آقای صانعی از دست دولت یازدهم از جمله از دست آقای روحانی بسیار عصبانی است؛ به دلیل اینکه در تشکیل دولت هیچ اعتنایی به او نداشته و در سفر خود به قم و دیدار با علما و مراجع، به ملاقات او نرفته است. بعد از آن، برخی از وزرا که سفری به قم داشتهاند، خواهان ملاقات با وی شده بودند که او با حضور آنها مخالفت کرده است. او گفته است تا خود روحانی به ملاقات من نیاید، با هیچ نمایندهای از دولت دیدار نخواهم کرد.