پایگاه بصیرت: آقای ضرغامی در جلسهای گفت: زمانی که دولت شروع به کار کرد، ما آمدیم به این دولت کمک کنیم. اجازه دادیم هر شب یکی از وزرا به تلویزیون بیاید و به تشریح برنامههای خود بپردازد؛ ولی آنها میآمدند و در مذمت دولت پیشین با مردم سخن میگفتند و سیاهنمایی میکردند؛ که ما ناچار شدیم آن را قطع کنیم. علت قطع نیز این بود که ما با آنها توافق کرده بودیم بر اساس خواست مقام معظم رهبری، آنها بیایند و به مردم امید بدهند و برنامههای خود را تشریح کنند؛ اما آنها به جای آن، میآمدند و سیاهنمایی میکردند و اوضاع را تیرهوتار نشان میدادند و چون دیدیم دارند اوضاع کشور را بحرانی میکنند، با آقای روحانی موضوع را در میان گذاشتیم و دستور دادم از ادامه کار جلوگیری شود. حتی با آقای حیدری، مجری برنامه «پایش» که سؤالات تحریکآمیز از وزرا میپرسید نیز برخورد کردم.