پایگاه بصیرت: آقای طیبنیا، وزیر اقتصاد، در جلسهای از مجلس گله کرد که برخی از نمایندگان، اهل معامله و زدوبند هستند و در جاهایی وزرا آنها را بدعادت کردهاند. او در مورد وزیر سابق اقتصاد گفت: وقتی من به وزارتخانه رفتم، دیدم سکه و تبلت و امثال آن به نمایندگان داده میشده، ولی من جلوی این تخلفات را گرفتم. الآن خیلی از نمایندگان به دلیل اینکه حاضر نیستم به آنها باج بدهم، از دست من ناراحت هستند.