صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۲۵۵۳۵۷

سفر دو نماینده زن مجلس به نیویورک

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در جلسه اتحادیه بین المجالس به نیویورک سفر کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، نیره اخوان بی‌طرف، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سکینه عمرانی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس درباره امحای خشونت علیه زنان که درچارچوب نشست سال‌جاری کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، به نیویورک سفر کردند.نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان حضور در نیویورک قرار است در نشست‌های اتحادیه بین‌المجالس شرکت و دیدگاه‌ها و اقدامات مجلس شورای اسلامی درباره زنان را تشریح کنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات