صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۲۶۳۴۵۹

تحلیل خاتمی از وضعیت اصول‌گرایان


 آقای خاتمی در جلسه‌ای، از وضعیت اصول‌گرایان تحلیلی ارائه کرد که اوضاع فعلی آن‌ها خیلی به نفع ما است. اوضاع آن‌ها هنوز به‌هم ریخته است. بعد از انتخابات نتوانسته‌اند خودشان را جمع کنند. ما باید خودمان را با گروه دولت هماهنگ کنیم. جاهایی که نمی‌توانیم با پرچم اصلاحات وارد شویم، با حامیان دولت همراه شویم. باید تمام تلاش خودمان را بکنیم که مجلس را کاملاً در اختیار خود بگیریم. اصول‌گرایان هم آشفته هستند و هم رأی ندارند. اقلیت کم‌رمقی از آن‌ها ممکن است به مجلس وارد شوند. اختلافات آن‌ها زیاد است، شخصیت جدیدی ندارند، شعار و گفتمان جدیدی ندارند. البته ما نیز نباید دچار غرور شویم. باید یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده برای تصرف کامل مجلس دهم داشته باشیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات