آقای اسفندیار رحیممشائی پیش از تخلیه ساختمان لادن در جمع نزدیکان خود مطالبی را مطرح کرد که ما همچنان معتقدیم تیم روحانی بیش از شش ماه دوام نمیآورد و پس از شش ماه، وارد سراشیبی سقوط میشود. مجلس و دولت در آینده نزدیک بر سر بحث بودجه باهم درگیر میشوند. این دولت، انسجام داخلی لازم را ندارد. برخلاف ادعاها، رئیسجمهور مدیریت اقتصادیاش خیلی ضعیف است. در مذاکرات هستهای در موضع ضعف هستیم، بیشتر داریم به طرف مقابل امتیاز میدهیم. تا کی میشود سر مردم را شیره مالید که مذاکرات امروز حل میشود و یا فردا حل میشود؟ به فرض هم که توافقی حاصل شد، همین که مردم دیدند گشایش در کارها بهوجود نمیآید، در مقابل آن خواهند ایستاد. ما فعلاً بنای حرف زدن نداریم، دولت یازدهم، با عملکرد خود بهترین تبلیغ را برای ما دارد.