صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۶۳۱۵۷

هفته مقاومت در مصر تا سرنگونی حکومت نظامیان

جنبش "دانشجویان ضد کودتا" دربیانیه ای تاکید کرد: در نظر دارد در هفته جاری با مقاومت و پایداری، به حکومت نظامیان در مصر پایان دهد.

به گزارش اسلام تایمز به نقل از الشعب الجدید، جنبش "دانشجویان ضد کودتا" در بیانیه ای همه دانشگاهها را به مقاومت در هفته جاری یعنی از فردا یکشنبه تا چهارشنبه آتی فراخواند.

طبق این بیانیه قرار شد در این هفته در همه دانشگاهها برای محکومیت جنایات نظامیان در مصر، مقاومت و پایداری شود.

در بیانیه این جنبش همچنین آمده است که " ما هرگز حق مجروحان و آسیب دیدگان را رها نخواهیم کرد و همچنین از حق آزادی بازداشت شدگان عقب نشینی نمی کنیم و هرگز خون شهدایمان را نخواهیم فروخت".

در ادامه این بیانیه تاکید شد: جنبش دانشجویی هرگز از حرکت خود تا براندازی حکومت نظامیان، بازپس گرفتن انقلاب 25 ژانویه ، قصاص خون شهدا و از بین بردن فساد باز نخواهد ایستاد.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی المیادین از استقرار گسترده نظامیان در اطراف کاخ "القبه" در مصر به منظور جلوگیری از تظاهرات جنبش اخوان المسلمین خبر داده است.

به گزارش این منبع خبری، پلیس مصر 13 تن از هواداران و حامیان جنبش اخوان المسلمین را در اسکندریه دستگیر کرده است.

همچنین روزگذشته منابع خبری از مصر گزارش دادند که نیروهای امنیتی در این کشور برای پراکنده کردن تظاهرات کنندگان اخوانی، از گازهای اشک آور استفاده کردند و این به گونه ای بود که نیروهای امنیتی در شهر نصر با استفاده از خودروهای زرهی مسیر رفت و آمد وسایل نقلیه را بسته بودند و در پی آن اقدام به تعقیب تظاهرات کنندگان کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات