارد شدن اعتراضات به خیابانهای اصلی شوند به ویژه تلاش کردند از نزدیک شدن معترضان به میدان شهدا (اللؤلؤة) جلوگیری کنند. این تدابیر امنیتی رژیم آل خلیفه منجر به شهادت دو نفر در دومین سالگرد انقلاب در 14 فوریه شد.یکی از کشته شدگان حسین علی احمد الجزیری نوجوان 16 سالهای بود که به علت شدت جراحات ناشی از اصابت گلولههای ساچمهای جان خود را از دست داد.نیروهای بحرینی در گشت زنیهای شبانه نیز با پرتاب گاز اشک آور به داخل یک منزل مسکونی، دختر جوانی را به شهادت رساندند.همچنین بحرینیها در اعتراض به ادامه سرکوبهای رژیم اعتصاب عمومی کردند و عملا کشور را به تعطیلی کشاندند.نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه دهها نفر از معترضان در مناطق مختلف بحرین را دستگیر کردند.بنابراین گزارش، مازن مهدی عکاس خبرگزاری آلمان، محمد الشیخ عکاس خبرگزاری فرانسه و حسن جمالی عکاس خبری آسوشیتدپرس آمریکا نیز در منامه دستگیر شدند.همچنین جمعیت الوفاق نیز اعلام کرد که نیروهای رژیم برای متفرق کردن معترضان از گازهای سمی استفاده کردند که آسیبهای جدی بر اعصاب و جسم معترضان وارد میکند. تعداد زیادی نیز به دلیل شلیک گلولههای ساچمهای و گازهای سمی زخمی شدهاند.رژیم آل خلیفه برای کنترل تحرک معترضان بالگردهای خود را در ارتفاع پائین به پرواز درآورد و حتی نیروهای زرهی را در اطراف اللؤلؤة مستقر کرد تا مانع از برگزاری تظاهراتی گسترده و به هم پیوستن تجمعات که در محله بود، شود. مردم بحرین نشان دادند که تمام تلاشهای رژیم آل خلیفه برای از یاد بردن انقلاب و مهار مردم نتیجه نداده و معترضان با وجود ادعای رژیم برای گفتگو همچنان بر سرنگونی خانواده سلطنتی تاکید دارند.ناطق توبلی ، نویدرات ، جد حفص ، معامیر ، عکر ، سلم آباد ، بربار ، منطقه قدیمی ، دیر ، درّاز و روستاهای همجوار با آن صحنه درگیری بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی بود که از گلوله های ساچمه ای استفاده کردند . تظاهرکنندگان نیز به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند و خیابانها را بستند و دهها تظاهرکننده زخمی و مصدوم شدند . یکی از تظاهرکنندگان در منطقه نبی صالح به شدت زخمی شد.از سوی دیگر،نیروهای امنیتی از صبح دیروز حملات خود را آغاز کردهاند و در 50 منطقه با جوانان درگیر شدند.نیروهای امنیتی در این درگیری از گازهای ممنوعه برای متفرق کردن معترضان استفاده کردهاند.این اعتراضات در ادامه اعتراضات گسترده بحرین به مناسبت سالگرد انقلاب این کشور برگزار شد. بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداختهاند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صدها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شدهاند.شواهد سازمانهای حقوق بشری نشان میدهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شدهاند.این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگریها همچنان با آمدن به خیابانها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید میکنند.ملت بحرین همچنان به قیام خود علیه خاندان ستمگر آل خلیفه ادامه می دهند.در این خصوص انقلابیون بحرین در حال مبارزه همزمان با ایالات متحده آمریکا،حکومت بحرین و همچنین حکومت آل سعود هستند.
رسالت