پایگاه بصیرت: به رسانهها، سخنرانها و محافل خودی گفته شده که حمله به روحانی و دولت ایشان جایز نیست و نباید حاکمیت دوگانه و دوقطبی مخالف و موافق در کشور ایجاد شود. الآن عامه مردم خیال میکنند که رابطه با آمریکا حلال همه مشکلات است و حضرت آقا آمدهاند و این فرض را به آزمون گذاشتهاند و هر نتیجهای که از این آزمون بهدست آید، به نفع نظام خواهد بود و باختی در این زمینه وجود ندارد؛ اما مشروط بر اینکه ما فراموش نکنیم که کجا هستیم و چگونه باید این بازی را انجام دهیم. اگر در این مذاکرات موفق شدیم که چه بهتر، مشکلات کشور حل میشود و با اقتدار امتیاز میگیریم. اگر هم آمریکا و غربیها زیر قول خود زدند، همان حرفهای آقا ثابت میشود که آنها قابل اعتماد نیستند و مذاکره را تنها برای مذاکره میخواهند نه حل مشکلات دو طرف.
حالا بیا هی برو بیا بازم درست نمیشه آخه این چه وضعشه برادر اینم شد سایت آخه