صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱  ، 
کد خبر : ۲۶۱۴۲۸

علل قطع مصاحبه های تلویزیونی وزراء


پایگاه بصیرت: آقای ضرغامی در جلسه‌ای گفت: زمانی که دولت شروع به کار کرد، ما آمدیم به این دولت کمک کنیم. اجازه دادیم هر شب یکی از وزرا به تلویزیون بیاید و به تشریح برنامه‌های خود بپردازد؛ ولی آن‌ها می‌آمدند و در مذمت دولت پیشین با مردم سخن می‌گفتند و سیاه‌نمایی می‌کردند؛ که ما ناچار شدیم آن را قطع کنیم. علت قطع نیز این بود که ما با آن‌ها توافق کرده بودیم بر اساس خواست مقام معظم رهبری، آن‌ها بیایند و به مردم امید بدهند و برنامه‌های خود را تشریح کنند؛ اما آن‌ها به جای آن، می‌آمدند و سیاه‌نمایی می‌کردند و اوضاع را تیره‌وتار نشان می‌دادند و چون دیدیم دارند اوضاع کشور را بحرانی می‌کنند‌، با آقای روحانی موضوع را در میان گذاشتیم و دستور دادم از ادامه کار جلوگیری شود‌. حتی با آقای حیدری، مجری برنامه «پایش» که سؤالات تحریک‌آمیز از وزرا می‌پرسید نیز برخورد کردم‌. 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات