کلیپ آقای روحانی که اصرار داشتند بعد از گزارش صد روزه از صداوسیما پخش شود؛ ولی آقای ضرغامی حاضر به پخش آن نشد، به قم برده شد و علما و مراجعی که آن را دیدند، خیلی ناراحت شدند و از طریق ارسال پیغام و تماس تلفنی، از آن اظهار نارضایتی کردند.