آقای دیناروند، معاون غذا و داروی وزارت بهداشت، در جلسهای اعلام کرد که طبق آمار ما، بیش از هفتاد داروخانه بزرگ و مهم تهران در اختیار بهائیان است. بیش از هفتاد درصد عینکسازیهای کرج و تهران هم در اختیار آنهاست و آنها روزبهروز دارند در این حوزه، نفوذ بیشتری پیدا میکنند؛ بهویژه در قضیه تحریمها خود را نشان دادند و بهراحتی میتوانستند در حوزه دارو، کشور را با بحران مواجه کنند که در چندین مورد نیز این کار را کردند.